![]() |
Sv: Januarskravletråden til 30+
neida, jeg dusjer som regel annenhver dag, litt ettersom. nå som jeg har vært sjuk har det blitt når jeg har orka. har varmtvann alle andre plasser enn i dusjen :p akvarievannet et nok varmere enn i dusjen til og med, og de holder maks 25 grader :p
|
http://www.dagbladet.no/2011/01/12/t...ster/15034974/ for dere som liker litt atkinsbarer og sånt :)
|
Åååå, nå er det bare to dager igjen til jeg fyller atten!:D
|
Sitat:
|
Sitat:
Er ikke lett å være minst i vennegjengen :/ |
Happy birthday to.... ME! :D
|
Gratulerer med dagen Nupsida :)
|
Sitat:
|
Gratulerer med 18-årsdagen Nupsida! Kos deg :D :heia:
|
Gratulerer med dagen! :gave::happybday:heia:
|
Sitat:
|
:happybday NUPSIDA:klem:Kos deg masse!!!!
|
:gave:Grattis, Nupsida!!:gave:
:happybday Super dag å fylle år, det gjer ho minste lille mi også :) |
Tusen takk alle søte dere :D
|
WEEEEEEEEEE
Stod på jobb og kjedet meg idag, lite kunder så jeg kjøpte meg et flaxlodd. 25 kr Vant jaggu meg 10.000 kr!!! :D :D :D Så kjekt. sjansen er 90 lodd av 6 mill.. føler meg litt heldig idag :D |
Sitat:
|
Næ!! Strålande, Senorita! Gratulerer :D
Det er visst lavkarbo-vinnarlykke denne helga, du med Flaxloddet og Idarull med hest og lotto. Søren at eg ikkje fikk lagt inn kupong no i helga, da. Litt =host=blakk=host= sjuke ungar og greier. Kos deg! |
Har ikke sjekket lottoen og kenoen min, hehe, tenkte at det var lite vits i, vinner ikke så mye på en dag ;D hehe, får sjekke det i morgen :P
Brukt opp flaksen min så da gidder jeg ikke kjøpe mer flaxlodd på en stund :P |
Har hatt en kjempeflott helg med bursdagsfeiring, så nå er jeg klar til å begynne ordentlig på lavkarbo igjen imorgen! Skal bli godt merker jeg :)
|
Kom hjem fra en herlig uke i syden i går kveld. Men da jeg gikk på vekten i morgens fikk jeg sjokk! :o For den visste hele fem kilo opp. Jeg viste godt at jeg hadde skeiet ut, men ikke ssååå mye. Uff, håper virkelig det er vann. For dette var deprimerende. :(
|
klart det er vann, du går ikke opp 5 kg fett på en uke :D
|
Da har jeg endelig kommet igang igjen med lavkarbo : D
Idag hadde jeg stekt løvsteik med fløtesaus og salat til frokost, mmm <3 Så har resten av dagen gått til en laaang kjøretur der jeg koste meg med baconsvor :D Så noen sukkerfrie peanøtt kjeks fra sukkerfritt til kvelds :) |
Oi, Senorita, gratulerer! Jeg er tydeligvis en smule treg med å få med meg alt som står :)
|
Får ikke sove :( Nå har jeg vridd meg i senga i flere timer og har blitt så sulten at jeg måtte opp å lage nattmat. Fatter ikke hvorfor jeg ikke får sove. Jeg tenker ikke på noe trist eller noe. Jeg har til og med trent i dag. Så jeg burde få sove. Nå har jeg spist opp. Får se om det hjelper med mat i magen. Det er så kjeeeeedeig å være den eneste som er våken i hele verden.
|
jeg har gått med underskudd på søvn så lenge at jeg sliter med å sove uavbrutt... legger jeg meg 10, våkner jeg gjerne mellom 3 og 4. går på do, sliter med å sovne igjen og jeg skal opp 6.. legger jeg meg/sovner jeg sånn i 12-1 tia som jeg gjorde i flere år så sover jeg til klokka ringer.. men er fremdeles dødtrøtt -.-
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17. |