![]() |
Sv: Januartreningsutfordring 2010!
Blir ikke noe ekstra trim i dag...bare mine 2x13 min(må si at den ene veien er det 88 trappetrinn:p) til fra trikk/hjem. Koste meg en halvtime med å se barn og barnebarn i håndballhallen i steden i dag.:love:
Litt sliten i dag...sovet lite i natt:) |
Endelig i gang, etter ferie og kuldesjokk!
Mål januar er 700min. 45 min ellipse i dag; 45/700 |
Brr...for kaldt til å dra på trening idag! - 21 kalde, blir bare sofa på meg:cool:
Får prøve å ta igjen imorgen, trosse den kalde dørstokkmila og komme meg på Elixia! |
[url=http://www.TickerFactory.com/exercise/w0ncHFm/]
http://tickers.TickerFactory.com/ezt...m/exercise.png God treningsdag i dag, men merker jeg er sliten og svimmel og tung i hodet så i dag var det vanskelig ^^ I dag er jeg en tredjedel av veien mot målet! |
Sitat:
|
Hei:)
Har ikke blitt så mye trening på meg enda, men har blitt noen gåturer siden bilden streiker i kulden. Så 90 trening min hittill. |
90/700 treningsmin:)
|
80 min i dag, blir for kaldt med lange kveldsturer :-)
240/2000 |
Nå begynner det å ta seg opp litt! Tur retur Tøyen i sprengkulda -førti minutter:
60/700 |
Sånn, da har jeg tatt sykkelturen min i dag også. Ble 2 mil i dag, mens jeg så på en dvd med Disney julefavoritter...:p
Totalt: 100/350 km |
Tur i dag, bare 16 minus, så da gikk det bra. :)
|
60 minutter skitur.
40 minutter step. 20 minutter rockering. |
Jeg trenger å finne igjen treningsgleden, og skal derfor gi meg selv en litt annen utfordring denne måneden. I løpet av Januar skal jeg prøve 8 forskjellige nye treningstyper! Så langt har jeg 3, ahstanga Yoga, chakaboo og ski-gåing (ja, jeg har gått før, men ikke som trening. Hvis min ski-erfaring kan kalles trening, kan jeg si jeg har begynt å jogge om jeg har løpt etter busen en dag :D)
Og ja, det må foregå i mer enn 3 kvarter for å gjelde. 3/8 nye treningsvarianter. |
Gikk fram og tilbake til møtet, da ble det en halvtime i 22 minus.. Mer blir det ikke idag! Garantert. Allerede "skutt", så dette kan bli en gøyal kveld.. Og kort :o
|
I ren kjedsomhet hatt jeg hatt 2 runder på wii,(2x30 min)
Syns ikke det er så god trening som dvd'en, men får gangsperre av dvd så den kan jeg ikke ta hver dag. Men i morgen skal jeg :heia: |
Sitat:
Tredemølla - 10 min Styrke/Core - 50 min - hardeste timen jeg har vært på ever 255/1000 |
http://tickers.TickerFactory.com/ezt...m/exercise.png
60 minutter så langt i dag :-) håper jeg skal få skvist inn en økt etterpå også, men klokka er allerede mye mer enn den burda ha vært for min del. Flinke damer! Stå på :-) |
Spinning idag:-)
skikkelig svett, deilig med lang dusj etterpå... |
Siden bilen fremdeles streiker i -25 minus så er jeg nødt til å ta fotene fram for å komme meg til A-Å,så ble 45 min i dag.
135/700 treningsmin i jan:) |
Brrr.. kaldt å dra til trening om dagen altså...
50 minutter 120/700 minutter |
Gått i halvannen time i dag, så:
150/700 |
130 min i dag
370/2000 |
Ny dag på treningsstudio. Hadde totalt treningsfri i går, det var lurt!
70 minutter kardio + styrketrening i dag. |
15 nysende km i dag... Hehe :p
Totalt:115/350 km |
Jeg vill også være med!
Har begynt på ny frisk med LCHF kosthold nå etter nyttår... falt desverre helt ut for ca. 2 mnd siden og gikk opp masse på den stunden... Men er motivert til å klare dette denne gangen! Til treningen, pga. problemer med stoffskiftesykdom har jeg orket minimalt med aktivitet seneste årene, men nå har jeg bestemt meg for å prøve noe nytt! Jeg har kjøpt en STOR boksesekk (60 kg!) som vi har hengt opp i gjesterommet:D Så nå har jeg og samboeren bestemt at vi skal slå og sparke på denne hver dag! Begynnte for 2 dager siden; 10 min på tirsdag og 20 min igår. Satser på en halvtime idag! ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34. |