![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Sitat:
Sitat:
Jeg er bare litt fascinert over hvor mye vekta kan variere :) |
Sitat:
|
Sitat:
Deilig å ha en ferie i slutten av august å se frem til! Jeg er sikker på at du når ditt mål!!! Heier deg frem på veien! Jeg har også en liten ferieuke å se frem til i august. Og faktisk er det en md fra i dag jeg tar med meg to av mine mange barn og reiser til sydens varme. Deilig deilig! Mon tro hva lavkarbokosthold kan føre til på nok en måned! Blir spennende å finne ut av! :D Håper du har en fin dag i dag og at lunsjen denne dagen også ble god! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Blir spennende å iføre seg den kjolen om 11 dager! :D |
Sitat:
Dette er flott lesing! Gratulerer med kjempeflotte resultater! Jeg har ikke målt meg og kan angre på det nå, for makan til motivasjon skal man jo lete lenge etter! Jeg kan dog se med det blotte øyet at jeg krymper og jeg merker det særdeles godt på klærne. Kilo er bare et tall. Hvordan kroppen føles og oppleves er noe helt annet! Hurra for deg! |
Sitat:
|
Måtte jo tråkke på vekten i dag og få notert "1mdjubileumvekten!" :D
Jeg har tatt av 5,7 kilo på denne måneden. Og vips! Det var akkurat så mye jeg tenkte å si om akkurat vekt i dag. Fra nå av i dag blir det fokus på hvordan kroppen min har det på dette kostholdet og det faktum at trening nå går som en lek! :D * jeg har mindre smerter * jeg opplever at jeg raskere blir mindre stiv i kroppen om morgenen * jeg er helt uten søthunger * jeg blir mett til måltidet og kjenner mer og mer ofte at jeg ikke er sulten før etter mange timer siden forrige måltid * jeg merker forskjell angående trening. Utholdenheten har blitt bedre. Den var bra før også, for kondisjonen har vært god, men nå er det bra på en annen måte. Det er godt å kjenne på! * jeg krymper med stor fart og har en mage som nå er temmelig fin! * jeg har regelmessige toalettvaner * jeg finnes ikke oppblåst i magen * jeg er blid! :D Jeg trente i går (1 time på sykkel i god fart, vit-vib og en masse ustrekking) og jeg har vært på trening i dag. I dag hos fysioterapeuten. Der er det effektiv treningstid (styrke) på 50 minutter hvor treningen konsentrerer seg om styrking av overkropp, samt rygg. Jeg har tenkte meg ut på runden min etterpå i dag. Full fart i 1 time på bena. Ønsker alle en fortsatt strålende tirsdag! |
Sitat:
Skal bli spennende å se:) |
Sitat:
Ja, jeg er veldig glad for at jeg målte meg når jeg startet, har hjulpet meg med og holde motet oppe de ukene jeg ikke gjikk ned noe, for såg jo at cm krympet :) Merker det selv godt på klerne, flere bukser som har blitt for store, så har snart ikke flere igjen :p men domt å kjøpe nye når jeg fremdeles har mye og gå ned :) Ja, enig. Kilo er bare tall ;) |
Sitat:
Spesielt treninga, som du også nevner, er mindre støl selv om jeg tar MER i og klarer nå å GÅ i 6.4km/t på tredemølle i 3.5% motbakke. Når jeg begynte å gå for oppvarming på lavkalori, klarte jeg maks 6 og ble veeldig sliten i beina. Uansett, takk for oppmuntring. Vi får se hvordan det går, jeg håper jeg klarer -10kg :) |
Sitat:
|
Sitat:
Vi er tre omtrendt samme vektmål og omtrendt samme utgangspunt! Moro! :D |
Sitat:
Ja, jeg trur vi vil nå målet vårt ;) |
Sitat:
(ps. jeg har lånt ideen til å bruke "lilyslim" fra deg, synes de var mye bedre enn de andre. håper det er greit:flau: ) |
Sitat:
|
Greide å motstå en fristelse i dag. Var hos ei venninne i stad og der sto det potetgull og kanelboller. Godt jeg hadde spist en god lunsj. Eggerøre med cottagecheese. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Så flinke dere er alle sammen som krymper i vekt og cm. :)
Jeg har vært på besøk i dag, og tok med meg brødskiver hjemmefra. Da kunne jeg spise det samme som de andre, men bare med brød som passer til meg. Jeg har veldig lite søtsug om dagen. Fra å være sjokoman så spiser jeg nesten ikke noe søtt. Så deilig. :D Utfordringen nå framover blir en tur til London. Jeg håper jeg finner meg gode løsninger der også som kan spises. |
Sitat:
Ikke jeg ihvertfall... :S |
Sitat:
Er så koselig og motivereende med en slik tråd, med så hyggelige mennesker <3 I går brukte jeg nesten alle mine 15 karber på ett måltid :eek: lavkarbopannekaker med hjemmelaget blåbærsyltetøy/stevia/rømme/lightsyltetøy og en minislurk med melk.. Men spiste max 1 karb resten av dagen da. Men fikk ikke sove i natt, og da lurer jeg på... Kan jeg spise 15 karber i dag for det, eller går jeg ut av ketose da? Er jo viktig å sove mener jeg... hmmmm.. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35. |