![]() |
Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei!!
Hive mæ på her æ å!! Bynt på i går, det e mitt 4 forsøk på ketolysekur... 1 gang 8 kg på 3 uka, de to andre gangene helt fjasko :-( (men drakk både pepsi max å fun light å gikk ned i vekt så æ grei sikkert ikke å hold mæ unna før det bli stopp i vektnedgangen... dåkk e kjempe flink som kutte ut det!!!) Så no e det siste sjanse før æ gir opp :-( Har sakt i fra te dæm på arbe så dæm bli ei go støtte å ha. Men sjokolade e min beste venn så håpe æ grei det no!! Tenkt å ta multivitaminer, e det nok?? naboen min gikk ned 20 kg i fjord å ho tok kun det!! Veiedag på mandag e greit ja!!! |
Hei! Jeg vil også være med her! Har vært på kuren i nesten ei uke nå, og ser at det virker :p
|
Heisann, jeg vil også være med, men jeg kan ikke veie meg mye da jeg ikke har vekt hjemme nå, vet ikke om jeg bør kjøpe meg ny vekt eller hva liksom. jeg merker jeg fort kan bli veldig opphengt i vekta
|
æ e helt ''væktgal''. går på vekta heile tia, drømme om at æ går på den osv så skjønne godt at du ikke vil ha vekt!! du kjenne jo virkninga læll
|
Hei, lurer på om noen "erfarne" kan svare meg..
Har enda ikke fått tak i noen bok men lest mye her på forumet (ligger rett ut med prolaps så tid er det nok av..) og lurer på følgende: Har idag vondt i hodet, noe som startet igår ettermiddag - og føler meg rett og slett fyllesyk uten å ha rørt en dråpe alkohol. Er kroppen på vei inn i ketose?? Har registrert alt jeg har spist på diett.no (genial side..) og lurer på om mine "verdier" er greie? Startet å registrere på onsdag, men begynnte å kutte karb på tirsdag. Onsdag: 206g fett, 3,65g karb, 162g protein Torsdag: 151g fett, 17,77 g karb, 129g protein Fredag: 184g fett, 12,73g karb, 177g protein Skal jeg ikke bry meg om kcal i det hele tatt, blir mange..?? Mange spm på en gang men håper på svar:) |
Heisann folkens!
Snart mandag, må bare gjennom helgen først:D Vekta går sakte men sikkert nedover. Ser at jeg ligger på ca 1 kg i uken - startet 20/9. Helt greit - det viktigste er at jeg har mye mer overskudd og ikke har migrene lenger. Vært i ketolyse så å si helt siden jeg startet. Det som irriterer meg grenseløst derimot, er at jeg har fått mensen igjen for første gang på 1 år:mad: Har hormonspiral, og håper virkelig dette her er kun et engangstilfelle - LIKER IKKE!!!! |
Sitat:
|
Men likevel er den vekta som kommer i morgen tidlig den jeg noterer, så er litt spent likevel. Så mellomveiingen er mer som en kontroll på at det jeg gjør er riktig. Kanskje etterhvert så kommer jeg til å veie meg mindre, når jeg er sikrere.....
|
Hei Knut:)
Ganske ny jeg og, men jeg kjenner meg utrolig godt igjen i "fyllesjuk" beskrivelsen din - og for meg var det en klar indikasjon på at jeg var i ketose. Var helt for jævlig den første uken, men nå har jeg det helt fantastisk i ketose. Når det gjelder kcal så har jeg forstått av litteratur og her inne at så lenge vekta går nedover trenger du ikke telle. Lykke til med kostomlegging, og prolapsen:) |
Oæææææææ i morgen er min første veie dag, kjempe spendt :)
|
Sitat:
Men hvordan gjør man for å få avrent cottage cheese? |
Sitat:
|
Veiedagen er her:
Vekt 03.10: 77,2 Vekt 10.10: 76,8 Mål: 68 kg Har vært nede i 76,0 mot slutten av forrige uke, men har tatt en fest i helga.... Hvordan er det med dere andre? |
Veiedag:
1/10 110kg 10/10 105,4kg Ned 4,6kg:) Nå er jeg igang.. |
Bare ned 300 gr, men er alikevel ganske fornøyd. Lørdag spiste jeg en stor bolle popcorn og sukkerfri sjokolade + masse cola zero (måtte jo drikke opp det jeg har hjemme før jeg kan slutte :p )
|
Sitat:
|
Veiedag mandag
19.09.11: 129,7 - startvekt 26.09.11: 128 - (-1,7kg) 1,7 kg totalt 03.10.11: 127,2 (-0,8kg) 2,5 kg totalt 10.10.11: 125,4 (-1,8) 4,3 kg totalt Syns egentlig det går litt treigt, men ser jo her at vektnedgangen er fin. Litt tålmodighet kanskje:) Kjempeflott nedgang, Knut! |
Er det her vi ramser opp?
3. okt: 82,2 kg 10. okt: 80,6 kg |
Første uke unnagjort. Ble 3 kg. ned:)
Er kjempe fornøyd og føler jeg er i gang. Gleder meg allerede til neste gang jeg skal på vekten:D Mitt første delmål er å komme ned i 2 siffret:o Det skal bli deilig det:p 03.10.2011 106 kg (start vekt) 10.10.2011 103 kg |
gratulere sååå masse med 2,2 kg ned. Flink har du vært :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27. |