![]() |
Sv: After eight
Skulle lage på nytt i går, eg, men helsekosten hadde aldri høyrd om tagatesse.
|
Sitat:
|
I morgen skal jeg lage disse. Gleder meg allerede!
|
Noe gikk litt galt - ikke med smaken - MEN måtte ha de i fryseren, de gikk i oppløsning i kjøleskapet... feil blanding med tagatesse? Kanskje sukrin neste gang med LITT tagatesse istedet :)
(Men fy søren så gode...) |
Jeg tror kanskje tagatesse fungerer litt sånn når det er kaldt over en lengre periode?
mine var seige og sånn som vanlig after eight i ca to dager, så ble det mer kornete, eller ikke kornete men mye fastere etter flere dager stående kaldt. smakte awesome da, så gjorde ikke noe.. |
Sitat:
Syns også det var veldig greit å lage sjokoladetrekket uten delfiafett, for då vart det ikkje mjukt i romtemperatur :) |
snadder denne skal prøves=) åh jeg bare digger dere fantasifulle lavkarbo folk som deler oppskrifter <3
|
Oooohhhhh! Dette er det beste godteriet på lavkarbo. Akkurat like nydelig som originalen! Tusen Takk Gerd!!!!
Sitat:
|
jeg lagte disse fantastiske herlighetene i går og smart som jeg tror jeg er tenkte jeg at jeg ville lage dem i wiltons små muffiscups (konfekt papir) det ble veldig stilig, men anbefaler ikke i det heletatt... alt hang fast til papiret:( så neste gang skal jeg lage dem slik Gerd gjør det og ikke tenke selv... tihi... tusen takk for en DEILIG oppskrift!!!:D
|
Smaken var kjempegod! Men jeg tror jeg prøver med en skarpere kniv neste gang, for hele greia bare smuldret bort for meg, så det ble litt" After Eight-smule-aktig"...:o
|
*tripper og venter på tirsdag skal komme...ut på apoteket og kjøpe peppermyntedråper...* - dette er nødt til å være snadder!!! :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Åhhh, elsker peppermyntedigg. Vil det fungere uten tragant? Var i hver eneste tenkelige butikk uten å klare å oppdrive det...:-(
|
Blir tørr uten tragant.
tragant får du tak i på apotek :) |
Sitat:
|
Jeg trenger litt hjelp jeg :) !
jeg har lyst til å lage after eighten min i små konfekt former hvordan blir fremgangsmåten da ???? og kommer det til å funke ?? hadde satte stor pris på svar snart for har lyst til å lage disse ikveld :) |
fyllet ble brunt :(
|
Hadde jo nesten glemt denne, jeg må på helsekosten og kjøpe sukrinmelis og peppermyntedråper og sukkerfri sjokolade gitt. Dette må jeg ha til jul.
|
Så det funker å lage disse med Tagatesse altså? Noen har visst fått det til og andre ikke?
Hva med stevia, noen som har prøvd? |
du smakte ikke sukrin melisen .. og jeg er veldig sensitiv til den kalde
ettersmaken :) |
Hm... En gammel tråd, men jeg må spørre: hva er tragant? Hva gjør den? Kan den ev byttes med noe? Har ikke den
|
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27. |