![]() |
Sv: Ketolyseforhandlere
Her mandag skrev jeg en mail til samtlige Meny-butikker i Oslo. Flg. butikker har inntil nå reagert:
Meny-Kalbakken - Har varene! Meny-Vika - har nå varene i butikken Meny Oppsal - har nå varene i butikken Meny-Oslo City - er i gang med å tale med sin grossist Meny-Carl Berner - regner med å ha varene i løpet av noen uker Meny Røa - vil undersøke saken Skal holde listen her oppdatert. Så altså Oslofolk, løøøp og kjøøøp!! :w00t: |
Hei igjen
Har lenge hatt lyst til at Meny-butikkene i Oslo skulle selge ketolysevarene, men siden jeg er utrolig dårlig til å gå å mase på folk, og i tillegg å skulle gjøre det på ikke-pefekt-norsk, synes jeg situasjonen var vanskelig. Jeg fikk da ideen med å skrive et brev som jeg synes jeg fikk godt formulert. Hvis du også synes det er vanskelig å gå til din Meny-butikk personlig, eller ikke helt vet hvordan du skal formulere et brev, kan du få kopi av brevet/mailen jeg sendte til butikkene i Oslo. Send meg en PM hvis du er interessert. :) |
Jepp, fikk mms med bilde av ketolyseproduktene fra Meny Vika i dag.. *knegg*
|
Sitat:
:w00t: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei
En "ketolytiker" I Oslo har sendt E-post til tre Meny-butikker og jommen har de tatt inn produktene. De står nå i listen over forhandlere. Oslodistriktet er nå ganske bra dekket. De nye er: Meny Carl Berner: Trondheimsveien 113, 0565 Oslo 22 87 10 20 Meny Oppsal: Haakon Tveters vei 90, 0686 Oslo 22 75 70 20 Vennlig Hilsen Torkil :) |
Sitat:
Så flott! :heia: |
:heia: Har ski butikken fått!!!!! :heia:
Dit skal jeg innom imorra |
Hei
Jeg har gleden av å kunne annonsere en ny forhandler i Trondheim- sikkert etterlengtet av de mange ketolytikere som bor der. De har varene sist i denne uke. Gleden DA : Vegmesterstien 21, 7022 Trondheim Jeg finner ikke noe telefonnummer Vennlig Hilsen Torkil:) |
Sitat:
Hei Beklager, ved en feil blev Meny Ski oppført og det stemmer ikke - enda;) Vennlig Hilsen Torkil :o |
Sitat:
|
jeg prøver å¨få Eide handel www.eidehandel.no til å ta inn produktene i tromsø..
da er det bare å vente i spenning :spent: |
hvorfor er vestlandet så hardnakket på at de ikke vil??? *gruble*
|
Sitat:
|
Meny Carl Berner var i gang med å stable opp Ketolysevarer i formiddag. Da får vi håpe at de tar inn pølsene også etterhvert...:D
|
Sitat:
|
Sitat:
Er det i det hele tatt noen andre som har de pløsene???? Jeg har så sinnsykt lyst på pølser, men den gang ei! Jeg har kjøpt alle mine Ketolysepordukter på Meny Vika, men der kunne jeg ikke finne pølsene... Spurte damen i kjøttdisken, men hun hadde ikke hørt om noen med kun 0,2 gr. karber. Fint om noen kan hjelpe! |
Tingen er vel at det er en lokal slakter som lager de, og han kan ikke levere mer enn til sørlandet?
Eller har jeg misforstått? |
Sitat:
|
Jeg ble så glad for at Meny på Litorvet i Skien har varene.. Juhuuu Nå skal jeg snart sette igang..
|
Sitat:
|
bare ett sted i Trondheim??
|
Fikk føgende mail i dag.
Hei! Jeg kan nå informere om at vi har bestilt inn syv ulike varianter av ketolyseproduktene som tilbys fra ketolyse.no. Vi regner med å ha disse tilgjengelig i butikken i løpet av kort tid, og jeg vil ta kontakt med deg når vi har fått varene. Ha en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen Tom M. Hansen Ass. Butikksjef Meny Oslo City Så da er altså Oslo City snart ny Ketolyseforandler. :p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07. |