![]() |
Sv: Vil dere se hva 2,5 uker på ketolyse og 4,8 kg har gjort med Mentos?
Hei
Jeg er enig med Bee. Jeg har sendt henne en privat E-post, men ikke fått svar. Jeg antar at hun er ferdig med slankingen og ikke har tid til å delta på forumet. Jeg håper hun har det bra. Vennlig Hilsen Torkil :) |
Åh...Mentos er savnet.....
|
Må jo ta 'farvel' med oss først :p , slik at vi vet at hun har det bra.
|
Jaaaaaa!!!
|
Mentos er innom forumet av og til har jeg sett.
|
Sitat:
|
Sitat:
Har akkurat starta mitt Lavkarbo liv og gid om jeg kunne se slike resultater |
Takk for alle koselige kommnentarer..
Smarte meg skulle ta en pause i slankingne for å forsøke å stabilisere vekta.. og prøve fedon, så skulle jeg begynne på ketolyse igjen etter sommeren.. Fedon var for invikla og jeg gikk opp 6 kg.. Og i sommeren ble jeg gravid, og da kunne jeg jo ikke begynne på ketolyse igjen, og nå som kvalmen har lagt seg kommer jeg luskende inn hit igjen.. klarer ikke å holde meg vekke herfra til uke 12, men ber om at de som kjenner meg holder det hemmelig og ikke sier det til noen.. før om en mnd tid iallefall.. jeg er nå 8 uker på vei og gleder meg og gruer meg.. det var pga svangerskapet sist at jeg la på meg så mye som jeg gjor.. Skulle gjerne hatt hjelp til å sette opp en kostholdsplan hvor jeg fremdeles kunne gå litt ned i vekt mens jeg er gravid.. eller i det minste la vær å legge på meg sånn at jeg ender opp med nedgang etter fødselen.. Etter jeg ikke fikk til fedon og la på meg har jeg hatt så dårlig samvittighet at ejg ikke har turt å vise meg så mye her inne...:( Men nå trenger jeg hjelp.. |
Velkommen tilbake Mentos. Godt å se deg igjen!
Og gratulerer så mye med en liten en i magen. Så herlig! Håper du får mange gode råd om hva du kan gjøre nå mens du er gravid. :klem: |
Når har du termin? Vi er ca. like langt på vei jo. Jeg er 8+4 i dag. :D
|
Sitat:
|
Hehe jeg glemmer alltid å sjekke de prikkene. :rødme:
To dager etter meg, så spennende! :D |
Sitat:
Kommer nok ikke til å ta deg igjen i vektnedgang da.. Hvordan er det å gå ned i svangerskapet? jeg er overvektig i bmi.. 28,7 |
Sitat:
|
Hehe men jeg var jo enorm før da, 135 kg. Nå veier jeg 87, det er jo ikke lite det heller men jeg er høy da, så jeg er ikke så veldig overvektig nå. Det gjør ingenting om man går ned i svangerskapet dersom man har litt å ta av fra før av, men vektnedgangen må ikke gå for fort, og bør være en "bivirkning" av et sunt kosthold og ikke direkte slanking. Jeg kommer nok til å gå ned litt men jeg tenker ikke slanking overhodet, jeg spiser sunt. Tvert imot så føler jeg hver dag er en kamp om å få i meg NOK mat, egentlig.
|
Sitat:
|
Så arti å se.Førr en stor førskjell det va:) Det hær e sånn som eg træng å se, tuuusen takk.Lykke tel videre:heia:
|
Wow, for en enorm forskjell!!! kjempebra, og utrolig motiverende!!! jeg tok mine "før" bilder igår, ser frem til å sammenligne med bilder om en mnd's tid :)
|
Sitat:
Supert med før og etter bilder !! |
WOOOW!!!! :eek:
:heia::heia: Jeg er mektig imponert! Gratulerer med nedgangen i vekt og mål! Gleder meg stooort til "gravid-magen" min også forsvinner! :D Kanskje jeg til og med tør å sitte på min egen altan i bikini (he-he). :rolleyes: Motiverende lesing, ja!! Lykke til videre. |
Måtte inn her å se på bildene litt.. Takk for koselige tilbakemeldinger
Jeg er nå godt ferdig med å være gravid, men pga ammingen så har jeg ikke hatt så lyst å gå på ketolyse, men har nå gått ned 9 kg på 7 uker uten noen sjikkelig kur.. 14,6 kg igjen til jeg når målet mitt og jeg får bukplastikk til høsten:D Når jeg er ferdig med amming hiver jeg meg nok på ketolyse for å bli kvitt de siste kgene prøver å holde meg unna mest mulig karber, ikke så mye fett og kalorier blir litt blanding av fedon og grete roede kanskje.. Men det funker det og, men mista mye mye mer fett på ketolyse, så har ikke fått samme resultat som sist.. |
det er jo kjempe forskjell :D
|
kjæmpe bra:D æ ble imponert!!!
ka du har spist for å klare det så bra?? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05. |