![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Har nå prøvd meg igjen og dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 2 er i boks :boxing:
Var et par øvelser jeg måtte gjøre uten vekter, for det ble for vondt i skulderen med :_oy: Er mer belastning på skuldre og armer på level 2 enn level 1. Det merkes når man ikke er helt i strekk, men jeg fullførte nå da selv om jeg ikke hadde fått 20 i stil :rolleyes: |
Skulle ikke du ta det helt med ro med skulderen da LIBBA??:eek: Syns det er mye "skulder-greier" på den 2ern, men hvis du klarte å modifisere er det jo bra :)
Holdt nesten på å bare legge meg på sofaen idag!!:( var helt utslitt etter lang dag på jobben...men nå er det selvsagt deilig å ha gjennomført den horror-halvtimen med Jillian:D:D Nydusjet og myyyye mer opplagt enn da jeg kom hjem sur, trøtt, sulten og generelt lei:høh: Heldigvis:lol:glad jeg tok meg sammen!! Dag 27: level 2, 6wsp 30.06.11 Dag 26: level 2, 6wsp 29.06.11 Dag 25: level 2, 6wsp 28.06.11 Dag 19 - 24: level 2, 6wsp (week 4) Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3) Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Sitat:
Viftet ikke så mye med armene som jeg skulle, og litt uten vekter :) Må få skulderen i bevegelse ellers stivner den. Dessuten er jeg litt sta ( kan være fordeler og ulemper med det ) :o Er også veldig glad jeg fikk fullført i dag. |
Må bare melde om litt pause! Mest til deg selvsagt LIBBA...;) Skal bort noen dager...så får nok ikke gjennomført Jillian, men kommer sterkere tilbake:D
Lykke til med skulder og trening - og God helg:):) |
En noe modifisert utgave av Jillian Michaels 6 w s-p level 2 i boks :boxing:
|
Sitat:
God tur og god helg til deg også :suss: |
Ble ingen økt med Jillian i dag,
men en times tur, rask gange :stortsmil |
Dagens økt: Noe modifisert utgave av Jillian Michaels 6 w s-p level 2 i boks :boxing: + 45 min tur, rask gange :)
Ble sykt sliten i dag. Måtte hvile litt underveis :o Tok gåturen før Jillian. Burde gjort motsatt :rolleyes: |
LIBBA: så flink du er og står på hele tiden!!!!
Jeg tenker hver dag at jeg burde ha startet på igjen.. MEN har rett å slett ikke vært i form enda til det. Halsbetennelsen har vart så lenge, i tillegg til at jeg har null ENERGI, og lite søvn i tillegg! Føler hele meg går på tomgang! Men skal prøve meg på en runde før jeg tar kvelden, så starter jeg nokk en gang på nytt:P PUSH MEG alle sammen!!!! |
Sitat:
Seriøst: det er nok ikke lurt å presse for mye før du er helt frisk igjen. Jeg ville startet med gåturer i brukbart tempo, og etter hvert plusset på med Jillian. Går du for hardt ut blir du sliten og lei :) God bedring :klem: |
Nå har den hersens skulderen skapt seg vrang igjen :realmad:
Begynte nok for tidlig med trening igjen, så nå må jeg visst ta det med ro i minst ei uke fikk jeg høre :_oppgitt: :hylgrine: Har nå tenkt å få gått litt da. (Ikke noe i veien med beina mine :rolleyes:) |
Massemasse god bedring:)
|
Sitat:
|
Da har jeg nettopp tatt en runde 30 days;) så håper på en god natts søvn nå.. siden jeg har slitt litt med soveproblemer det siste halvåret:S
jaja, nattinatt alle sammen;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sånn delvis på ferie og har vært bortreist noen dager (med hjemmekontor på pc´n...:().. Har ikke blitt noe Jillian, men et par løpeturer har jeg fått til. Imorgen er det på jobb igjen - så to uker sydenferie fra torsdag :):) Da spørs det vel med Jillian....men skal trene:boxing:
Lurer på om jeg bare må få bestilt de andre to Jillian DVDene med en gang, så er jeg klar til etter ferien:D Lykke til med skulder og trening LIBBA (gåturer ute nå om sommeren er jo uansett en super avveksling til Jillian DVDene, så går du ikke så fort "lei" heller.. (ikke for det; er vel ikke akkurat noe som tyder på at du er utpreget lei av dama;) sånn som du har stått på!) God sommer til alle!! Håper vi er mange her inne som kan støtte hverandre når jeg er tlbake fra sol og fri:ja: |
Sitat:
Knallgod sommer til deg også, og ha en super ferie. :D "Snakkes " :suss: |
Ble en kjapp gåtur i dag
35 min rask gange ;) Kan ikke erstatte Jillian, men bedre enn ikke'no :rolleyes: |
ble en runde 30 days i dag oxo:) fornøyd med å kommet i gang igjen.. I morgen skal jeg prøve å gjøre d FØR jobb.. Så nå er klokka på 6.00:)
dere som har ripped in 30,hvor ble den kjøpt? Var på amazon,og da jeg skulle til å betale fikk jeg opp advarsel på at det var til region 1:):confused::confused::confused: har jo tenkt å fullføre båden 30 days og ripped før høsten kommer;) nattaklem |
Sitat:
Kjøpte Rippen på amazon, (region 1). Har nå spiller som kan kjøre det :) |
Sitat:
|
Måtte kort innpå idag også;) Ferien igang, men fortsatt hjemme....så da ble det både jogging og Jillian:) Syyykt tungt idag:confused::mad:, er vel tegn på at jeg trenger ferie...
Enda en sommerhilsen fra meg:D Dag 28: level 2, 6wsp 06.07.11 Dag 27: level 2, 6wsp 30.06.11 Dag 26: level 2, 6wsp 29.06.11 Dag 25: level 2, 6wsp 28.06.11 Dag 19 - 24: level 2, 6wsp (week 4) Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3) Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Sitat:
|
Sitat:
(Litt misunnelig nå siden jeg ikke får trent :o ) Fortsatt fin ferie ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |