Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39518)

Wonder woman 07-05-12 13:35

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 4 gjennomført. Nå kjennes det ut som at jeg har kommet veldig godt i gang med dette. Har googlet litt på nett og sett på før og etter bilder. Noen oppnår veldig gode resultater med Body revolution.

maymat 09-05-12 14:24

Så bra jeg er på uke 3 merker det blir litt hardere men fullt overkommelig så jeg ikke mister motet. Prøver meg på lavkarbo i tillegg så jeg får holde ut denne gang! I dag er det cardio :)

maymat 09-05-12 14:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman (Innlegg 1344192)
Dag 4 gjennomført. Nå kjennes det ut som at jeg har kommet veldig godt i gang med dette. Har googlet litt på nett og sett på før og etter bilder. Noen oppnår veldig gode resultater med Body revolution.

det var lurt med den bodyrevolution tickeren!!

Wonder woman 09-05-12 23:37

Tusen takk:) Må bare huske å oppdatere den hver dag...

Dag 6 gjennomført og i morgen skal jeg hvile. Jeg må ha meg noen tyngre vekter har jeg funnet ut. Det er synes jeg er veldig gøy:D

Kinisen 10-05-12 00:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman (Innlegg 1345429)
Tusen takk:) Må bare huske å oppdatere den hver dag...

Dag 6 gjennomført og i morgen skal jeg hvile. Jeg må ha meg noen tyngre vekter har jeg funnet ut. Det er synes jeg er veldig gøy:D

Hei, er ny her i forumet, men har vært inne å lest litt om 30 days, å startet med det i går. Meldte meg like godt inn, slik at jeg får fulgt med litt å få oppdateringer fra dere som er erfaren i gamet :) Skulle egentlig starte med zumba, så det var det på mandag. Men så ble jeg anbefalt dette, så det ble zumba på mandag, 30 days i går og i dag, samt en lang trilletur med minstemann :)

Kanskje jeg får litt ekstra motivasjon ved å følge andre også.

Kinisen 10-05-12 00:24

Skulle vel egentlig stått i en egen rubrikk det jeg skrev men :p

VSB 10-05-12 12:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kinisen (Innlegg 1345446)
Skulle vel egentlig stått i en egen rubrikk det jeg skrev men :p

Nei da, bare bli med i denne tråden, her er alle varianter av Jillian Michaels velkommen. Selv sliter jeg fortsatt med vond arm og holder meg unna trening som påvirker dEn. Og så utnytter jeg været til utetrening. Like greiit med litt avveksling kanskje? Har vært ivrig JM trener siden august. Men er plutselig tilbake, sommerværet i Norge pleier ikke være så stabilt...

Kinisen 10-05-12 13:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av VSB (Innlegg 1345705)
Nei da, bare bli med i denne tråden, her er alle varianter av Jillian Michaels velkommen. Selv sliter jeg fortsatt med vond arm og holder meg unna trening som påvirker dEn. Og så utnytter jeg været til utetrening. Like greiit med litt avveksling kanskje? Har vært ivrig JM trener siden august. Men er plutselig tilbake, sommerværet i Norge pleier ikke være så stabilt...

Akkurat gjennomført dag 3 av første del her nå. Starta på del 2 med det samme, for å ta "litt ekstra" men kom ikke så langt før lillegutt våkna. Så nå blir det snart ut å nyte det nydlige været her også, godt å ut å trille en lang tur når det er så fint ute. Så får jeg plukka opp hun som er på skolen, å han i barnehagen på vei tilbake. Jeg tenkte at jeg kanskje blir litt lei om jeg tar del 1 og 2 samme dag, så jeg tror det blir litt zumba på kveldstid heller. Jeg har starta med shake nå i starten for å komme litt igang etter to ganske tette svangerskap :) (2 mnd til vi tar sommerferie, så skal forsøke å kjøre litt hardt fram til da ;) Etter det skal jeg gå litt etter Tec Nutrition sin "matvei", det funka som fjell etter første svangerskap for litt over 6 år siden. Får håpe jeg klarer å holde motivasjonen oppe, og at vi får masse flott vær ;) Jeg hadde ikke hørt om 30 days shred før for 4 dager siden faktisk, men leste mye positivt om det :) Så da får vi se da

Wonder woman 11-05-12 09:47

Kinisen - Velkommen hit! Håper det går bra med shredden.

Jeg er ferdig med uke 1 av body revolution. har ikke vært veldig flink med maten men har har gått ned litt i vekt forde:D

Kinisen 11-05-12 09:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman (Innlegg 1346163)
Kinisen - Velkommen hit! Håper det går bra med shredden.

