![]() |
Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo
Sitat:
Eller noe sånt!:p Jeg fikk beskjed om at jeg ville kjenne SÅ GOD forskjell på kynnere og veer! Det var bare SÅ feil! Skjønte ikke at jeg var i fødsel før vannet gikk!:o Kjentes jo akkurat ut som de kynnerene jeg hadde hatt i 3-4 måneder allerede! |
Takk, jeg har bare angst for alt som kan lukte sykmelding om dagen :o Er nok langt unna det jeg har, har bare noen sånne "senestrekker" på tvers under magen. Spesielt når jeg reiser meg opp.
|
Sitat:
Men lit fascinerende at man kan strekke bare ene siden...:confused: |
Eg kjenner kynnerane ved at magen vert knallhard ja, men òg mensnmurring i HEILE magen, og det stråler ned i beina... Må verkeleg konsentrera meg når eg får dei, noko som er heile tida omtrent... Så, det er skikkelig bale, og eg klarer ikkje yta på jobb... Trassige ungar hjelper ikkje akkurat heller på problemet:p
Veldig individuelt kor mykje ein kjenner kynnera, om ein kjenner dei i det heiletatt... |
Sitat:
|
Nå har jeg hatt omgangssyka for ANDRE gang denne graviditeten, og synes skikkelig synd på meg selv ;) Håper bare at lillemor i magen ikke har tatt skade av det, og at det virkelig ER omgangssyke og at jeg ikke har spist noe farlig som lillemor blir syk av :( Jeg ser dere snakker om strekk i disse båndene, da skulle dere prøvd å være 37. uker gravid med svæææær mage og kaste opp i 24 timer..... DET var vonde strekker det :)
|
Hehe, for et selvmedlidende innlegg, oooops sorry ;)
|
Sitat:
Einaste eg kan hugsa å ha kasta opp med diger mage, var då fødselen var igang... Og eg hugsar det var ikkje noko særleg nei... Stakar bigmum... Tvi tvi i dag, håpar det forsvinn:klem: |
OPP I VEKT?
No skjønar eg ikkje så mykje her, var superflink i går etter ei heiøt "grei" helg matmessig, og trudde jo ein del vomfyll ville forsvunne frå vekta, men neidå, ser ikkje slik ut... 72,9kg i dag... JA- eg veit det er normalt å legga på seg og eg ikkje skal fokusera på vekta, men det er no ein gong slik at eg veit eg har litt issjus når det kjem til kropp og vekt, og eg kan ikkje noko for det, og dette er min tråd og då hjelper det å lufta tankane her... ;) Anyway, no er frukosten fortært og ein ny dag er på opptur:) Håpar de får ein flott dag (og at bigmum sluttar å spy) :) |
Sitat:
|
Då er det på tide med dagens oppdatering:
1/2porsjon fløyelsgraut med to ts rosiner på. To heimelaga lavkarboskiver med leverpostei (masse!), agurk og majones! Nam! Ei pære. Torsk med eggesmør og brokkoli. Lurer på om eg skal ha resten av fløyelsgrauten til kvelds, evt litt yoghurt... Veit ikkje kva som freistar mest igrunn... Ingenting? Er ikkje så veldig svolten i dag kjenner eg... Må i alle fall laga meg meirn"skiver" då jentungen likte dei kjempegodt òg, så dei forsvinn fort! Hehe :) jentungen et ikkje mange karbar i løpet av ein dag ho heller, dei kjem stort sett frå litt gryn, litt frukt og litt skive innimellom. Eg er glad for at ho er såpass grei i matvegen at ho et det meste:) Nei, no er det vel skivemekkingstid...kanskje... Eller utsetta det til i morgon? Ja eg trur det, giddar rett og slett ikkje byrja med det no... Ha ein flott kveld alle saman:) |
Sitat:
|
Sitat:
Og jadå, eg er glad vekta går opp og ikkje drastisk ned, det syner for så vidt at det kosthaldet eg har no er flotters for både meg og bebimagen:) |
Åjsann, matlysta som var forsvunne i går har definitivt komt attende i dag...
