![]() |
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Sitat:
|
så gøy at mange blir med!! nå må vi være flinke å motivere hverandre, og dette kan vel være en skravletråd også, eller?:heia:
|
Jeg startet på fredag, og venter fortsatt spent på å komme i ketose.... Stixen er stadig fin og utslagsløs. Og vekta viser samme tall, 72,8.... Får vel være tålmodig, denna kroppen slipper ikke så lett nei!
|
Hm....nå er vi maaange. Kult! Tror det til sammen er maaaange hundre kilo som skal gås ned før jul:D
|
Såklart kan man skravle på denne tråden!
Jeg KLARER ikke å holde meg når helge kommer! SVARTE FAEN!!! - For å si det pent.. Nå er det nok! Dette MÅ ta slutt! |
Helgen er et helvete for meg og! Fatter ikke at de to, eller 2,5 dagene er vel mer riktig, skal skape så mange problemer! Alt frister da!!! Jeg får luske inn her og få motivasjon eller skam for og være den eneste som ikke går ned noe.. ;)
|
OPP over 3 kg på disse to dagene som har gått..
Jeg setter foten ned èn gang for alle. jeg SKAL få kontroll over meg selv. En lørdag er ikke noe annerledes enn en jævla mandag! |
Takk Heaven, Mamz, Sjanten og Mankell! Koslig med litt cheering!
Har jo ikke presentert meg, så tenkte å gjøre det litt kort! Begynte å lese her på forumet 9. aug. Da var jeg rett og slett møkk lei av kiloene. I sommer veide jeg nesten like mye som jeg gjorde da jeg var gravid for 3,5 år siden... Og slikt kan man ikke ha noe av? La på meg 30 kilo når jeg gikk med jenta, vanskelig svangerskap med bekkenløsning, og MANGE unnskyldninger for å stappe i seg.Uff. Tenkte at det ville forsvinne med ammingen...men har funnet ut at det kreves litt egeninnsats og! Så etter å ha lest et døgn her inne satte jeg i gang! Og det angrer jeg ikke på! Har nå gått ned 9,5 kilo på 9 uker!!! (og stått BOM stille på -7 de siste tre ukene). Tror det hjalp å bli med på denne utfordringen, for i morges hadde virkelig løsnet :) Syns alle her er så flinke, og motiverende! Dette klarer vi! |
Kirsebæret: er det ikke godt når det løsner litt, godt å være i gang igjen ;) ...ja, dette skal vi klare :heia:
Stå på dere:):) |
:heia:Dette klarer dere. til dere som savner noe godt i helgen, så finnes det mange deilige oppskrifter herinne. Jeg har spesielt lagt min elsk på Brownies, som er full av fett og minimalt med karbo, og smaker bare namnam. Jeg lager en liten langpanne som jeg kutter opp i biter og fryser ned i en boks, har matpapir mellom bitene, så tar jeg opp et par stykker i helgen, pisker en klatt krem til og nyyyter:heia:Det hjelper på motivasjonen og kunne kose seg en gang iblandt.
|
Koser meg med pisket krem/m noen bringebær i helgene( ellers å..... :flau:) + et par sjokoladebiter (kakao 70%) el. baconsvor ;) det er da mye godt vi har lov å spise :) ......fant jeg ut etter hvert, og vekta går jo nedover den :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er med!! :D
Har som mål å ikke kjøpe ny kjole til jul, og da må jeg fortsatt ned ca 7kg. Får kjolene på, men det er ikke særlig vakkert å se på å heller ikke så veldig behagelig. Dette klarer vi fint :) Christina |
Hehe... problemet mitt er ikke og finne lovlige koseting egentlig, er mer at jeg inniblant koser meg så iiinnmari mye! ;)
|
Sitat:
StineH - vi heier på deg, DU skal også ned 7 kilo til jul:p |
Sitat:
|
Hvor mye skade gjør egentlig vin, om man passer seg og er flink med maten og andre ting man stapper i seg? (Tenker tørre typer selvfølgelig)
|
Sitat:
|
...ja er vel her det ryker for meg i helgene... får prøve og legge inn noen flere hvite helger, men det er ikke lett for en sosial person med svak vilje.. :)
|
Klarer meg fint i helgene, siden oppstart 24.mai 2010 har jeg et par ganger bare vært sjesken :) Utrolig nok, for jeg høvla nedpå ALT jeg kunne få i meg før altså..
Skal jeg på beslk har jeg alltid med meg en pose cashewnøtter eller en bacongull i veska. Sær som jeg er :P Til og med kommet på middagsbesøk med medbrakt salat og kun spist denne jeg altså.. Vin derimot er noe jeg gjerne kunne tenke meg et glass av, men får meg ikke til å drikke det nå. Lovet meg selv å ikke bli fanatisk, men gud hjelpe meg så fanatisk jeg har blitt... |
Sitat:
|
Hei, så sannelig skal jeg hive jeg med også! Har laaang vei til endelig mål, men gleder meg over hvert gram som forsvinner ut av kroppen!!! Dette skal vi klare!!!7kg mindre til jul, juuppiii!
|
velkommen Litago35! Godt vi er flere :)
nå har jeg kommet i gang igjen. Kjenner det på kroppen at jeg spiser mindre karbo nå. Har vondt i hodet og er litt slapp, men kom meg på trening :) Sto på elipsemaskinen og trente litt styrke etterpå. Holdt ikke ut så lenge som jeg hadde håpet på, men kom meg nå hvertfall i vei :) Ble litt satt ut av de kjekke mannfolka å vettu :) Nå er det dusjings og så skal jeg kose meg med en goood omelett :) Gleder meg til å veie meg på mandag! Håper å ha gått ned litt :) ha en super dag folkens! :) |
Har bare ett lite spørsmål ang. mosjon! Når dere startet med dietten deres (noen på ketolyse kanskje) trente dere intensivt? eller trente dere i det hele tatt? :confused:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30. |