![]() |
Sv: Man vet man går på ketolysekuren når ...
Sitat:
|
...folk som kommer innom syns det er litt småkaldt hjemme hos deg.
|
Sitat:
|
... når barna spiser sjokoladekake med glasur og jeg skal hjelpe dem så de ikke søler - og sitter selv med fingre fulle av glasur og vet ikke hvor jeg skal gjøre av det, når jeg ikke kan slikke det av... sukk!
|
Nå man kun bruker sukker som bodyscrub, og henviser folk til badet når de ber som sukker til kaffen.
|
Når man hiver sokkene i toalette i stede for snusen og rett etterpå i forglemmelsen tar såpe på tannbørsten i stede for tannkrem.
Kan si det smakte vondt. |
Sitat:
Hadde samme varianten når jeg skulle ordne yogurt med korn til barnet mitt og fikk yogurt på fingrene og ble litt rådvill når jeg ikke bare kunne putte fingrene i munnen. :o Fant litt papir da. Går på Ketolyse da.... |
Sitat:
Sitat:
Husker sånn "kan ikke få i meg en kalori jeg ikke har talt:eek:"- hysteri fra mine fanatiske GR- dager! Vil aldri tilbake dit!:nei: |
Sitat:
|
Sitat:
|
...man kommer inn i den gamle yndlingsbuksa si igjen :love: (bittelitt trang enda, men om en uke eller to...) YES!!
|
Når man har en kalkulator i kjøkkenskuffen!
|
Sitat:
|
Når man får merkverdige kommentarer fra folk rundt seg som:
- "Hva??? har du kjøpt klær mindre størrelser enn det du hadde fra før...må alltid kjøpe større jeg"....... hehe:D - "Herrregud du smelter jo du!!" :eek: :D - "Hvor blir det av allt fettet du spiser da???? Det lille fettet jeg spiser klistrer seg jo til kroppen!!" ...... hihi :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Klarte det kunstykket "dagen derpå" på en sydentur for noen år siden.. |
Haha, herlig tråd! Jeg ler meg ihjel!! :lol:
Jeg jobber i barnehage, og skulle kle på en gutt idag. Da vifter han plutselig med hånden foran seg og utbryter: Hva er det som lukter sånn her? Jeg svarer: Kanskje det bare lukter litt rart av pusten min? Han smiler stort og svarer: Ja, det lukter fis!! Haha, jeg lo godt, og ble faktisk glad! :p |
Sitat:
|
Når man finner en uåpnet pose hvetemel i skuffen som gikk ut i 2005... :rolleyes:
|
- når vekta på kjøkkenet er viktigere enn vekta på badet
- når man har med egen kake på bursdager - når man har spart litt karbokvote så man kan ta litt vannmelon og gubben kommer hjem og spør "kan du spise det da?" - når man bruker evigheter på nettet på jakt etter en nettbutikk som selger atkinsprodukter - når man har hatt en stressende dag hvor man ikke har fått ordnet mat, bestiller en baconpølse på narvesen og diskret kaster brødet - når det nesten blir lagt ned forbud mot å prate om lavkarbo på jobb |
Sitat:
|
du blir helt svett og kvalm over at kollegaene din spiser svære brødblingser med masse brunost på hver dag til lunsj... og skyller det hele ned med appelsinjuce :eek:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40. |