Litt yoghurt, ei banan, ei pære, eit lavkarborundstykke med pålegg, druer, ein pakke fårepølsa... Jaddaooo... Keep it comeing! :) haha! Nam nam, mat er GODT! ;) |
Sitat:
Det var mitt sterkeste gravide-symptom første gangen. :) Mmmm Middag! Wohoo for knekkebrød med pølse! Ajajaj en appelsin! |
Ja, jeg bare reagert på refleks, for jeg har hørt om 2 stk nå som har fått alvorlig syke unger pga at de nektet å legge på seg i graviditeten.
|
Sitat:
Så ingenting å bekymra seg for:) Men takk for at du bryr deg:klem: |
I går åt eg masse føler eg... Iallefall samanlikna med tysdagen... Hehe! Here it goes:
Litt yoghurt og ei banan, ei pære, eit lavkarborundstykke med pålegg, druer, ein pakke fårepølsa, ei tacolefse med tilbehør, litt juice, ei skål gryn (med rosiner) og yoghurt... Ikkje akkurat lavkarbo i den forstand sia det vart litt mykje frukt, samt ei tacolefse og gryn.. Men akk så godt det var! Var skikkelig "botnalaus" i heile går, kunne sikkert ete mykje meir! ;) I dag skal eg laga sesambrød tenkte eg. Mor mi kjem, så eg må ha nokre lavkarboalternativ å visa ho slik at ho finn guffen att. Ho har gått på lavkarbo tidlegare, og til dels heile tida, men ho misser så fort piffen... Og no ser eg at livlinja hennar sklir ut at... Ho er ikkje tjukk altså, men ho ynskjer sjølv å klara å gp ned litt i vekt. Ho treng vel å ta av kring 10kg, så då føler eg eg må støtta ho litt sia eg har ganske god peiling på lavkarbo og ketolyse no. Håpar de alle får ein fin dag!:) Ser ut til at kroppen kryp opp på 73kg no, og 72 er long gone for denne gong;) |
Då var det på tide med dagens:
Heimemekka "yoghurt" (litt rømme og fløyte) med 4 jordbær og to steviadråpar. To lavkarboskiver med to egg og baconost. Heimelaga lavkarbofiskegrateng med eggesmør og ein brokkolibukett. Ei pære. Ei banan. Då eg var på kjøpesenteret i dag hadde eg sååååå lyst på ein bigbite, men eg gjekk galant forbi:) litt stolt då jah! Elles vart det ikkje noko sesambrød på meg i dag... Eg vart sittande å sortera bilete på dataen som eg skal framkalla. No har eg komt til 2008... Eh... Det vil sei eg har litt att kan du sei... Men det er litt kjekt òg, gler meg til eg skal inn i butikken og framkalla:):) Håpar de får ein knallflott kveld! No er eg forresten ferdig med 5månader! Jippi! :) 5,5kg på 5 mnd er jo ikkje så ille må eg sei;) |
I dag har eg fri! Fri frå alt som har med mat å gjera!
Er grasenke til seint i kvled, så eg tenkte eg og jentungen skulle ta middagen på big mac, ja du las rett....! Haha! Har så lyst på karbisar i dag, så i dag er det høgkarbisdag! Har allereie ete to skiver med honning og brunost på til lunch;) vert ikkje sånn chips og ostepop og smågodt-dag altså, men litt annaleis mat ved måltida. Elles så skal eg baka sesambrød i dag, slik at eg kan nyta ein god frukost med familyen i morgon tidleg :) Heihå så lenge! Åj, her er det liv, heile meg hoppar i stolen når mini i magen set igang;) |
Heisann hoppsann!
