![]() |
Sv: Fettfestivalen
...hmm... når jeg tenker over det..og riktig innrømmer hardt for meg selv...ekstrem Skaldeman var jo det jeg gjorde helt i begynnelsen. Da resultatene kom..SELV PÅ MEG!!
Back to business... jeg rekalkulererer..(høres ut som en gps) Veier meg før jeg stikker på jobb..på vekta som viser feil, helt sikkert, frokost er inntatt, bacon og egg, to plommer og et helt egg...te'en gikk ned nu.. på jobben veit jeg at det er reker og majo i kjøleskapet. Har igjen tre wallenbergere i frysen. Det blir kveldsmat. Skal se hva som skjer fram til den 15 juli... (Spania) ::::::::::::::: Da var jeg brått motivert igjen:::::::::::::::::::::::::::::::::: |
HUrra! :heia:
|
Nå er jeg litt usikker på hva dere spør om, hehe. Men MINE regler er i alle fall lista opp i hovedinnlegget så vidt jeg husker :)
Edit: Jeg klarte å hoppe over den siste sida, så ikke at det hadde blitt hele fem ;) |
Da var jeg tilbake på festivalområdet! Noen som har en våtserviett så jeg får vasket av meg litt fett? :lol:
|
Har spist god og fet mat nå, men har enda ikke fått tak i ribbe...*snufs* Surkål er vel skikkelig vanskelig på denne tiden, for det finnes bare nykål og det går vel ikke an å lage surkål av nykål? :confused:
|
Det eneste stedet jeg har sett ribbe er på photos menymann. Meny på Rignes Park. Jeg vet ikke hvor på Romerike du bor Veggpryd, men jeg har spurt både på spar på romerikssenteret og på meny på Jessheim. Begge stedene har de bare sett rart på meg.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ribbe?...Hmm.. ser muligheten til å starte eget utsalg her ...hehe... slenger meg ''over there'' imorgen og ''sjopper'' litt kjøttmat. Hvor mange kilo skal dere ha???
''fliiire''... trur det er 39 kr kilo'n, +svenskerabatten... dere må jo ta dere en Harrytur engang iblant... ...farsken... æ e sultn!! |
Sitat:
|
Er det mulig å komme under 5 karboer med egg i kosten?
Teller dere med karboene i egg? jeg spiser nå omtrent 4-6 egg om dagen(noen dager mer) + 100 g smør. bare det blir 3-4 karboer alene. (står 0.9 karbo på mine egg-kartonger).. 4 egg spiser jeg jo til ett måltid... så et par koteletter og smør resten av dagen? bittelitt grønt(noen blader/agurk) ... ? er det en god plan... eller teller dere ikke karboene i smør og egg? |
Følger spent med i denne tråden.....ser og høres spennende ut og greit å vite at det finnes en måte å "restarte" kroppen på hvis det begynner å gå trått med vekta...
Er litt fristet til å prøve selv - men er jo redd for ødelegge en ting som funker. Selv om jeg har gått ned i gjennomsnitt 650 gr i uka og er fornøyd med det så høres det jo mer spennende ut å gå ned litt mer enn det pr uke.... |
Sitat:
10 er mer oppnåelig. jeg prøver å legge meg på mellom 10-15 jeg...og alle grønne grønnsaker er lov...ikke bare lov, men påbudt :) |
Photo: Hva er basete?
|
Sitat:
feks helios sin.. urte-te som virker basisk for kroppen... ? |
Er det noen av dere som har oversikt over sånn cirka hvor mange kcal dere spiser i løpet av dagen?
Jeg prøver å presse karbene ned i under 10 pr dag, men blir veldig sulten og er litt redd for å kjøre på med fett (kommer fort opp i over 3000 kcal hvis jeg spiser fett til jeg er mett). Noen? |
Sitat:
Til spørsmålet rett over: Jeg tror de dagsmenyene jeg har laget og holder meg sånn ca til er på 2000 - 2400 kalorier. |
Sitat:
Hehe, det var det jeg mente:D |
Sitat:
|
Enig med Sulphur. Ha det heller i bakhodet til en gang du skulle stoppe opp over tid.:)
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Jeg vil gjerne gjenta en ting jeg har sagt tidligere her inne! DETTE ER IKKE FOR NYBEGYNNERE! Fettfestivalen er tiltenkt erfarne lavkarboere som ikke går ned på andre måter. Om du har gått på Ketolyse i tre uker og har stillstand, eller om du går på en diett som funker for deg, så vil jeg IKKE ANBEFALE FETTFESTIVALEN! Folk gjør så klart som de vil, men det er ikke bakgrunnen til at jeg startet festivalen. For min del har jeg mer eller mindre stått stille i to år, med litt svinging begge veier vektsmessig, til tross for grundighet og rigiditet. Det er heller ikke sånn kjempespennende å leve på åtti prosent fett. |
Hvis det er meg du sikter til har jeg stort sett spist lavkarbo i 5-6 år, altså. ;)
|
Jeg er ikke på fettfestivalområdet, står mer utenfor gjerdet og kikker :D Men jeg må si den er en deilig motvekt til et gryende kalorihysteri her inne :ja: Og så minner det meg på at mindre karbo og mer fett er det jeg streber etter. Festival light! :rolleyes:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Vil uansett anbefale DENNE tråden til alle! Den gir en god forståelse for alt med kalorier og termodynamikkloven, og hvorfor det har lite relevanse for vektnedgang på lavkarbo :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39. |