![]() |
Sv: Marsskravletråden til 30+
Sitat:
|
Sitat:
Og det går fint at du sa han altså. Skulle bare spesifisere.. :p Tror jeg skal legge meg nå. Så håper jeg at det ordner seg på en eller annen måte. og jeg tror hun er redd. Jeg er iallefall det. |
Sitat:
Sove godt da :) |
Sitat:
|
Ja, btw. Var jeg som quota Horton først. Jeg vet ikke helt hva hun la i det å quote tilbake. Meeeen. Jeg skulle jo sove. Gaaad! Takk for at du gidder å peptalke :D
|
Helluen. Jeg slenger meg med her, jeg. Men hva foregår her? Ser flere har skrevet om planer for mars, er det det tråden går ut på? I tillegg til skravling?
Jeg har aldri brukt den sosiale delen av et forum før, så dette kan jo bli interessant. ^^ |
Sitat:
Velkommen til dere nye, vi er steintøffe her inne, ikke sant folk? :D |
:lol:Kthxbye: det var bare noe vi fant ut vi ville skrive om denne måneden. Vår og greier vet du. Velkommen btw :)
Vimsen: klart, peptalker anytime. Been there, done that med nervøsitet, undring og alt. Vet det ikke er enkelt. Jeg som trodde bare mannfolk var vanskelige :lol: |
Vi er beinharde :D
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Anarko: Hehe. Venninna mi har slutta å komme med uttalelsen "mannfolk, altså" og sei no "folk, altså" til ære for meg. Eg trudde og det var lettare å være lesbisk enn hetro. Der tok eg visst feil. Kjærlighet er vanskelig uansett.. :p Men hode mitt føles litt lettare i dag :) |
Sitat:
Og....du er helt sikker på at hun spiller på samme laget? For hvis hun ikke vanligvis gjør det kan det jo være litt sjokk hun lider av også, over seg selv. Sitat:
|
Usj... Har drukket kaffe og som vanlig så har jeg av alle ting blitt dautrøtt av den. Merkelig reaksjon altså. Noen som har et forslag til hvordan jeg kan kvikke meg opp litt?
Vimsen, fikk du svaret mitt på PMen? Aldri svart på en på dette forumet før, så vet ikke om jeg gjorde det riktig? .D |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Ja, jeg fikk den Kitsu. Skal svare snart. Kan hende vi må utsette det..Men jeg skal sende melding til dere i morra.. |
Så hva skjer blandt 30+erne på en helt vanlig tirsdag ettermiddag?
|
Sitat:
|
Spiser middag! Så kommet hakket lengre... :D
|
Jeg tror det at kjærester blir mer og mer like hverandre etterhvert. Ikke alltid, men ofte.
Lurer også litt på hva jeg skal ha til middag i dag. Lurer i tillegg på om det er noe veldig fornuftig å ta seg til. |
Idag skal jeg ha denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11809 til middag! høres sååååå godt ut! :sikle:
|
Lager middag, men har hatt en dårlig matdag i dag. Er nok litt for streng mot meg selv, men det er en ny dag i morgen.
|
Etter litt frem og tilbake har vi da bestemt oss for en gryte med svinekjøtt og sånt namnam. Finally!
|
Ketolyseboka er kommet i posten! Oh happy day!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21. |