![]() |
Sv: Togtråden!
Sitat:
Håper det fortsetter slik framover. :D |
Så flink du er Kim! :heia:
Her er ketosehodepinen tilbake, så jeg satser på at jeg klarer å holde meg i ketose opp til ca 30 gram karbo :p |
Takk, Kattungen :)
Ketosehodepinen er fæl, men den er jo et godt tegn da. Holder meg i ketose selv om jeg spiser mellom 30 og 40 gram karbo om dagen jeg også. :ja: |
Sitat:
Har fått løpt en tur i skogen da (til tross for ekstremt vonde legger), så jeg håper jeg har fått brent litt karbohydrater og kalorier også :cool: |
All trening er bedre enn ingen trening. :)
Og litt ekstra karber en gang i ny og ne er vel ikke så farlig? Men skjønner hva du mener, det er irriterende når maten ikke blir som planlagt. :rolleyes: |
Jeg har hatt en liten spiseorgie her på kvelden... Har virkelig problemer der, klarer holde meg til lavkarbo, men blir liksom overspising likevel...Noen gode råd for bedre selvkontroll?
|
Sitat:
|
Toget, toget, her er jeg :heia:
Laget nettopp superdigg lunsj med ovnsbakte champignoner (ta ut stilken, ha i kremost, oliven, brie. Oljemarinert jarlsberg på toppen) og entrecote. Mmm! :D |
Her har jeg vært i husarbeidvogna i dag. I frokostvogna lagde jeg meg en massiv frokost som jeg ble faktisk litt uvel av. Men takk og pris er tyngden over og "pøser" på meg vann som vanlig.
Senere i kveld skal jeg på resturantvogna på lavkarbotreff. Gleder meg. |
Jeg er i vetikkehvajegskalgjørevogna.
Unga har reist bort og sambo er på jobb. Jeg har hele kvelden for meg selv og det er faktisk GODT!! :heia: Jeg blir omtrent alene i hele helga, så jeg må kanskje finne på noe konstruktivt?? Fikk feriepengene i dag... Skattepengene kommer i neste uke.. Må vel gå an å finne på noe konstruktivt da???? :lol: |
Åh, jeg er i forelskelsesvogna :love: Sambo har blitt intervjuet i forhold til noe jobb-greier, og klarte å uttale følgende:
"På privatfronten er det ingen tvil om hva som er min største seier: Min samboer." :rodme: Er det rart jeg elsker denne mannen? :hearts: Sånn ellers holdt jeg meg på toget i hele går, og det speiler seg av dagens vekt :heia: |
I dag tar jeg plass i Brylupsvogna. Søskenbarnet mitt gifter seg :)
Så i dag blir middagen gammelsalta sei og flesk - poteter og gulrotstuing for de som vil ha det da. Rabarbragrøt til desser :) |
Sitat:
|
Her er det akvarievogna- problemløsning, rådsøking, tips og lesing, på en hjemmealene kveld. Takke meg til diverse forum sier jeg.
I går var det kjempehyggelig treff-vogn og jeg storkoste meg. |
Åh, nå sitter jeg og spiser lavkarbobrød fra Dalen (kjøpt på Sunkost på Sandvika Storsenter, bakt ved Vollen Bakeri) og det er SÅ GOOOOODT! :heia:
|
Jeg har gått ned 2.5 kg den siste uken :heia: Var nok en god del vann, men det er så deilig å se det "smelte" av igjen når jeg tar meg skikkelig sammen :D 4.7 kg totalt, og om 3.4 kg kan jeg få legen til å søke plastikk for meg! :heia:
|
Jeg er visst alene på toget i dag? :(
Nå har jeg laget Gerds fløtegrøt, og kost meg med den :D Ble litt suppeaktig, tror jeg hadde for mye smør i :p |
Neida! Jeg er i togen og ser på hurtigrutegreia!! :heia:
Blir egentlig flau når jeg ser hvor mye "groupies" folk blir bare grunnet ei hurtigrute.... :rodme: |
Jeg er her jeg også. Er i husarbeid-vogna, og har nettop vært i dokumentarvogna og sett "supersize me". :)
Skal i husarbeidsvogna igjen nå. |
I dag er den store "teste oppskrifter"-dagen, så til middag er det fiskegratengform ala Fotballfrue. Sykt godt!
|
Jeg er her, har tatt plass i solvogna å i grillvogna i dag :)
Etter bryllup'svogan i går har jeg også vært i sovevogna litt i ettermiddag. MEn nå må jeg finn matvogna - har så sykt lyst på noe salt så nå må jeg finne noe orndlig mat. |
Da takker jeg for meg, jeg hopper av toget i kveld kl 22 så jeg rekker overgangen til lavkaloritoget :) Har vært utrolig motiverende og kjekt å få være med på dette toget og bli kjent med så utrolig flotte damer og menn! Jeg kommer nok på igjen om en stund og jeg håper dere fortsatt er på toget da også :D Mulig jeg tar av røret på telefonen for å overhøre hvordan det går med dere underveis! :hearts:
:liste: Snakkes! |
Nok en dag på toget :heia: Denne dagen med en fryktelig hodepine - prøver å slutte med (eller i alle fall kutte ned på) Cola Zeroen, og det gir så fryktelig hueverk at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Når vi i tillegg får besøk her om et par timer (og huset ikke ser ut), OG jeg skal på jobb i kveld, så måtte jeg nesten krype til korset og be sambo ta med en halvliter til meg hjem fra jobb. :p Men men, det er i alle fall bedre enn to halvannenlitere :p
|
Veievogna på meg i dag, viste -0,6 kjempefornøyd, for fram til for to dager siden har vekta kun gått feil vei. Forstår meg ikke helt på dette, +1 -0,5 og så videre, startet med nedgang igjen søndag etter en grundig porsjon baconsvor på lørdag:eek:
|
ny bunnotering :heia:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23. |