![]() |
Sv: Europrat 2007
Det går fint å erstatte omeletten med to egg i stedet :ja: Men da er det ikke sikkert du får i deg like mye av det riktige som er i produktene, men du får hvertfall i deg proteiner som er veldig viktig i dietten. Jeg ville ikke gjort det hver dag, men sånn innimellom i starten.
|
Er det lov å spise sukkerfrie pastiller? har fortsatt panikk for den berømte ånden jeg...
og nå har jeg vondt i hodet, men det er vel pga litt lite vann i dag... |
Sukkerfrie pastiller og tyggis går helt fint :) Samme med light-brus osv.
|
Sitat:
|
Og nå har jeg fulgt Tittis råd om kanel i pannekakene :D og det ble knallbra!!! ny favoritt til frokost :)
Neste runde kommer jeg i allefall til å bestille mere pannekake, og mere av den skinkeomeletten... skal prøve den andre omeletten jeg kjøpte til middag i dag.. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg synes omelettene er helt greie, men synes vel skinkeomeletten er best. Godt å steke squash, sopp, løk og paprika og ha ved siden av. Omeletten blir også god hvis du lager den som eggerøre. |
Jeg har hatt osteomelett til lunsj nå da :) lettere med to "saltmåltid" pr dag når det er helg og jeg er hjemme...
uansett så putta jeg oppi masse pepper (kommer til å bli som Cruella deVille etter fase 1 :p ) fersk gressløk og masse timian i omeletten, og stekte den som eggerøre (får ikke til å steke sånt som omelett jeg... blir bare vrakmat) syntes den smakt helt ok jeg...bedre enn potetsuppa og erterpureen i allefall... så kommer nok til å spise opp pureen og potetsuppa, men ikke bestille nytt... det eneste jeg ikke har smakt av det jeg bestilte nå, er grønnsaksuppa... |
Dere som har holdt på en stund... Hvor mye gikk dere ned 1 uka? Og 1 mnd? Jeg vet det er individuelt altså, men hadde bare vært litt artig å se :)
Jeg skal tilbake til legen 17 oktober og da vil jeg ha vært i fase 1 i 18 dager. Hadde vært litt moro å visst sånn ca hva man kan forvente seg. |
Hei på deg jeg gikk ned 3.5 kilo første uka.
Han jeg snakket med sa jeg kunne forvente å gå ned mellom 5-10 kilo på 21 dager.http://forum.lavkarbo.no/images/icons/icon14.gif i fase 1 så her er det bare å stå på |
Sitat:
|
Sitat:
|
Nå er jeg også på dietten! Gleder meg til resultater! ...er allerede litt svimmel etter 1/2 dag...huffda!
|
Lykke til, er bare å stå på det! :)
Husker jeg spiste masse grønnsaker i begynnelsen, slapp å være sulten og det var veldig bra! Så kan du jo tenke på at etterhvert som resultatene kommer øker også motivasjonen... |
Noen som har mailadressen eller telefonnummeret til der man bestiller produkter hos Eurodietten? Har mistet skjemaet mitt...
|
Her har du e-mail adr..
bestilling@eurodiet.no |
Hei , jeg er ny her , første dag på EuroDiett i dag , og det har gått bra . Likte faktisk produktene jeg!
|
hmm, hvordan får jeg frem en sånn ticker!
|
Sitat:
gå på www.tickerfactory.com lag deg ticker,kopier den og lim den inn i signaturen din. Da går du inn på kontrollpanel, og da står det på venstre siden der hvor du kan forandre signaturen... |
lure på om jeg klarte det nå?
|
Sitat:
Det gjorde du :) |
Gøy ,, sitter å "koser" meg med en cappuchino ,, har hatt grønn salat ,,,jummi....savner dressing litt---er det egentlig lov å spise advocado i 1 fase?
#3 dag , ikke sulten men litt vann i munn følese , og skremt over meg selv ,, utrolig mange ganger i løpet av en dag jeg nesten putter mat i munnen , usunne ting ,, bare for å gjøre det , ikke for de jeg er sulten ,, shame sham shame!! Jeg er veldig spent på om kiloene raser, føler det litt både og herinne og kanskje jeg har for høye forhåpninger!!!! |
Jeg hadde veldig høye forhåpninger, og har kræsjlandet...Men jeg har mange hormonproblemer som gjør vektnedgang vanskelig...
