![]() |
Sv: Pedometer/skritteller-klubben
Sitat:
I snitt når jeg den. :ja: |
Hvor mange skritt har man gått når man går/løper i 20 km?
|
Sitat:
|
Ny runde på tredemølla. I dag fikk jeg ingen hodepine! :heia: Det var bare herlig å gå!
Det er jo ikke sa langt da... 3 km, men jeg går i en fart på 6 km/t så det tar jo seff nøyaktig en halv time og det er nok for meg å begynne med. 3 km er forresten 3982 skritt; dvs en skrittlengde på 0,75 m. Er ikke det grei skrittlengde?? :o 3982 skritt..... Jeg tror jeg når 10 000 grensa mi i dag også! |
10000 pr dag er bra! Og Kanutten - hvis du plages med ødemer kan det være verd å prøve om salt eller jod kan hjelpe.... Spesielt salt er en sånn enten eller-sak... enten verre eller bedre.
|
Sitat:
|
Sitat:
*kverulanten* |
Sitat:
Jeg løper/går om hverandre på mølla. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Trivseln økte betraktelig da jeg logget på og fant aktivitet på tråden! Jeg har et snitt på 6874 pr dag hittil i februar; er rimelig fornøyd med det. Har fått litt mer motivasjon til å gå, det liker jeg enda bedre ;)
|
Er vi her? Eller er vi ikke her?
Jeg har logget 161305 skritt hittil i februar (i dag). I forrige uke var snittet pr dag på 10201. Jeg digger den nye skrittelleren min :p der kan jeg ta ut statistikk så det monner - og jammen virker det på motivasjonen også ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21. |