![]() |
Sv: Livet på et anlegg
http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=70486 Runegutt.
den kosta 1200. Ja eg må vist føre noe dagbok angående det. Men det blir sikkert bra når man får målt noen uker. Tror faktisk ikke at avviket mellom gammel vekt og ny vekt er så veldig stort eller. Eg frykta mye mere. Ca 2kg. og det var både meg og henne. Så da er det ikke så gærnt. |
Hm, kanskje man må ha en sånn en gang
|
Sitat:
|
Hm. Har ønska meg pulken "Snerten"
|
etter 2 års periode med reisejobbing er eg nå tilbake der eg kom ifra. Ska nå omsider starte med å jobbe lokalt. Det kan jo bli herlig med 7.5 timers dag. Det er det vi kaller for halvdags jobbing... hehe (motsettning til 12 timers dag.
Jaja snart jul uansett, det blir en spennende tid med spennende utfordring til fantasifull mat :) |
Ny jobb?
Hvor , hva, hvem, når? |
Min jobb før var isolatør. Og eg har jobbet i litt over 2 år som prosjekt Hovedverneombud. Men nå skal eg tilbake til gammeljobben som isolatør igjen. Blir litt av en omstilling. Men det går no greit. Eg ska jobbe i stavanger. Blir fint det. :)
|
Stavanger, Dickens :)
|
-0.8 kg JAAAAHOOOO :D
|
:heia: :heia:
|
Grattis.
Tundeh, ta med familien på besøk en dag. |
Sitat:
Nå er det julebakst på programmet. Men først litt BIFF på panna med noe heftig fløtesaus eller noe sånt :) |
En ting Nordlæninga e knall bra på. Det e å kok pinnekjøtt... dæven på lavvo tur med primus og pinnekjøtt til det tyyyyyt ut ørene. Tror eg må få laget noe sånt endag.
|
Bedre kvalitet på fårekjøttet her ja.
Kanskje jeg stikker innom i Stavanger en dag. Har mulighet til å overnatte på Madla leir. Har ikke vært i STavanger siden 1991 |
Sitat:
Ser ut som det blir hammerfest. Tilbake til nord å jobbe. hehe trodde etter 2 år at man kunne komme heim igjen. Men det blir tilbake dit igjen. Blir ei uke før jul så starter man opp igjen uti slutten av januar. |
Udmerket.
Det blir neppe i 2009. Har planlagt større kjøretur i Sfinland |
Ja da er det juleferie og etter en laaaang dag med reising og shopping så va eg nettopp på vekta Det ble minus1,1kg, fornøyd med tanke på at det har vært en reisedag.
God jul :) |
Glædelig Jol
|
Var å sjekket skadeomfanget fra julen idag. Og da ble det en gledelig overraskelse på minus 100 gram. Kan ikke si annet enn at det var OVER forventningen. En god nyhet spør du meg. Får bare forsette med samme filosofien. Den virker no bra i dette huset.
GODT NYTT ÅR til alle sammen. |
Flott å lese journalen din! Bra jobba, og hyggelig med en guttetråd ;)
|
Ser at pinnekjøtt blir anbefalt som turmat. (rekner med du mener salta-tørka fårekjøtt)
Da skulle du prøve pinnekjøtt av reinribbe, blir du ikke religiøs da er det ikke håp for deg, he he. OG drikk svart kaffe til maten, Lærte meg å like mat grilla på bål i ung alder, og da hadde vi fjellbekkvann eller svart kaffe til. Så jeg sverger forsatt til svart kaffe til maten. Holdt på å bli kasta av Danskebåten en gang jeg bad omm kaffekartet når de andre fikk vinkartet. Men jeg fikk da krangla meg til ei kanne kaffe til grilla biff. Mvh Grovsnus ha en god kaffe. ps. Litt reinfett eller ei spiseskje meierismør i kaffen etter maten er himmelsk, ds |
Vi brukte masse tørka reinhjerte i kaffen før i tia. Vi skal no prøve oss på pinnekjøtt av rein etterhvert.... må bare få tak i. Men favoritten er da tørka reinkjøtt. :)
|
På vekta idag, minus 1.6kg. Totalt ned 19.2kg :)
|
Sitat:
|
Takk skal du ha Kitt :):)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51. |