![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Superteddy, når du nærmer deg slutten er det det verste. Men jeg tror på det at kroppen bare vil ned til et bestemt punkt. Jeg er litt lei nå, jeg og. Går såå sakte, i begynnelsen var det 2-3 kg i uka, nå går det på grammene. Men, men. Skal ikke gi meg før je ghar gått ned det jeg skal.
Slektskap, det løsner sikkert snart. Det er jo de vi etterhvert har lært med denne kuren, at vi stopper leeeenge og så løsner det :) Jeg har verken stix eller tar tablettene, jeg. Aldri gjort det, så ingen aning om jeg noengang har vært i ketose :p |
Øh? Hva var det som skjedde i påska da, siden tre av oss har stått stille siden da?? :rolleyes:
Dere er så snille jenter! Er så godt å få litt støtte her når ting stopper opp. Jeg tenker jeg skal holde på så lenge jeg har ketolysevitaminer, så får vi se da. Som dere sier så har jeg jo ikke såå mange kg, men er nok like motivert for å få dem bort som de som har mye mer. Merker heldigvis at jeg går inn i cm når jeg trener, men det er liksom det psykiske med den fordømte vekta da... :rolleyes: Namba: Gratulerer med 9.9! Skal heie på deg sånn at du greier 10 snart! ;) 65kgmamma: Høres ut som vi stiller litt likt der. Jeg er nok litt for dårlig på grønnsaker jeg også... Føler jeg spiser en del fett, men tror jeg drikker litt for lite vann. Trener 30DS hver dag nå, og prøver å komme meg på studio når jeg har tid. Det må da løsne snart siden andre går ned når de trener mye. ;) Elinee: Spørs om det er fordi det ikke er så mange kg igjen ja. Håper det går litt kjappere for deg igjen snart da! :) |
Du får tenke som så superteddy, at nå bygger du muskler, mister fett og muskler forbrenner mer enn fett.:)
Håper det løsner snart for dere som har stått stille en stund. |
Sitat:
|
Skjønner hva du tenker, Superteddy. Men hvis du tenker hvordan kroppen din vil se ut, så blir det finere med 4 kg feks mer og en trent tynn kropp, enn en tynn litt dvask-i-huden kropp! Du kommer til å være hot på stranda med toned kropp :)
|
æ har gådd på ketolysetablettene hele veien.. har stått like forb.. stille siden påske allikevel.. :/ Men æ har bremsa lit på stixene litt og prøver å legge vekk fokuset og bare fortsette jevnt og trutt.
|
Sitat:
så følte jeg meg ganske kvapsete... :rolleyes: Burde kaste vekta mi, men er avhengig... :o |
Samme her! Blitt litt sykt. Hvis jeg våkner om morgningen og er veldig trøtt og ikke har lyst til å stå opp, så tenker jeg bare på at jeg må jo veie meg og se om jeg har gått ned, så da kommer jeg meg opp...Håper jeg er nede på -15 kg i morgen!! I dag har jeg gått en laang tur på over to timer i oppoverbakker, så det burde hjelpe litt.
|
Sitat:
Sitat:
|
God morgen!
Jippi ned 200 gram :) Så no er jeg endelig kommet i gang igjen :) Så no er ny laveste notering 77,3 kg :D Var flink med grønnsakene mine i går :) Lenge siden jeg har blitt så glad for å gå ned 200 gram ;) Hehe Tok en spiseskje med olje i dag og svelgte ned før frokost! Usj, men håper det hjelper :) Superteddy, wevi, Ana og slektskap; Håper det løsner for dere også :) (håper ikke jeg glemte noen nå) Elinee; Krysser fingrene for at du når - 15 kg i dag ;) |
Jeeey - ned 300 gram fra i går :heia:
Da mangler jeg bare 200 gram fra laveste notering på 68,8 :D |
Hmm... Folket fyker nedover ser jeg... :) Her var vekta den samme gitt... *sjokk*. Men jeg knasket diverse nøtter i går og tjuvsmakte på lavkarbokake som jeg skal servere barselgruppa mi i dag. :o Fikk ikke trent nå på morran pga TRASS på frøkena på 2,5... Huff! Det gikk heldigvis over da! ;)
|
Jeg hadde gått opp i morges... (klarte ikke å holde meg unna forbanna vekta...)
bare 100gram da.. men kjedelig uansett.... Må nok se langt etter 90-tallet! |
jaaaaaaaaaaaaa!!!!!
|
Sitat:
Jeg er halvveis folkens!:D |
Gratulerer Namba.
|
Sitat:
huuuuuuurraaaaaaaaaaaa!!!!! :d |
graaaaaaaaaaaaaatttttttttttttiiiiiiiissssssssssss til namba!!! :d
|
Så flott Namba!
Her kom mensen tre-fire dager før tiden, så jeg får skylde på det siden det står stille/opp den siste uken, ikke vet jeg. Hadde besøk igår som fikk deilig salat med avo og panerte kyllingstrimler og nannahs knekkebrød (og vanlig brød), og gerds ostekake etterpå. Ostekaken ble litt rar synes jeg, skal justere litt på enkelte ting i oppskriften til neste anledning. Så nå har jeg bare 3/4 kake i kjøleskapet som skal spises opp...:rolleyes: |
Yay! Jeg vet hvorfor vekta gikk opp i morges!
Jeg har nå fått besøk av Tante Rød.... Da var det iallefall ikke noe jeg spiste i går... :D men USJ! Jeg liker ikke den dama! |
Tante rød er en biaaaatch! ;)
Æ funderte jo her tidligere i tråden på om æ spiste for mye, da spesielt fett. Men nå når æ har kutta ut litt så har æ begynt å bli litt sånn fysen på kveldene igjen.. Så svaret gav sæ vel sjøl. Mere fett igjen. :) |
Ah - det er et fantastisk vær her i dag. Har lovet hodet mitt at jeg ikke skal være her et minutt lengre enn klokka 16 i dag, så det håper jeg at jeg greier å holde :p
|
Gratulerer NAMBA!! Kjempe bra :) :heia:
|
Hi-hi, "Tante Rød". Det er et uttrykk som jeg ikke hørte før jeg var voksen, men forstod jo kjapt hva det var snakk om. Het bare "vondt i magen" hjemme. Noe som var enda mer uforståelig, for jeg fikk bare vondt i ryggen...
Jeg pønsker på hva vi skal ha til middag, men har enda ikke bestemt meg om det blir panert fisk eller kjøttpølser, og noe annet til meg. Eller ostesmørbrød... Får se an form og humør på både unger og meg selv når vi kommer oss hjem. |
Pizzasuksess her i huset. :D Tok bare litt fiberhusk, hvitløk og kruskakli i den pizzabunnen som står på bakemixboksen. :) Ble så likt en ordentlig bunn at den kunne holdes i hånda uten å ramle sammen. *lykkelig* Elsker pizza.... ;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |