![]() |
Sv: Spis deg slank
Hvordan går det med dere andre her i påsken?? Ble plutselig så stille....
Håper det bare er fordi dere sitter med familien på hytta og spiller ludo :p Jeg har en liten utfordring neste uke.. På torsdag kommer min mor på besøk, hun skal ha med seg meg og datteren min på shopping og spandere.. Og selvfølgelig blir det noe mat-- Og da tenker jeg: Skal jeg bare droppe middag og ettermiddagsmåltidet og spise noe av rent kjøtt og salat og ta med meg en atkinsbar?? Og tirsdagen etter skal jeg på kurs på et hotel. Forrige gang jeg var der var det stor lunsjbuffè, så da tenkte jeg og gjøre det samme som på shopping: Spise fisk/kjøtt/kylling + grønnsaker.. Hva tror dere? Har ikke lyst til å avbryte nå, og har bestilt 2 uker til med mat, så det blir 4 uker totalt. Takker for svar og ideer.. |
Det høres helt kjempebra ut
så lenge du spiser laav karbo og passer på at du ikke kommer over de 20-26 som de har på spis deg slank går det helt bra =) been there done that ;) |
ups skrive feil=) "lavkarbo":D
|
Hørtes fornuftig ut tattoogl:), sånn kan du fint gjøre det:), jeg har spis deg slank på dagen,kjøtt og grønnsaker til middag:) og påske godt på kvelden:o jeg har trent nesten hver dag:D, men kjenner at jeg har litt mer vann i kroppen:o, siste dagen i dag med kos nå er det pån igjen i morgen og da forsvinner nok det overflødige vannet også
|
Joda, går fint med meg i påska. Jeg går snart inn i min 7. dag, og har ikke skeia ut noe. Hardt i disse tider, men var en grunn til at jeg starta rett før påske og ikke etter. Da hadde det blitt enda noen marsipan-kilo og få bort :rolleyes: Så jeg har vært hard, og syns nå det går tålelig greit.
Men-må hver dag og flere ganger pr dag ta valg om ikke å avvike fra dietten.. SO FAR- SO GOOD :D |
Sitat:
Har du klart å holde deg i ketose ? |
Du har helt rett, jeg har spist lavkarbo, motivert er jeg:)jaaaa jeg har spist påskegodt!!!!helt frivillig!!!men i dag er det diett igjen....har nok ikke vært i ketose så bruker nok noen dager på å komme dit igjen, men jeg trengte den utskeielsen:)har overhodet ikke dårlig samvittighet MEN kjenner ubehag av å ha sukker i kroppen så nå er det spis deg slank et par uker til. Skal på spis deg slank kurset på tirsdag, det er jeg spent på....
Ja mulig du synes det høes rart ut og det skal du få lov til, men det er mine penger hehe |
helt sant =) bra svar! Var ikke meninga å legge nesa mi i andres saker.. hadde nok bare ikke heelt dagen i går å det bekager jeg =)
|
Hei hei. Nå har jeg holdt på med Spis deg slank i 3 uker. Har ikke sprukket en eneste gang. STOLT :) Synes det er veldig lett å holde seg unna godteri og brus. Har fram til nå tatt av 7kg. Har bestilt mat for nye 14 dager. Jeg bobbler av glede og har en hel masse energi.
Ha en fortreffelig fin dag folkens :) |
Sitat:
Kjempebra!!! Trener du noe utenom? Evt. hva.. Hvor mange måltider har du valgt pr dag? Har du stillesittende, stående, gående jobb??? |
Sitat:
Jeg gikk ned 3 kg første uka. Nå har det gått 3 dager i uke 2 og kun 100 g vektnedgang.. som du sier er det ganske demotiverende! Men ser jo av det nyere innlegget ditt at kiloene begynte å trille av igjen.. Hvor lang tid tok det før ting startet igjen?? Jeg hører at det kan ta 14 dager til 1 måned til full fettforbrenning begynner.. |
Så flott nedgang du har hatt maya77!! det må jeg si er utrolig bra !!:D!gratulerer med det, klart du føler deg vel:)
|
Mona K: alle dager er slett ikke like bra.....humøret kan være litt opp og ned og det er lov....:)i går var jeg på diett igjen kjente litt på søtsuget i går ja, men nå skal jeg ned de siste kiloene:)
|
syns dere er flinke jeg =)
|
14 nye dager med mat er hentet :D
|
var på spis deg slank kurset i dag:)
|
Sitat:
|
lært ikke noe nytt, alt står her i forumet og i boka:)var greit kurs men visste stort sett det meste fra før:)
|
Vet dere om man får kjøpt de Atkins Crispy Milk Chocolate barene i butikk?
|
du får kjøpt de på spis deg slank senteret. Du kan også bestille de samtidig som du bestiller mat hos de. De har vel3-4 forskjellige typer men også de jeg tror du menercrispy milk sjokolade jo det har de;) den jeg har her
;) |
Ja jeg har kjøpt de gjennom spisdegslank, men bare lurte på om man også får kjøpt de i løssalg ;)
De er utrolig gode syns jeg, mmmm :rolleyes: |
Det vet jeg ikke har ihvertfall hjemt seg godt vis de har. Hmm lurer på om jeg ikke så det på sunnkost på metrosenteret, men er ikke heeelt sikker
|
Sitat:
|
Jeg har bare sett de andre Atkins barene i butikkene....Crispy milk chocolate er utrolig god:)
|
Tattoogl: Jeg sto stille nesten hele uke 2, men etter det så har det rast av. Har holdt på siden 13.mars nå. Vekta viste minus 7,7kg i dag tidlig :)
Jeg trener 3 ganger i uka, da helst tredemølle. Har hatt mat for en passiv bruker til nå, men skal hente for 2 uker til en aktiv bruker nå på fredag. Ikke nok med at så mange kilo er borte, men fikk på meg ei bukse i 2str mindre også :) :) Livet er herlig :) :) :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10. |