![]() |
Sv: Ang. lavkarboshaker
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Er jo jaggu verre enn NybaktMamma her inne.. Og nei, vet du.. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor en logisk tenkende person gjør noe om og om igjen som den VET kommer til å ødelegge for seg selv.. Beklager, men den ser jeg ikke.. Sitat:
Men jeg er da i det minste en erfaring rikere av det her; Trå svææææært forsiktig her på Lavkarbo.no! :) Thank you and good night! |
Marjusen
? ??? Går det bra med ipadden din???? :o |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Og de fleste som er ute etter en quick fix vet ikke det, eller gidder ikke sette seg inn i det. Men VELDIG MANGE av de sliter med overvekt i årevis etterpå. Heldigvis finner flere og flere fram til denne livsstilen og forumet. |
Sitat:
Det er jo nettopp derfor det er viktig å opplyse om at slike kurer kan forpurre normal forbrenning :) Du mente jo selv at det IKKE var farlig, og kunne slik sett vært blant de som hadde kastet deg på en slik løsning, gang på gang ;) Eller du overbeviser andre om at det slett ikke er farlig.... |
Sitat:
Poenget var at slik du skriver det så vil du etter en pilverkur uansett rase opp i vekt igjen. Det er feil. Men dersom du ikke tar grep og legger om kostholdet, ja da vil nok de fleste rase oppover. Men det er jo det som er det fine med noen av dagens pulverkurer. Du får ikke bare kuren, du får hjelp og støtte til å legge om livsstil og kosthold. Det var faktisk eieren av Campkilo som anbefalte dette nettstedet etter endt kur, og det er fra Campkilo jeg har fått den støtten og hjelpen jeg trengte for å kutte nettopp potetgullet og sjokoladen. Og alt det andre usunne mølet jeg dytta i meg. På samme måte som det er forskjeller på de forskjellige filosofiene inne lavkarbo er det stor forskjell på grunntanken bak de forskjellige pulverkurene også. |
En måte å unngå å miste ansikt på, er å holde den nederste delen av det lukket.
Ønsker alle en god kveld..... med eller uten lavkarboshake :p |
Sitat:
Hehe, godt sagt! Min er herved lukket og låst! Trådstarter: håper du finner en god shake som hjelper deg! :) |
Sitat:
|
Sitat:
Å.. Haha! Håper du blir fornøyd med den i allefall:) Hvilken landet du på? |
Sitat:
Glem det, jeg fant innlegget;) Vurderer dette jeg også.. Har verken tid eller lyst på frokost om morgenen... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det ser ut som om stavehjelpen på ipad'n kan bli en utfordring framover også....:p Lurer litt på hvordan "vi prates" kan bli til vinpirates?? ;) |
Sitat:
Advarsel: Kan føre til avhengighet og veltrente lattermuskler. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|