![]() |
Sv: Rocketråden!
Sitat:
|
Sitat:
Du skal se at når du blir mer garvet rocker gjør det ikke vondt, da kan du holde på lenge. Jeg brukte en litt tykk genser i begynnelsen, ble for ømt rett på tynn t-shirt. Går nok bra etter hvert skal du se :) |
Sitat:
|
Beundrer dere alle altså!
Her går alt i sirup..:( Tror det er på tide å lage en motivasjons-tråd.. Men på den lyse siden går ikke vekta opp i allefall;) |
Får ikke ringen til å bli oppe jeg altså:confused:
argh... |
Da har jeg også rocket dagens dose. Økte til 8 min hver vei i dag. Målet er vel 20 min totalt tror jeg. Mer enn det gidder jeg ikke, all den tid jeg også ror, løper og trener styrke, mange ganger i uka.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Håper det løsner for deg. Prøv å variere bevegelsene og se hva som funker best. Jeg beveger meg i en sirkel liksom. Kan også bevege meg mest fra side til side, men med sirkelbevegelse holder jeg farta bedre oppe tror jeg. Og så trener jeg noen rumpemuskler....
Men jeg kjenner følelsen av fortvilelse altså, for det er sånn jeg hadde det første gang jeg i voksen alder prøvde en liten barnerockering. Ikke nubbesjans i havet... men den tunge funket og etter at jeg hadde hatt den en stund, hadde vi stafett på jobben, med ulike oppgaver. En oppgave var å rocke med vanlig lett rockering. Og da vant jeg med å klare 15 runder og det er jo ikke spesielt mye det heller. Jeg er hjemme med vannkopp-gutt i dag, så jeg har gjort noe lurt. Kombinerte rocking med å stå ute i sola. Da ble jeg ikke så svett og varm som inne og da greide jeg 10 min hver vei. :cool: |
Rocket 20 min. ute i sola i dag også. (Ja, tirsdag liksom. Nå er det jammen både onsdag og leggetid ser jeg. Uff. ) Natta.
|
Sitat:
Sitat:
Har rocket litt, men ikke nok, Takk, Karissima for velkomst! :klem: |
Sitat:
Ble 5 min hver vei :heia: |
Hvor er dere rockere? Er jo helt alene her nå. Da får jeg vel begynne å legge rockingen til på marstreningsutfordringen :confused:
!0 min i dag :heia: |
Ja jeg har også lurt på om jeg er i feil tråd eller noe...
Jeg rocket 19 minutter i går (avbrutt av treåringen ;) ) og 20 minutter i dag. Kjenner forresten at jeg er sterkere i muskulaturen nå. Har heller ingen korsryggs-vondter eller låsninger, slik jeg ofte får. |
Beundrer dere altså!!! Tok det lang tid før dere klarte flere minutter uten smerte?
Jeg plages enda, men prøver å se lyst på det;) |
Sitat:
|
Sitat:
Bøyer meg i støvet!:_punk: |
Sitat:
|
Jeg ble ganske mørbanket første gang jeg startet opp med rockeringen, så det varierer visst litt. Jeg var forberedt på å bli både gul og blå den gangen her også (hadde ikke brukt ringen på et halvt år), men det skjedde ikke.
I dag jobbet jeg hjemmefra og benyttet anledningen til å rocke i strålende sol, ute på terrassen. Ti minutter hver vei er både litt kjedelig og innmari leeeeenge. :rolleyes: Det hjelper ikke engang å høre lydbok på iphonen samtidig... |
Flinke rockedamer! har tatt lørdagsrocken min og merker at det er ikke særlig ømt nå - og som sagt ble ikke jeg heller blå denne gangen. Men enig med drbabe, innmari kjeeedelig å rocke lenge. Blir sikkert bedre når våren er på tur her nord, kan stå ute :p
|
Har tatt meg fri fra all rocking og trening i helgen jeg , er såååååååååååååå forkjølet :(
|
Sitat:
|
Lurt å ta seg en pause når man er syk, ja. God bedring.
Jeg utsatte og utsatte rockingen i dag. Fikk rodd litt i morges, men rocket nå i kveld. Ble bare 14 minutter fordelt på hver vei, men det er bedre enn ingenting. Har så lyst til å greie å rocke hver dag frem til sommeren. Om det så bare er korte økter innimellom. |
Jeg er fremdeles med å rocker! Men ikke så god på å oppdatere her. Heller ikke så god til å få rocket hver dag :( Men nå er det nesten slutt på smertene hvertfall, om jeg rocker tar jeg 10 min hver vei. Jeg blir littegranne kvalm og får litt luft i magen av en eller annen grunn :P Så det blir litt raping etterpå...hihi ;P
Utfordrer meg selv til å rcke hver dag neste uke! |
Nå har jeg rocket søndagens dose i nydelig solskinn. Hvis jeg er riktig flink kan det hende jeg tar en runde til senere i kveld. Plages med en skulder og kjenner at det er tungt/vondt å holde den oppe for lenge - satser derfor heller på å ta flere økter.
Merker også litt luft i magen noen ganger, men den vil ut andre veien her - ikke som raping :rulleøyne |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30. |