![]() |
Sv: Ferskenbeinets OREO-kake!
Sitat:
|
Sitat:
Men nå skal jeg også huske å si att den smakte bedre og mer etter noen dager!! Så den må tydligvis få satt seg litt, slik som d nok er med de fleste kaker man baker etter min mening :) |
Denne ble litt avangsert for meg ja. Spent på smaken. Hehw
|
Sitat:
|
Jeg skal bake denne og den orginale i morgen. Jeg skal i bursdag til tantebarna mine på lørdag, og broren min har bestilt oreo kake :p Så da lager jeg med til meg også. NEMLIG :)
|
Jeg finner ikke ketolysebakemix, kan jeg bruke noe annet ? Hvert i begge to helsekostene i byen, men de har det ikke. Kan jeg bruke cocosmel ?
|
evnt mandelmel ?
|
Jeg brukte malte mandler og det gikk bra.
|
Sitat:
|
jeg tok litt mandelmel og litt cocosmel i steden for. Det blei velidg bra.
|
Sitat:
|
:sikle: da har de sikkert fått de kjeksene tilbake igjen, mener det ble slutt på de tidligere.
|
Da har jeg også laget denne deilige kaken, og skal si det ble en suksess! Jeg brukte tagatose og ingenting kan bli bedre enn det!:)
Men selvsagt var det noe som gikk galt. Jeg brant kjeksene, noe som gjorde en del med bunnens smak. For å si det mildt :rolleyes: Men da vet jeg det til neste gang; når det står 15 minutter, betyr ikke det 25 minutter. De blir harde når de er avkjølt.. Typpisk. |
Så bra at noen har laget en lavkarbo variant av Oreokake! Denne skal jeg definitivt prøve ut :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39. |