![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Takk, folkens! Har ikkje lyst til å knerte det fine, nye kjøleskapet heilt enno. ;) Så då prøver eg det, ei stund. Det blir litt høgt ja (180cm), men det frigjer så mykje plass på kjøkkenbenken at eg vil prøve det ut. No må eg berre få tak i ei skøyteledning, for sjølvsagt er ikkje ledninga på mikroen lang nok til å nå ned til kontakta på veggen. Det burde vere nok plass til alt av kjøling og lufting. :ja: Eg kortslutta ein mikro vi hadde før ved å steame den med ei kasserolle. :_plystre: Så det skal vi ikkje gjere igjen!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Vi har også microen på kjøleskapet. :ja: høydeutfordringen har jeg løst ved å kjøpe en sånn to trinns ikeakrakk.
|
Har noen hørt om hårproduktet africas best? Bra dårlig?
|
Noen her som har erfaring i å lage sjampo sjøl? Lurer på urteavkok og castile såpe..
|
Hva heter pyrisept på engelsk? Tenkte innføre det billigere fra USA.
|
Sitat:
Tror jeg har kastet mange flasker fordi de går ut på dato før de blir oppbrukt!:p Er jo ikke akkurat så sterile at det gjør noe etter åpning! |
Noen som vet noe om morsmelk og amming? Jeg har ikke vært flink med maten de første månendene, og hatt kjempefeit melk. Nå har jeg klart å hanke meg inn litt på kostholdsfronten, men de siste to gangene jeg har pumpet har melka vært helt gjennomsiktig og blålig mager! kan det være kostholdet, eller er det normalt når man har ammet lenge (4,5mnd)?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hva ER det med leger og det å bli SURE for at pasienten har stilt sin egen diagnose? Evt. grinete for at pasienten faktisk har kunnskaper om helse og medisin?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men legene tar det altfor ofte som et personlig angrep på dem som profesjonelle...... |
Pleier aldri og kjøpe ukjent garn over nettet, men følte litt trang til å skjemme meg bort litt, og bestilte "Symphonie"garn fra Drops.
Noen som har strikket med dette og kan si hvordan det oppfører seg både under strikking, men også hvordan plaggene takler bruk og vask? Skal strikke en kappe med hette til meg selv. |
Trenger litt tips her!
Hvis dere skulle lete på nettet etter feriebolig i utlandet dere kunne leie, hvor ville dere da søke? Eller, for å si det på en annen måte: Hvor er det lurest å sette inn annonse ( bortsett fra Finn.no)? Vil egentlig bare ha norske leieboere, i alle fall bare avertere i Norge |
Sitat:
|
Jeg holder på å klikke i vinkel! Her sitter jeg både med Microsoft power point (som jeg bare har en prøveversjon av) og Open office org impress, men INGEN AV DEM VIL BRUKE NORSK STAVEKONTROLL!
Jeg skal alt ha norsk ordliste på den sistnevnte som jeg uten problemer har brukt i tekstbehandlingsprogrammet, men for sikkerhets skyld prøvde jeg å laste ned en nye en, men nettsidene får tidsavbrudd. På Microsoft har jeg forsøkt å bytte standardspråk en million ganger, men det hopper bare tilbake til engelsk. Det er rett før jeg får hjerteinfarkt her. Uansett hvor mange ganger jeg velger norsk ordliste så hopper det tilbake. Hva skjer a? Ingen hjelpesider har så langt kunnet hjelpe meg. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg klarer meg fint uten stavekontroll, altså. Jobber jo oftest uten, men når det ikke går an å slå av den en gang (eller, det gjør det på OO., men nå holder jeg på å kaste bort alle prøveturene mine på Microsoft, så lar det stå ut, dessuten roter OO til en del av ppt-ene) så irriterer den røde understrekingen vettet av meg! Så ergerlig! Jeg foretrekker SÅ hardt å korrekturlese pdf kun ved bruk av stickynotes, ass. |
Får du opp stavekontroll om du trykker f7? Der kan du iallfall i word sette språk og sjekke hvilke ordbøker som er lastet.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55. |