Jeg er ferdig med uke 1 av body revolution. har ikke vært veldig flink med maten men har har gått ned litt i vekt forde:D

Takk takk :) Jeg får vel prøve body revolution når jeg har kommet meg gjennom 30 days shred jeg også. Startet med den først. I går trillet jeg en tur på 2 timer i tillegg, i MASSE bratte oppoverbakker. Kroppen kjennes mørbanka i dag.. hehe.. (heldigvis en lang nedoverbakke på vei hjem ;) ) Det er no en start, men håper energien dukker opp litt etter hvert, for jeg kjenner jeg er rimelig sliten på kveldene, med 3 barn i tillegg på 6 år, 2 år og 6 mnd, samt en bonussønn på 10 år ;) Aldri en kjedlig dag. Men fra å trene masse flere ganger i uka, og ofte 2 ganger om dagen for 4 år siden, til å slutte helt merkes på kroppen. I tillegg til to fødsler :P Så da meldte jeg meg inn her når jeg så denne tråden, for å følge andre å kanskje klare å holde motivasjonen :)

Veldig bra at du har gått ned i vekt selv om du ikke har tenkt så masse på kosthold da, men da har du sikkert spist mindre enn du har forbrent uansett.. Good work. Skal ikke veie eller måle før jeg er ferdig med steg 1 jeg.

Ha ei flott helg :)

VSB 11-05-12 20:15

Jungle adventure igjen.

Har litt for mange uprøvde dvd til at body revolution er aktuelt foreløpig:)

20/3: Trouble zones / hele/ dag2
26/3: banish fat / hele / dag 12 (366kcal)
8/4: yoga / level 1 / dag 7 (83kcal)
26/4: jungle adventure / level 1-15 minus diverse.../ dag 8
5/5: jungle adventure / level 1-16 minus armer / dag 9 (486kcal)
11/5: jungle adventure / level 7-21 minus armer / dag 10 (324kcal)

30 day Shred, ferdig 12/11-11
Six week, six pack, ferdig 24/1-12
Rpped in 30, ferdig 9/4

maymat 14-05-12 11:28

Da starter jeg på uke 4 av bodyrevolution,har gått ned 2 kilo og kjenner jeg har blitt fastere i fisken:) Spesielt fornøyd med at jeg klarte å gjennomføre på lørdag hadde mest lyst å ligge på sofaen etter ungene var lagt!

Victory 21-05-12 22:46

Hei folkens!

Jeg Jiller på. :D I gang med uke 3 av body revulotion nå.. dette er gøy. :)

Syns den cardioen er helt genial - akkurat passe kort til at jeg faktisk tar noen bonusrunder innimellom når jeg bare kjeder meg litt.. :)

I dag var det cardio 1 og styrke 3, fase 1.
Også tok jeg level en av shred with weights.

Blir ikke lei den dama - og det er bra!

Lykke til dere og gratulerer med fine resultater!

Jannickake 23-05-12 13:33

Kommer inn her jeg da :D

Nå er nettopp dag to av 30 days shred gjennomført, og må si at dag to var myyye verre enn dag en, med støle muskler som handikap. Men det gikk bedre når jeg ble varm, og prøvde å presse meg lenger idag enn igår. Føler meg litt teit der jeg ligger og spreller og brøler, mens bikkjen ser dumt på meg:rodme:

http://www.matihjertet.com/wp-conten...17-300x200.jpg

Men pokker altså, føles utrolig effektivt :D

VSB 23-05-12 22:09

Her er det full stopp. 1 ukes svimmelhet og det mest aktive i dag var å se sønnen spille fotball...

Wonder woman 23-05-12 23:36

Jeg falt litt av gitt:o Begynner der jeg slapp midt i uke 2. Har ikke noen god unnskyldning engang. Det ble litt hektisk med besøk her.

Dolly 24-05-12 04:49

Klokka er 04:49 og jeg er klar for runde 2...

Dolly 24-05-12 07:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dolly (Innlegg 1350823)
Klokka er 04:49 og jeg er klar for runde 2...

Det var veldig lurt å trene så tidlig... 04:30 spratt jeg opp i dag, å satte igang med dag 2 på 30 days shred

Ned 0,5 kg siden i går, så har gått ned 1 kg på to dager...

Skulle ønske at jeg kunne ha den farten på nedgangen for alltid:D

VSB 24-05-12 17:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dolly (Innlegg 1350840)
Det var veldig lurt å trene så tidlig... 04:30 spratt jeg opp i dag, å satte igang med dag 2 på 30 days shred

Ned 0,5 kg siden i går, så har gått ned 1 kg på to dager...

Skulle ønske at jeg kunne ha den farten på nedgangen for alltid:D

Det er jo regne "biggest looser" tempo!

Håper å ha løst svimmelhetsfloka, så kanskje jeg er tilbake i gamet om et par dager. Nesten bra i armen også.

Dolly 25-05-12 06:06

Fy søren dette er effektivt.. Dag 3 har jeg gått ned enda ett kg så det ble 2 kg på 3 dager.. Måtte det bare fortsette.. Ikke så mye gangsperr i dag.. Alt gikk lettere

Jannickake 26-05-12 22:06

Dårlig oppdatering på meg, vært mye på farten(og så har mannen kjøpt vannscooter, så pc er sisteprioritet :D ).
Dag tre gikk fint som planlagt på torsdag, men dag fire ble utsatt til i dag. La på et par strafferunder da :) Deilig å merke at jeg klarer å gi mye mer nå enn dag 1 :D

VSB 27-05-12 21:49

No more trouble zones. Satser på denne framover, ev. I kombinasjon med yoga. Lite styrke siden påske, med skader osv... Ble bare 3 levler, må lytte ti kroppen fortsatt, godt å være i gang da!

