![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Sykeste! Milena, du ser helt FANTASTISK ut! Det du har klart står det virkelig, virkelig respekt av. Et forbilde for meg hvertfall :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
1 Vedlegg
Nå har jeg altså slanket meg i tre og et halvt år. Har vaket mellom 99 og 90 kilo i laaaaaaaaaaaang tid nå, men nå har jeg tenkt til å gå videre nedover.
Det er lett å glemme litt hva man faktisk har fått til, når det tar så himla lang tid. Men livet skjer imellomtiden og da er det ikke alltid like lett å holde fokus. I hvert fall ikke når man er en overspiser uten sidestykke. Jeg takler alt av mentalt stress med å spise, spise og trøkke innpå med hva som helst sukkerholdig. Det er veldig mye fokus på det å bli overvektig på grunn av fysiske plager her inne. Min kropp har vært overraskende frisk, uansett vekt. Jeg ble ikke overvektig på grunn av sykdom eller av feil mat og det er ikke noe sånt som gjør at jeg holder meg overvektig. Klarer man glatt å trykke innpå 4000 kalorier om dagen, bare man er sliten nok på innsiden, så er det fullt mulig å bli overvektig uten andre fysiske grunner. Jeg sier IKKE med det at andre her inne har blitt overvektige på den måten, men søker litt aksept for at det er det som har skjedd med meg.:) Anyways. første bilde 116 kg og andre bilde fra i dag. Ca 90 kilo. Vedlegg 11350 Har ikke vekt, men føler det på meg.:p |
Du ser smashing ut Nellie - på begge bildene, selv om jeg absolutt synes du ser mer "livatt" ut på etterbildet :)
Jeg er som deg, ingen plager eller sykdommer som er grunnen til at jeg er for tjukk. Ikke noe problem å bli overvektig når man greier å trykke det utroligste inn i gapet. Og det kan jeg være veldig god på :realmad: |
Fantastiske inspirasjonsbilder! Jeg hadde ikke en gang orket å ta bilder av meg selv når jeg var på det største i 2010. Jeg har dog tatt bilder midtveis, når jeg startet med lavkarbo på nytt i august ifjor. Må kanskje ta noen nye bilder snart
|
Du er råsøt på begge bildene Nellie! Pen! Søt! Vakker! You name it!! :)
Ps, jeg veide det samme ved oppstart, er 178 cm, og jeg så IKKE så søt ut! Alt kler den smukke ;) Ps2, jeg er også sånn! Bruker sukker til mentalt stress ;) |
Som regel merker man ikke noe til sykdommene man er disponert for før man tipper 30. Så at man er utelukkende frisk og rask midt i tjueårene er dessverre ingen garanti for at det ikke skjer ting på innsida man ikke vet om.
|
Sitat:
|
Det er en prestasjon å gå ned SÅ mye i vekt-du kjemper med problemene dine og står på-og se for en jobb du har gjort da! makan, kjempefin er du! Du stråler riktig på etterbilde!:)
|
Sitat:
|
Oi så flott du er Nellie !!Vær stolt av deg selv:)
|
Takk, Lich!:) Litt stolt.:)
|
Sitat:
Og litt lei av all insisteringa på at man har blitt feit av å dytte innpå mat kanskje... |
For et fantastisk resultat Nellie! Helt ærlig, du er skikkelig søt!
Jeg er litt nysgjerrig på hvor høy du er jeg? |
Sitat:
Tusen takk, så hyggelig sagt.:) Er 1.70:) |
Om nellie sier hun er feit av å fråtse, så er det nok grunnen... :) jeg kjenner meg igjen.. tilsynelatende lite som feiler meg, og eneste grunnen til jeg er feit er at jeg trykker i meg alt mulig, og veldig mye. Spiser som en mann og enda litt til... Er vel lov å være ærlig om sånt.... noen er det pga fråtsing og overspising, andre pga sykdom og medisiner... Ser ikke problemet.
|
Sitat:
|
Jeg har hatt spiseforstyrrelser så lenge jeg kan huske, og trodd det var årsaken til vektproblemene mine blandt annet. Og jeg vet bedre enn noen at det man spiser når man er stressa, fysisk eller psykisk legger man på seg. Enten det er liten eller stor mengde. :rolleyes:
Men etter at symptomene ble satt i system, igjen fant mer riktige måter å agere overfor dem på har jeg funnet ut at spiseforstyrrelsene var en følge av de, ikke motsatt. Dere må gjerne fortsette å tro det kun er (over)spisingen som er årsaken, men samme hva så er det kjemien i organismen som bestemmer. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor dere vil tråkke dere selv ned slik? |
Sitat:
|
Tråkker overhodet ikke på meg selv, gett. Behandler meg selv meget pent. Mye penere enn de fleste jeg vet om. Jeg overspiser fordi at det er det jeg har gjort for å takle ting hele min oppvekst. Å ikke innse det ville være å juge kraftig for meg selv. Er det penere da? Det ville vært å tråkke på meg selv og frarøve meg selv enhver sjanse til å noen gang klare å slutte med den skadelige atferden.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41. |