Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

Nnem 21-06-11 09:53

Sv: Togtråden!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kattungen (Innlegg 1143825)
ny bunnotering :heia:

Jippi!!!

Nnem 21-06-11 09:57

Nå er jeg endelig tilbake på togvognen.
Har hatt en dårlig helg, men er nå tilbake med streng kosthold.
Nå teller jeg antall karbs "for livet" og passer på å få i meg over 3 l vann om dagen(ikke vært problem da jeg har vært ganske tørst i det siste).

Fått låne zumba dvd, som jeg skulle prøve i går, men klarte å slå kneet i kommoden. Au, måtte plastre og halter for øyeblikket så venter en liten stund til.

Ønsker dere alle en riktig fin uke:)

kattungen 21-06-11 10:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nnem (Innlegg 1143832)
Jippi!!!

Takk :klem:

Jeg liker dette toget her altså, skjønner ikke hvorfor jeg noen gang falt av! Nå sitter jeg og koser meg med lavkarbobrød og leverpostei fra Finsbråten med 1 karbo pr 100 gram, og etterpå skal jeg drikke kaffe med fløte - livet er godt :D

VSB 21-06-11 13:03

Jeg må bare dele med dere som kom med mange oppmuntringer og støtte underveis i eksamenslesing: Resultatet lå på nettet nå og jeg var strålende fornøyd med en B!:D

Nnem 21-06-11 13:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av VSB (Innlegg 1143978)
Jeg må bare dele med dere som kom med mange oppmuntringer og støtte underveis i eksamenslesing: Resultatet lå på nettet nå og jeg var strålende fornøyd med en B!:D

Så bra:D Gratulerer så mye med en super resultat:)

Regret 21-06-11 14:03

*kommer krypende tilbake*

Jeg liker ikke å ikke være med på dette toget :nei:
Kan jeg heller få lov å koble på en lavkalori-vogn?

kattungen 21-06-11 16:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1144018)
*kommer krypende tilbake*

Jeg liker ikke å ikke være med på dette toget :nei:
Kan jeg heller få lov å koble på en lavkalori-vogn?

Jeg bestemmer at det er lov, for jeg savner deg på toget! :klem:

Regret 21-06-11 17:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kattungen (Innlegg 1144133)
Jeg bestemmer at det er lov, for jeg savner deg på toget! :klem:

hihi 2 dager av og jeg er allerede savnet :love: Jeg elsker dette toget!
ja men da kobler jeg den på og setter meg godt til rette i den! Siden søndag så er jeg 1,5kg ned :D og nærmer meg minstenotering igjen, bare 400g igjen!

Antoinette6 22-06-11 07:53

Velkommen, Regret ! Så godt å se deg igjen !

Og GRATTID, kattungen !!!

Jeeeeez ! FOR et tog !!! :heia: oss !!!

Regret 22-06-11 08:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1144759)

Jeeeeez ! FOR et tog !!! :heia: oss !!!

:heia::heia: yaaaay!

kattungen 22-06-11 10:18

Enda en bunnotering :heia: Alle nye tall på vekta i tiden framover vil være bunnoteringer :p

Nnem 22-06-11 10:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kattungen (Innlegg 1144884)
Enda en bunnotering :heia: Alle nye tall på vekta i tiden framover vil være bunnoteringer :p

:heia::heia::heia:
Jeg er ogs¨å på vei ned mot bunnnotering:)

Regret 22-06-11 10:53

Hurra! i dag nådde jeg minstenoteringen også! :D 69,2 kg veide jeg, og om 100g, så har jeg gått ned 4kg :D Håper jeg får det til til i morgen, da er det veiedag og det hadde vært kjekt å få oppleve!

kattungen 22-06-11 11:02

Dette er det beste toget :heia: Vi er flinke! :D

Er på fjerde dagen med ekstremt lavt inntak av Cola Zero, og selv om jeg ikke har så mye hodepine som jeg hadde regnet med (sikkert fordi jeg har drukket så sykt mye kaffe :p ) så merker jeg at lysten er veldig overveldende. I natt drømte jeg om brus! :p

Regret 22-06-11 11:18

Etter at jeg begynte med lavkalori så har all lyst på brus forsvunnet. Jeg kjøpte meg enest ei 0,5L flaske med pepsi max i går, men jeg giddet ikke å drikke opp den engang! Jeg tar koffeintabeletter i stedenfor da så jeg merker ingenting av det på den måten, og pillene er ikke en erstattning, men en måte å holde seg våken på :p win-win
Uansett så har jeg jo gått fra 4-5 1,5L flasker til 1 0,5L flaske i uka! nøgd!

mocc@ 22-06-11 14:04

Så flinke dere er... Jeg har falt helt av. Må bare få tilbake motivasjonen for å begynne på igjen..