|
Sitat:
Jeg startet opp med ED igjen i går etter en lang pause hvor jeg la på meg alt jeg hadde tatt av (da jeg ble syk). Derfor lurer jeg på hvordan det går med deg nå :) Mvh Fedona :) |
Sitat:
Nå har jeg gått ned en kg siste uken (har manglet ED-produkter pga noe rot med mailen til ED folka) så jeg håper fase 2 er bedre for kroppen min. Legen syntes 1 kg var litt lite etter fase1, men han sa vi fikk se det an på fase 2. Jeg har lavt stoffskifte og PCOS, i tilegg til at blodet mitt har lav pH (tror ikek det siste har så innmari mye med vekta å gjøre) |
http://www.cheesebuerger.de/smiliege...hau/627143.png
jeg har også bestemt meg for å begynne med den kuren. Fått meg time og.. Jeg har lest en del her om pakker som tar lang tid. Er det sånn at jeg ikke kan regne med å komme i gang på flere uker fordi jeg skal vente på produktene så lenge? Er litt utålmodig og skulle helst begynt i går jeg da. Jeg lurer selvsagt litt på hva jeg skal velge av produkter. Ser at det er 4-5 produkter pr dag i fase 1, og at omelett er anbefalt, men det er jo dumt om jeg kaster ut masse penger på bare tull hvis jeg heller kan lage omelett av et ordentlig egg? Jeg får sikkert mer info hos legen. Lykke til dere andre. http://www.cheesebuerger.de/smiliege...hau/627123.png |
Sitat:
Jeg tror ganske sikkert at lav ph i kroppen har noe med å gjøre at du ikke går ned. Jeg var på et kurs forleden som het 3-step. Der sa de at første steg for vektnedgang er PH på minimum 7. Først når dette er på plass vil fettforbrenning skje. Jeg kjøpte meg ph stix og ligger på 6. Dvs jeg bør få i meg nok mineraler mm. Hvordan vet du at blodet ditt har lav ph? Jeg synes dette er veldig interessant. Håper å høre mer fra deg. 3. dagen min i dag, men ingen nedgang, men så har jeg nettopp fått mensen og er temmelig opplåst. Har også nettopp startet med liothyronin i tillegg til levaxin så det skal bli spennende å se om dette også hjelper. Mvh Fedona |
Sitat:
|
Sitat:
Lykke til :heia: |
Takk Titti. Dette er nytt for meg, Har vært med på det meste, men altså ikke ED.
Det tar fryktelig lang tid, for først var det jo prøver, så skal jeg ha ny time og så skal jeg bestille varer og vente.vente Det med å vente er jo greit for å finne ut av noen ting da. Slik som produkter osv. Jeg har lest masse rundt hos deg og andre på ED og ser at enkelte ting liker man visst ikke.. og da liker sikkert ikke jeg det heller. Jeg var forresten hos den andre legen i dag, han som jeg går til for stoffskiftet. Han applauderte dette med at jeg skulle begynne på dette og visste hva det var. Han sa til og med at det kunne hende at jeg kunne redusere på Levaxinen når jeg hadde gått ned noen kg. Jeg tviler litt på det da, for jeg ønsker ikke at det skal bli enda vanskeligere å gå ned noe. Det er så klart dette stoffskiftet som har rotet det til sånn for meg. Jeg har vært innom og kikket i journalen din. Du har jo holdt på en stund, kjempeflink er du. :) |
Jeg har også lavt stoffskifte, men tar ikke noe annet enn brbasco for det foreløbig, og det går sakte ned, så vær forsiktig med å redusere dosen i allefall (men dette må skje i samråd med lege uansett)
Lykke til :) produktene kommer ca tre dager etter du bestiller |
Sitat:
Hva er sånn brbasco? Og så lurer jeg på: Hva er det verste ED-produktet du vet om, og det beste? Hva hadde du tatt med om du skulle bo på hotell et par dager? |
Heia Dilly
Lykke til! Håper ikke du må vente så skrekkelig lenge før du kommer igang! Jeg reiser masse i jobben, og det er ikke alltid like lett. Men cappucino og kakao er veldig ok å ta med, kan drikkes både kaldt eller varmt, med melk eller vann... Siden ristebegre ikke går i håndbagasjen på fly, bruker jeg enten små ekstra lettmelk eller vannflasker... Andre som har reiseerfaringer? Lykke til! :) Så jeg lever på det innimellom. |
Sitat:
Jeg bodde ei helg på hotell, og hadde med meg Brownies og pannekaker som jeg laget før jeg dro. Hadde de i kjøleskapet (minibaren) Browniesen er blitt en favoritt, pannekakene er helt OK og de barene jeg har smakt har vært gode (praline, sjokolade og eple/kanel) Nå fikk jeg en ny brosjyre hoss legen, hvor det sto at man godt kunne smuldre opp en muslibar og ha på skummetmelk som en frokostblanding, men jeg har ikke fått prøvd enda... jeg er ikke så veldig glad i omelettene, så jeg bruker å mose kokt brokkoli og blomkål med stavmixer, og blande det pulveret i den mosen når jeg absolutt ikke greier å spise det (tips jeg fikk fra ciss) |
Barbasco er et naturpreparat som skal stimulere skjoldbruskkjertelen til selv å få opp produksjon av tyroksin. Mange sier jeg virker mer våken etter at jeg startet med de, så jeg er spent på blodprøvene neste gang jeg skal til legen....
|
Tusen takk for tipsene, det med å mose omelettpulver inn i grønnsakene må bare prøves. og det samme med matvarer på tur.
Det er jo sørgelig da, reise på flott hotell med fullpensjon og verdens beste mat, og så dette.. men det vil bli en kjempeseier om jeg kommer gjennom det. Håper at jeg i det hele tatt får begynt på noe før jeg reiser neste gang. :) |
Sitat:
Så flott da. Det må jeg spørre min lege om også. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09. |