![]() |
Sv: Juli-startere 2011
Sitat:
|
Da ble det -0,7 denne uken.
Kjenner jeg er litt skuffet over meg selv,for jeg hvet jeg ville ha klart 1 kg om jeg ikke hadde skjeiet ut i helgen og trent lørdag og søndag slik jeg ville ha gjort. (hadde barnefri helg, var ute på byen lørdag) Ja ja,egentlig ingen grunn til å deppe for det ;) 0,7 er jo faktist en del d da :) |
Sitat:
|
Sitat:
Man får se det positive i det, jeg gikk i hvert fall ikke opp!!!;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei. Lurer på om jeg kan få bli med her hos dere?
Jeg hører egentlig til i "Januar-startere" sammen med Bollemor, men har hatt et lengre opphold nå og har begynt på'n igjen i dag. Skal ned helst 20kg men lover å juble veldig høyt den dagen jeg når -15kg :D Første mål er syden om 5uker. Håper å ha tatt av maximalt innen det :P |
Sitat:
|
Helgen ble alt annet enn lavkarbo :( var på hyttetur, utrolig skuffet over meg selv, men det er ikke så lett og dra på hyttetur når man skal handle inn felles osv. Skal ikke skylde på andre enn meg selv, men visse faktorer gjør ikke så ting blir lettere akkurat... Får kaste meg på Lavkarbo vogna igjen. Det posetive er at jeg har fått bekreftet at karbo ikke er bra for min kropp. Er mye småsulten, fysen og har vondt i magen.
|
Sitat:
Sitat:
Men vi får ta det for det det er - mine hytteturkamerater snakket alle om å begynne på lavkarbo, jeg tar det som et tegn på at ting begynner å synes! :p Takk for oppmuntring :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
Når alt kommer til alt, så bør jeg jo være fornøyd med en nedgang på en kilo i uken... men jeg tror jeg døøøøøøør hvis det er tempoet det skal ta :p Har brukt noen år på å spise meg kjempestor, så det tar vel noen år å spise meg liten igjen også:confused: sukk... tulledag i dag... :) |
Jippi!!! Lett nedgang - måtte bare dele mitt gode humør også - når jeg delte mitt dårlige med dere i går!!! :D
Ha en strålende dag!! :D |
Hiver meg på her jeg og.:) Har gradvis gått over til lavkarbobriks istedet for brød og på fredag kuttet jeg helt ut pasta, ris og poteter.
Er fullstendig grønn:D på mange ord og uttrykk og er veldig spent på om det vil fungere for meg. Har vært overvektig i ca 15 år og ser at nå må noe gjøres hvis jeg ikke skal bli syk. Er 100% frisk i dag og fungerer i jobb. Har en fordel at jeg har vært i veldig god form en gang er fortsatt er jeg sterkere enn de fleste men blir fort andpusten når jeg går opp bratte bakker. Lurer på hva som er "nok fett"? Har kuttet ut alle lettprodukter og bruker meierismør til matlaging. |
Litt sent i juli - men kan også jeg få bli med her?
Etter to graviditeter har jeg visst 30 kg å ta av.. Har tenkt å prøve meg på lavkarbo/ketolyse, startet i går.. |
nei og nei.. her har jeg gått glipp av en tråd gitt.. hehe.. jeg har startet i juli.. la meg til julistarternes vekttråd og trodde det var den eneste tråden å følge.. men den gang ei.. håper jeg fortsatt er velkommen :p
Jeg er 1.70m, skal ned 12 kg og er 23 år :) |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
har forresten muffins i ovnen. Lavkarbo - 1,02 karbiser på hver - fettprosent: 75!! wOHOOOO!! Det lukter himmelsk!!:stortsmil |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg fant den på oppskriftsidene, under muffins. Tråden het noe sånt som: ned i vekt med muffins eller noe sånt. Jeg har en glovarm her ved siden av meg, er for varm til å smake ennå!! :lol: |
De var kjempegode!! http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41667
Varme, med en dæsj meierismør på i tillegg....sukk, tenk at dette er slanking...!! <3 |
hehe ja, det er ganske fantastisk i grunn...spise alt som før har vært fy fy:eek: :D jeg spiser brødet nå... kjære gud, DET var godt det... :heia: Hm, da skal jeg få testet de etterhvert også... trenger litt forandring fra egg og egg og egg ;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17. |