Nnem 22-06-11 17:45

Er veldig spent på veiingen i morgen. Vært mye høykarbokake spising og det viste veldig på vekten i løpet av helgen. Har blitt "streng" igjen og prøver å telle karboene grundigere enn før. Ligger mellom 10-15 kh om dagen. Er nå 1,6 kg unna minstenotering. Målet for sommeren er å komme under der og holde meg stabil.

Regret 22-06-11 19:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nnem (Innlegg 1145230)
Er veldig spent på veiingen i morgen. Vært mye høykarbokake spising og det viste veldig på vekten i løpet av helgen. Har blitt "streng" igjen og prøver å telle karboene grundigere enn før. Ligger mellom 10-15 kh om dagen. Er nå 1,6 kg unna minstenotering. Målet for sommeren er å komme under der og holde meg stabil.

Følger spent med!
Vi har jo veiedag på samme dag og slik jeg har sett så har vi opplevd omtrendt det samme hver uke også :p Nå er jeg jo ikke på ketolyse lengere da, men vi kan jo håpe vi får samme resultat allikevel, særlig siden du har vært så flink som du har vært denne uken!

Regret 22-06-11 20:11

Aldri trodd jeg kom til å juble over noe sånt.. men jeg begynner å se antydning til 2 mager i stedenfor 1 svær! det betyr at magen min er blitt mindre :D wohoo! (dette er når jeg sitter vel og merke)
Jeg husker enda den dagen jeg oppdaget at de to svære valkene jeg hadde var blitt til en stor vom, og hvor lett strekkmerker kom da bare jeg satte meg ned framoverlent :( Så dette er framskritt ja! Håper det blir mer tydelig snart :) Selv om det ikke ser så bra ut, så føler jeg meg bedre med to enn med 1.
Og enda bedre - når jeg står har ribbeina mine begynt å stikke litt ut! Det er lenge siden jeg har sett det! endelig :D

Jeg vet jeg er veldig usaklig av meg her nå, men jeg ble så glad at jeg måtte bare dele det! Samboer er nemlig lei av alt mage, fett og slankepraten :D og jeg forstår han godt! hehe!

tora trollmor 22-06-11 20:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1145368)
Aldri trodd jeg kom til å juble over noe sånt.. men jeg begynner å se antydning til 2 mager i stedenfor 1 svær! det betyr at magen min er blitt mindre :D wohoo! (dette er når jeg sitter vel og merke)
Jeg husker enda den dagen jeg oppdaget at de to svære valkene jeg hadde var blitt til en stor vom, og hvor lett strekkmerker kom da bare jeg satte meg ned framoverlent :( Så dette er framskritt ja! Håper det blir mer tydelig snart :) Selv om det ikke ser så bra ut, så føler jeg meg bedre med to enn med 1.
Og enda bedre - når jeg står har ribbeina mine begynt å stikke litt ut! Det er lenge siden jeg har sett det! endelig :D

Jeg vet jeg er veldig usaklig av meg her nå, men jeg ble så glad at jeg måtte bare dele det! Samboer er nemlig lei av alt mage, fett og slankepraten :D og jeg forstår han godt! hehe!

Det er bare en ting å si GRATULERE :):heia:

Anne 22-06-11 20:26

Finnes det en SPA-vogn her inne?:o
Har behov for litt god behandling av kroppen....

Regret 22-06-11 20:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor (Innlegg 1145374)
Det er bare en ting å si GRATULERE :):heia:

tihi, tuuusen takk. Begynner virkelig å få en boost over mitt eget utseende nå, noe jeg har slitt med i årevis. Nå kan jeg like min egen kropp på en god dag, det skjedde aldri før! og jeg greier å si det! hihi

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne (Innlegg 1145379)
Finnes det en SPA-vogn her inne?:o
Har behov for litt god behandling av kroppen....

Jaaaa det har vi! Gratis for alle passasjerer med all behandling du måtte ønske :D

Anne 22-06-11 20:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1145389)

Jaaaa det har vi! Gratis for alle passasjerer med all behandling du måtte ønske :D

Herlig!!Jeg fant den, men de hadde bare hudpleie og dusj med kroppsskrubb i dag. Må bli massasje en annen dag:D

Fikk med litt fuktighetskrem for kropp og fotkrem, så nå er føttene også myke og gode. Håndskrubb og -krem hadde jeg selv...:p

tora trollmor 22-06-11 21:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1145389)
tihi, tuuusen takk. Begynner virkelig å få en boost over mitt eget utseende nå, noe jeg har slitt med i årevis. Nå kan jeg like min egen kropp på en god dag, det skjedde aldri før! og jeg greier å si det! hihi

Det er Godt at vi å kan like kroppen vår noen ganger- å flere ganger skal det blir. Tar nok en stund for meg, men det kommer til meg å :)

kattungen 22-06-11 22:55

I dag har jeg spist så masse grønnsaker at jeg sikkert er oppe i 50kh, men det driter jeg i :p Har hatt supersug i magen i hele dag, så at jeg i det hele tatt klarte å la vær å spise kake og potetstappe på jobb er en bragd! :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.