![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
Løvbiff med ost og brokkoli tenker jeg. *blakk*
|
Tacosalat
|
I dag hadde vi grillspyd med scampi/svin ytrefilet/ytrefilet av storfe. Jeg bruke bare litt oliven olje og masse krydder på. Salat ved siden av med crispi salat, avocado og 2 cherry tomater. Sjampignon stekt i hvitløk smør. Kjempe godt!
|
Nå står det en form i ovnen med kylling, brokkoli, blomkål, litt løk, fløte og hvitløksmøreost med ost på toppen. Nam :)
|
I dag ble det svineindrefilét med bacon rundt, masse sjampinjong og en karri-CF-saus.
Sitat:
|
Sitat:
|
I dag orker jeg rett og slett ikke å lage middag.. Har ikke lyst på mat, så her blir det bringebær/blåbær med fløte uten søtning i kveld.. Ikke at jeg klager :p
|
I dag lagde jeg hjemmelaga kjøttboller. Halvparten av kjøttbollene tok jeg oppi en viltsaus til typen, og den andre halvparten tok jeg oppi en hjemmelaga lavkarbo tomatsaus til meg selv. Potetmos til han gutt, og kokte grønnsaker til meg.
Ble ganske så godt :) |
Lille Gubben tok restene fra gårsdagens kjøttdeigform og jeg mekket en laksebit med rømmesurrede linser og litt salat til. Nam! :)
|
Nakkekoteletter og grønnsaker i chop suey saus
|
Et lite tips til oss som elsker taco og savner wraps/tortillalefse:
Ta bakepapir over en stekeplate. Dekk bakepapiret med ost, alt ettersom så mye du vil ha. Sett inn i ovnen til osten smelter, ta ut, avkjøl, og skjær så i så store biter som du vil ha. Fyll i med salat, rømme, kjøttdeig og hva du måtte ønske :) knallgodt! Og jeg og typen syns det var bedre enn vanlig wraps! |
Sitat:
|
I dag er jeg ikke sikker på om det blir middag. Har vært hos legen og fått beskjed om at jeg har betennelse i hele kroppen. Så går på penicilin. Men fått i meg litt bacongull da (svart pose) pluss litt biola for penicilinen sin skyld. Om det blir noe mat så blir det stekte kjøttpølser med salat og bearnaisesaus :)
|
Nannahs creolske coleslaw og sommerkotelett
|
Wok - lavkarbo-chorizopølser i biter, hakket løk, revet spisskål, en liten neve sesamfrø, masse smør og pepper - servert med et dryss parmesan. :ja:
|
Stekte kjøttpølser i litt sukkerfri ketchup. Hadde litt salat og litt bearnaisesaus. Og fun light sin jordbærsaft. Very good :)
|
Her ble det baconsurret kylling med tine urteost som fyll og til hadde vi jukseris av blomkål stekt med hvitløk og vårløk og litt salat til (paprika og agurk). NAM!
Lille Gubben satt og så på meg der jeg passet på å få med meg det siste av fettet på fatet (jeg har på mer fett til meg enn til ham for han spiser høykarbo ellers) og sa tankefullt:"Merkelig at vekta di går ned..." :D:cool: |
Kokt laks med brokkoli, persillesmør og agurksalat
|
Det som var planlagt i går, stekt laks, salat og rømme
|
I dag skal jeg ha spinatlasagne! :)
|
Spinatlasagne har jeg lyst til å prøve en gang:) Har ikke så stor erfaring med spinat egentlig, og den ene gangen jeg prøvde med spinat og en tomatsaus med noe kjøttdeig var det ikke så vellykket egentlig. Men smakte ok da.
I dag blir det sikkert samme som i går siden formen ikke er på topp. Men stekt pølse med litt usukra ketchup, salat og litt bearnaise saus er ganske så godt da :) |
Har en slant av "Ziggys tomatsuppe" i fryseren, microtiner den og koker et par egg tenker jeg. Skal bort etterpå og har dårlig tid. :) Men det blir godt det!
|
Biff, brokkoli, sopp og bearnaise(antagelig)...og mann hadde lyst på litt potetsalat. Det skal han få:p
|
Sitat:
|
Sitat:
Yumm, min favorit middag! Hvorfor spiser alle bedre middag enn meg?? :confused::D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41. |