![]() |
Sv: Ketolyseforhandlere
ville bare si i fra at i Skien har de fått inn pølsene igjen!!
(vi bestilte egentlig før jul, men da var de utsolgt fra produsent.) Men nå er de altså tilbake :)))) ps. kjøttpølsene er HELT fantastiske :D :p*pølsefest*:p |
Meny på Vea (på Karmøy) har også produktene for ketolyse.:p
Tenkte jeg måtte si det for de står ikke på lista her inne.. |
Ultra lade har de pølsene,men var utsolgt sist vi var der,men de skulle bestille mer:)
|
Vet ikke om dere er klar over det, men ketolysetabletten vi tar, selen-sink, inneholder nøyaktig det samme som Bio-Selen + Zink som kan kjøpes på apoteket.
Bio-Selen + Zink produseres av Pharma Nord i Danmark, ser at ketolysetablettene også er produsert i Danmark for Ketolyse AS. Så her har vi altså et nøyaktig likt produkt som selges under to forskjellige navn. Så dere som har problemer med å skaffe tablettene, bare ta dere en tur på nærmeste apotek :) Til opplysning så inneholder Bio-Selen + Zink 90 tabletter pr. pakke, ketolysetablettene 50 tabletter. |
Er det noen som har hørt med Meny Lillestrøm? Er jo en ganske sentral butikk.. Kan gjerne spørre jeg, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg....
|
Hurra! Fant akkurat ut at meny på Åssiden her i Drammen har ketolysepølser inne. OG det er 5 min med bil hjemmefra :)
Da blir det ikke Oslotur i dag for å kjøpe pølser, men en liten tur ned veien :D :heia: |
Meny Elverum på Kremmertorget har ketolyse bakemiks og tar også imot bestilling på andre ketolyseprodukter. :)
|
Meny på Åssiden hadde ikke pølsene alikevel :( skikkelig nedtur. Men de skulle skjekke om de kunne ta de inn . Jeg lever i håpet :)
Meny i Sandvika hadde de ikke (der sa damen at slakteren ikke var godkjent. Merkelig siden Oslo city tar dem inn da...) |
Er det kun Meny på Sletten som fører ketolyseprodukter i Bergen?? :confused:'
Var innom der i dag, men fant kun en DVD og en bok der, ingen andre produkter. Jeg som gledet meg sånn til pølsene.:( |
Er det noen flere forhandlere i Bergen/askøy som selger ketolyse?
|
Hallo! Er det noen som vet om steder å handle produktene i Bodø?
Hilsen M@rit |
Meny Farmannstredet i Tønsberg selger også Ketolyse pølser:D
|
Fant ingen produkter på Meny på Gol:confused:??, eneste meny i butikk i mils omkrets,sukk
|
Jeg ville spurt butikksjefen om de kan ta inn :ja: Eller brukt nettbutikken på www.ketolyse.no
|
Jeg har snakket med butikksjefen på Meny Ski, der kommer de ikke til å ta inn ketolyseprodukter, han hadde vært i kontakt med andre Meny-butikker og kom frem til at siden det ikke gikk nok av disse produktene og han ikke tjente nok på de så ville han heller ikke bestille dette. Det har visst vært litt henvendelser til butikken. Meny Greverud fører det heller ikke.
Så da dro jeg til Oppsal i Oslo, og de har!! Kjempekoselig han daglig leder jeg snakket med. Endelig fikk jeg målt ketosen (fikk tak i stix), fullt utslag etter 3 dager, er kjempefornøyd :) |
Yes, dei ketose produktene på Meny på Gol, bare jeg som ser vannvittig dårlig, kanonbra:)
|
Jeg fant ingen produkter på Meny Carl Berner, lette rundt om kring... Noen som pleier å kjøpe der? Jeg spurte en dame og hun skjønte ingenting...
Så hvis noen kan si om det står inærheten av noe annet villle det vært fint:) |
Er det virkelig berre ein forhandler i Bergen, eller ser eg dårlig? :confused:
Var på Meny på sletten forrige veke men dei hadde nesten ingenting inne, og eg får ikkje svar på når dei tar inn igjen. :( |
Sitat:
|
Jeg endte opp med å kjøpe boka på Meny på Oslo City. Der hadde de boka og soyamel hvertfall. Jeg får vel ta en tur til Carl Berner igjen en dag å se mer...eller spørre en litt mer hjelpsom ansatt!!
|
Hei,
Var innom Meny Oslo City i går, og da hadde de ingen av tablettene inne. Noen som vet om de har sluttet å selge dem? (det var så mye folk der, så jeg fikk ikke spurt noen av de som jobber der) :) |
På Meny i Hønefoss, Osloveien, har de Ketolyse produktene! :)
På Kuben(Hønefoss) selger de Ketolyse boka i en bokhandler:) |
får man kjøpt de stixene på meny på oslo city??
|
Stix får man i alle fall kjøpt på de fleste apotek.
|
Savner butikk utsalg på konsberg eller finnes det noe i nærheten
:) |
Sitat:
De har vitaminene, boka, stixene og bakemixen. :) |
Vil bare si i fra at Ultra på Sørlandssenteret har et ganske godt utvalg med Ketolyseprodukter. Fant masse der da jeg var der i går! Veldig kjekt. :)
|
Ultra på Stadionparken i Stavanger har også godt utvalg!:)
|
Vil bare informere om at Meny i Hillevåg, Stavanger har sluttet å selge Ketolyse-produktene.. Vi spurte og fikk til svar at det hadde de sluttet å ta inn :(
|
du har vel ikke oversikt over noen flere i telemark?
|
Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen
Meny på Nordbyen i Larvik :-)
|
kan man ta "30 DAYS" når man går på ketolysekuren??
har gått på kuren i 5 dager nå,å er strålende fornøyd hittil :) |
Sitat:
|
Nå har de satt opp en egen stor hylle med ketolyseprodukter på Meny Ringnes Park - kosttilskuddene, stix, bøker, bakemiks og soyaprotein står der i alle fall :)
|
Noen som vet om og evt hvor det selges Ketolyseprodukter i København?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ultra Stavanger har nå blitt til Meny, om du tenker å oppdatere! ;)
|
ingen i bodø?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22. |