På tide med litt oppdaterings her. Merkar det er litt unødvendig for min eigen del å skriva her inne kvar dag med oversikt over KVA eg har ete den og den dagen. Eg har komt inn i ein god stim no, og eg får heller bruka tråden som eit motivasjonsmiddel, der eg kan lufta tankar kring opp og nedturar som gravid lavkarbobrukar:) Det går veldig fint med meg og magen. Vekta har no klatra oapp i kring 73kg, i dag er eg 23 fullgåtte veker. Det vil sei 6kg i pluss så langt. Eg har jo som max"mål" om eg kan kalla det det utan å få slakt, å okkje gå over 80kg denne gongen. Det trur eg foreløbig skal gå fint... Enn så lenge kanskje? Hehe! Altså, ingen krise om eg bikkar 80, men då tvilar eg på eg har vore så flink med maten... Og det skal eg jo vera:) Er litt på bakebølga for tida... Har baka meg eit aldeles nydeleg sesambrød! I helga laga eg muffins, som var supergode med litt jordbærsyltetøy på! Nam nam! Utover dette kan eg med glede meddela at tytto har fått fingen ut og starta treninga for alvor! I går var eg på gravidbading (herlig!) og i dag skal eg på pilatestrening på treningssenteret. Eg har laga meg ein treningsplan, der ting er litt valfrie, noko som gjer det heile meir overkomeleg. Håpar de får ein flott dag alle saman! No må eg pakka treningsbaggen ;) juhuuu! |
I dag har eg planar om å skriva eit klage innlegg, og eg veit eg kan takka meg sjølv... :(
Vekta synte i dag 73,8kg... Eg holdt på å besvima omtrent... What the fuck... Har det med at eg har byrja trena og kroppen held på meir vatn? Eller er det bigbiten eg åt i går? Er nok ein samanheng med begge delar. Men no er det full skjerpings! Kanskje eg har ete litt for mykje frukt den siste tida òg, har vore litt for laussluppen i fruktfatet. Så no er det innstramma til ein frukt om dagen. Anyway, trur eg må droppa vekta og heller vega meg dei dagane eg skal til kontroll. Men då føler eg litt at eg misser kontroll over meg sjølv om eg ikkje held eitt auge med vekta innimellom. Er ikkje slik at eg veg meg kvar dag heller. Men KOR har kiloane lagt seg? Eg kjem fint inn i mine førgravid bukser (minus å lukke den att altså) og føler vel igrunnen ikkje den store forandringa utanom på magen. Kan 6kg ha satt seg på magen då? Jaja, ein ny dag, og fløyelsgraut til frukost! Nam! Skjerpiiiings Konkelimonke;) |
Jeg har gått opp 3 kg på ei uke. Og det er ikke på magen. :cool:
|
jaja.....JEG har gått opp 25 kg nå :) Men nå er det bare 2 uker igjen da, så satser på å føde snaaaaart! Er rett og slett drittlei, pardon my french:) Har havnet på høykarbokjøret, gleder meg til å begynne et nytt og bedre liv etter fødsel og amming :)
|
Jeg har vel akkurat begynt på uke 25 og jeg har lagt på meg 12-13 kg. De 11 første kg kom i løpet av de 4 første mnd av svangerskapet da jeg var reine karbojunkien. Men nå har jeg levd lavkarbo ei tid og vekta hadde økt bare en kg siden sist jeg var hos jordmor for 5 uker siden.
Men det aller beste er at alle prøver er så bra, jeg ligger midt i normalområdet på både B-vitamin, D-vitamin, jernlagre, blodprosent og stoffskiftet. Blodtrykket er også helt perfekt og jeg har ikke hatt antydning til UVI. I motsetning til forrige svangerskap da alt var feil. Jeg er sikker på at det er min lavkarbolivsstil som er årsaken til at dette risikosvangerskapet har løpt uten problemer så langt. Så stå på jenter, lavkarbo er bra for både voksne og barn, også de barna vi har i magen :-) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02. |