![]() |
Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel
Veiedag i dag og vekta står fremdeles stille slik den har gjort i over en måned :(
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Musklene samler ofte vann i begynnelsen etter man har begynt å trene. Derfor kan det gi økt vektoppgang.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja, det gjør de etterhvert, så man legger jo ikke på seg fett. Men det kan gi vektoppgang/stillstand i form av væske.
|
Her står vekta stille i 3 uker nå. Har gått opp 2 kg på 2 dager denne uka.
De er nesten burte.:) Veiedag på mandag. Men har jo gått ned 5cm rund magen på disse 3 ukene... |
I utgangspunktet skal mandag være min veiedag, men utålmodig som jeg er, så må jeg på vekta hver dag å sjekke status. Siden mandag har jeg gått ned 0,4 kg så her går det ikke så fort, men nedgang er nedgang :)
|
Sitat:
|
Ned 1,2 kg :heia:
|
Jeg henger meg på. Veier 93 kg idag, så da er målet ned på 80-tallet igjen og til 88 kg innen 1. april. :):):)
|
Hm, veide meg i dag for nysgjerrig etter trening hver dag denne uken. Opp til 82 igjen! Da trøster det å lese om oppsamling av vann i musklene i starten når de bygges:-) Blir jammen spennende på veiedagen mandag! Føler meg nesten immun mot nedgang da jeg ikke skeier ut heller. Er tålmodig altså.. øh.. Det gleder å se nedgangen til dere som går ned altså. Da må det jo gå an! God helg. folkens:-D
|
Slenger meg på her jeg også, bedre sent enn aldri!
Husker ikke nøyaktig hva jeg veide 1.mars, så det blir fra 4. mars (i går). -0.3 hittil! |
jeg er med: 77,7 i dag!
|
1/5 her nå, klarer jeg tilsammen 5 i løpet av mars så blir jeg kjempefornøyd.
|
Sitat:
|
Sitat:
Men de som fikk meg til å begynne med denne livsstilen sier det er utrolig viktig med dette fettet, mellom 150-200 gram pr. dag. Jeg sliter veldig med å få i meg så store mengder. Så lager kaffelattè av eggemelk til frokost og kvelds de dagene jeg får i meg veldig lite. Kanskje du skal prøve på det, hvis du ikke allerede gjør det:D? |
Hei Loone
Jeg prøvde min første eggemelk i kveld. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før:confused: Har sett for meg at det er mer komplisert å lage enn det er:p Tenker det er enda bedre med kaffe i, og da handler det bare å få rutinen inn. Håper dette hjelper, ble overrasket over at det handler om så mye fett altså. Vet det skal mye fett til, men såå mye visste jeg ikke. Kanskje deter feilen hos meg? Jippi, ved godt mot igjen ; ) Takk:) |
Sitat:
|
Sitat:
Masse lykke til <3 Gleder meg til å høre hvordan det går fremover:D Tusen takk nisse:D Du får prøve med klar cocosa, ser det er maaange her inne som sverger til det. Er jo bare å putte i kaffen og blande godt. Smaker visst ingenting:D Jeg bruker massemasse meierismør jeg da. Steker i mengder!:p Også starter jeg nesten hver dag med to kokte egg med meierismør ved siden, kjempegodt! Har lagt ut mine matvaner på bloggen min også, dersom noen er interesserte:D (Skader da aldri med litt egenreklame dersom det kan motivere andre:) ) |
Wohoo! :D Gått ned 3 kg på en uke <3 :D:D:D:D:D:D:D
|
Første veiing i mars: 1,8 kg ned :)
1,8/5 |
Veide meg idag : 77,8 kg :D
Fornøyd etter å ha stått stille en uke! Mandag 01.feb: 82,0 kg Mandag 07.feb: 80,5 kg Mandag 15.feb: 79,1 kg Mandag 22.feb: 78,7 kg Mandag 1.mars: 78.6 kg Lørdag 6.mars: 77.8 kg |
Kjipt, Lizza. Har du noen tanker om hva det kan skyldes?
Jeg er barnslig opptatt av å gå ned 0,1 kg til, før veiedagen i morgen. Da blir det en hel kilo ned i løpet av uka liksom. Hadde vært et rundt fint tall. ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51. |