![]() |
Sv: Lunsj
I dag ble det pytt i panne med pølse og speilegg.
|
I dag har jeg en aldeles deilig lunsj :D
Krabbekjøtt blandet med en avocado, litt fetaost og rømme, krydret med Piffi (i mangel på noe bedre...) :o Aldeles glimrende! |
i dag ble det rester av middagen fra i går; egenkomponert karbonadedeig/bacon gryte-sak:p veldig godt!
|
Idsøe pølse (0,1g karbo/100g) med reker i majones (1,2g karbo/100g)
|
En skyr med fløte og litt spekeskinke
|
Bio Youghurt med valnøtter, hasselnøtter og kirsebær. (fra fryseren)
|
I dag har det vert veldig mye på farten, så fikk bare slukt en atkins bar..:o
|
Tekake med royal blue ost, og skinke. Skyr blandet med litt CC og et par bringebær... Bilde i bloggen min
|
2 hjemmelagde karbonader med tomat, agurk, litt rå løk og majones. Kjempegodt. :hungry:
|
salatmix fra mix-selv-baren til Ica
|
salat av:
100 gram agurk 70 gram gul paprika 60 gram fetaost (nam nam) gresskarkjerner basilikum rosepepper Det ble ganske godt :) |
Kongereker med hvitløk, stekt blomkål/grønn paprika og fløtesaus med karry. Godt :D
|
I dag ble det litt blandet salat, sukkererter, paprika og skiver jarlsberg fylt med skinkemagerost.
|
4 skiver Serrano skinke
3 skiver Mozarella (ekte, bøffel) 4 Cherry tomater Olivenolje Frisk Basilikum Ønskes en enda mer pikant smak kan mozarella erstattes med fersk parmesan, dog med høyere kh inntak. Nammenam! |
Omelett med 4 egg, 3-4 ss cottage cheese og en dæsj fløte, pluss gressløk. Grønnsaker: Brokkolibuketter, 1 sopp, 1 gulrot, 2 gode ts hakket soltørket tomat, 1/2 tomat, purre, 2 skiver kokt skinke i små biter, 2 skiver filetbacon i små biter, frisk spinat.
(Spiste kvarte omeletten til lunsj - restene blir lunsj i morgen og kveldsmat i kveld :)) |
Smørstekt brokkoli, rester fra en blomkål og brokkoligrateng, og en pakke bacon
Ble goood og mett :D |
Kyllingsuppe på café, håper det ikke var for mye karber i den...
Jaja, jeg tok sjansen, må jo spise ute av og til |
Hadde tenkt å lage enkle egenkomponerte fiskekaker da jeg oppdaget at hurtigmikseren streiket. Jeg tok innholdet og rørte sammen lett med gaffel og dyttet det ned i en stekepanne til den ble litt flat. Det smakte fortreffelig. Dette er oppskriften:
To lunsjer: 300 g kokt torsk 1 egg 2 ss finhakket løk salt pepper Til dette hadde jeg en stor bolle salat med en halv avokado, olje og dijonsennep som dressing. |
Åååå, jeg fikk lyst på hjemmelagde fiskekaker!
|
Det står: bakemix og kokosmel i div oppskrifter. Noen som vet hvor i Trondheim man får tak i det?
|
Grønn salat med dressing og parmesan + kyllingfilet og omelett. :) Også vann da :) min andre dag med ett mere karbo kontrollert kosthold, og det merkes på magen på en positiv måte. :) Og ikke minst blodsukkeret. :)
|
.
Eggerøre av 2 egg med en skvett fløte i, røkt ørret, 1 tynn skive av Lollypops lavkarbobrød Omega 3 piller, vann og kaffe med cocosa |
Biter av en avocado med et dryss reker over, presser litt sitronsaft på (etter smak) og har seterrømme til. Og et dryss hvit pepper.
Hadde litt eggerøre til. Godt, sunt og enkelt. |
Kyllingsalat med avokado og champignong utenom friske grønnsaker.
|
Nettopp spist to hamburger oppå hverandre med taffelost og bacon, med en liten babybel etterpå som dessert.
God og mett! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18. |