![]() |
Sv: Hva har du spist i dag?
Frokost: 2 egg og 3 skiver bacon.
Lunsj: 2 osteknekk (av 4 skiver lett-norvegia ost) med Bremykt og hamb.rygg Middag: 1 laksefilet med pesto. Kvelds: Litt valnøtter. |
Kjøttkake, tahini, ghee, greddost og så lett ost
Kyllingfilet emd tahini og edamer fiskekake med egg, gressløk og løk, hvetekimolje, dijon sennep og salat |
Frokost: kokt skinke, fløteost, en liten tomat, agurk og ruccola
Lunsj: kaffekopp med fløte og en sukkett Middag: kyllingfilet, fløtesaus og brokkoli |
Frokost: 2 egg og 2 osteknekk, bremykt.
Lunsj: 2 osteknekk (av 4 skiver lett-norvegia ost) med Bremykt og hamb.rygg Middag: 1 1/2 nakkekottelett med brokkoli og fløtesky. Kvelds: Nada... |
Middag: salat av isberg, agurk, tomat, sølvløk, reker og tunfisk m/rømmedressing.
Kvelds: ett kokt egg m/kaviarmix. Eier ikke matlyst for tida:mad: |
Kyllingfilet med hvetekimolje og tahini over + edamer. Min favoritt for tiden.Så jeg tok det til siste måltid også, og til middag tok jeg fiskekake med egg i+stor salat med avokado og rå gulrot til.
|
Frokost: 2 osteknekk med majo og salami.
Lunsj: 1 osteknekk med hjemmelaget pesto. Middag: Hjemmelaget blomkålsuppe med sharlot-løk, kotelett-kraft, buljong og fløte. Nydelig smak Krydret med hvit pepper og salt i kok-vannet. Mmmm :) Kvelds: Blomkålsuppe igjen... |
Ett egg med kaviarmix, litt salat m/reker. Er fortsatt syk:mad:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Frokost: Kjøttkaker med smeltet fløteost, salat agurk paprika
Lunsj: kokt egg, bacon salat, agurk og paprika Middag: kokt laksekotelett, med brokkoli og seterrømme Kvelds: Ostegull |
Ingenting... Bare 1 valnøtt. Er syk... Noen med tips når man har 0 matlyst?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Lør-3des-11
Dagens start.. 2kopper svart kaffe + 1gass vann, Frokost: 1 Hexebergbrick m/smør+bakonost+1 sherrytomat+2glass vann, Lunsj: 1 Fakirbiff + 2sherrytomater + 2glass vann, Middag: 2 fakirbiffer + 1sherrytomat + litt blomkål + 2-3glass vann, Kveld: 1/2-1 liter vann + noen paranøtter |
søn 4des-11.
Start: 2k kaffe, Frokost: 2 stk lavk.brød, litt baconost, 1 sherrytomat, litt ost, vann, Lunsj: 1 stk lavk.brød, litt baconost, 1 sherrytomat, 1bitkrydderkake, 3ss krem, kaffe, vann, Middag: 1 fakirbiff, 2kokte egg, 1sherrytomat, 1stk lavk.brød, vann kvelds: vann |
Frokost (Lunsj): 2 Nannas smørbrød med bremykt, salami og agurk.
Middag (Kvelds): 2 osteknekk av lett-norvegia med pesto og agurk. |
Sitat:
|
Frokost: En skive lavkarbobrød med smør
Lunch: Havre og linfrø grøt med proteinpulver og to mandariner Middag/kvelds: En lavkarboskive med skinke, agurk, tomat og majones Mellommåltid: Et par paranøtter og en mandarin |
Frokost/lunch: Tacosalat med masse avakado
Middag: Biff med blomkål/brokkoli mos Etter trening: Mandler + en klementin ( ops) |
Frokost: Eggerøre med vann og gressløk. Røkt laks. Agurk.
Middag: salat med kylling i tikka mæska saus, tilsatt fløte, sopp og cf. med agurk. Kvelds: 5 valnøtter. |
1 Vedlegg
søn 11des-11
2k kaffe 1glass vann, Frokost: 2Hexebergbrick m/baconost..og vann Lunsj: 1kaffe + 1bit krydderkake (ca 10gr) 1/2 l vann Middag 1/4 kylling litt alliolli, 1 skål salat;(hodesalat+tomat+paprika) Du sør om lavkarbobrød Marella.. Fant oppskrift på nettet "Verdensbeste lavkarbobrød" 4egg 1tsbakepulver, 0,5boks creme faice, 3sssolsikkeolje, 60gr kruskakli, 40gr linfrø, (jeg brukte 60gr) 50gr sesamfrø, (jeg brukte 40gr) 50gr solsikkekjerner, Ble litt lavt mitt brød..ca 4-5cm..(hadde nok for stor form) Men smaker nydelig.. |
Sitat:
|
Frokost: Tacosalat
Middag: Kyllingwok |
Frokost: Tacokjøttdeig med salat, rømme.
Lunsj: --- Middag: Kyllingwok med ingefær. nam-nam. Kvelds: 1 lavkarbo-brownies med litt krem. 2 jarlsberg-osteknekk med pesto og kalkunpålegg. (ikke godt ;) ) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34. |