20/3: Trouble zones / hele/ dag2
26/4: jungle adventure / level 1-15 minus diverse.../ dag 8
5/5: jungle adventure / level 1-16 minus armer / dag 9 (486kcal)
27/5: trouble zones / level 1-3 / dag 3

Rpped in 30, ferdig 9/4

VSB 28-05-12 14:42

Resten av trouble zones i dag.

27/5: trouble zones / level 1-3 / dag 3-1
28/5: trouble zones / level 4-7 / dag 3-2 (249kcal)

Ripped in 30, ferdig 9/4

VSB 03-06-12 21:07

Dødt i denne tråden, men jeg gir meg ikke. Kanskje flere som trener mye ute?

27/5: trouble zones / level 1-3 / dag 3-1
28/5: trouble zones / level 4-7 / dag 3-2 (249kcal)
3/6: trouble zones / hele / dag 4 (277kcal)

Ripped in 30, ferdig 9/4

Wonder woman 03-06-12 23:29

Jeg har falt helt av igjen:o Har store planer om å komme igang igjen.

maymat 04-06-12 09:45

Hei hei!

Mye streik og barn hjemme har fått lite tid til oppdatering. Jeg har vært flink har holdt meg til programmet og trent hver dag med hviledag søndager. I dag begynner jeg på uke 7 av BR

maymat 04-06-12 09:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av maymat (Innlegg 1354309)
Hei hei!

Mye streik og barn hjemme har fått lite tid til oppdatering. Jeg har vært flink har holdt meg til programmet og trent hver dag med hviledag søndager. I dag begynner jeg på uke 7 av BR

Men den treningstickerern min fungerer ikke får prøve å lage en ny

Pandora 07-06-12 18:35

Kort innpå bare - jeg fortsetter som før; masse shred & shed og No More Trouble, men er så gira på Wordfeud at jeg ikke har orket å oppdatere her inne:kul::kul::kul::eek:

Lykke til videre VSB og dere andre som holder koken!!! :D

Jannickake 08-06-12 13:52

Har skjedd mye her hjemme, med sauefrakt til fjells og hagestell, så har blitt null oppdatering her. Datt også av programmet noen dager, og kom litt ut av telling, samt motivasjonen forsvant.
Så idag tok jeg meg selv i nakken og bestemte at det var på tide å gå på nivå to.
Nå ligger jeg og akker og uffer meg og forbereder meg på å reise meg opp og gå i dusjen. Herreminhatt, så heftig! Ble noen femsekunderspauser ja, men gikk overraskende bra :)

LIBBA 09-06-12 19:04

Er blitt lite Jillian i det siste, men mange turer i skog og fjell :)
Tenkte å øke med Jillian etter ferien ;)

Wonder woman 09-06-12 20:31

Libba og Pandora: Kjekt at dere stikker innom:)

Jeg har begynt på scratch igjen og startet i dag på dag 1 fase 1 Body revolution.

LIBBA 09-06-12 20:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman (Innlegg 1356436)
Libba og Pandora: Kjekt at dere stikker innom:)

Jeg har begynt på scratch igjen og startet i dag på dag 1 fase 1 Body revolution.

Så flott. Lykke til igjen :heia: :visemuskl :boxing:

VSB 09-06-12 21:19

Litt trøbbel med knærne her... Denne kroppen samarbeider jo ikke... Så JM hopp og sprett passer dårlig. Kommer sterkere tilbake.

Wonder woman 10-06-12 08:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av VSB (Innlegg 1356449)
Litt trøbbel med knærne her... Denne kroppen samarbeider jo ikke... Så JM hopp og sprett passer dårlig. Kommer sterkere tilbake.

Kjedelig, god bedring!

Fancy 11-06-12 22:39

Jeg begynner shred i morgen :) Skal sprette opp halv 8 før Ellie våkner å svette! Trimbukse, sports bh og topp ligger klar! Yoga matte og 2 kg vekter klar. :) Nå blir det braaaaa! :D:D

Wonder woman 12-06-12 09:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fancy (Innlegg 1357394)
Jeg begynner shred i morgen :) Skal sprette opp halv 8 før Ellie våkner å svette! Trimbukse, sports bh og topp ligger klar! Yoga matte og 2 kg vekter klar. :) Nå blir det braaaaa! :D:D

Stå på, dette klarer du:boxing:

Fancy 13-06-12 08:45

Eff som jeg angrer på at bega meg ut på dette! Det aller aller verste er faktisk leggene, å om noen har tips til å få dem mindre lemster, tar jeg gjerne i mot! jeg hadde gjerne gjort alle øvelsene en time, hadde jeg sluppet jumping jack, squat å alle de øvelsene som belaster leggene. :mad:

maymat 13-06-12 09:41

Er på uke 8 dag 3. Ned 3 kilo :) Synes uke 7 og 8 har vært harde, men gir resultater.

Wonder woman 13-06-12 14:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fancy (Innlegg 1358019)
Eff som jeg angrer på at bega meg ut på dette! Det aller aller verste er faktisk leggene, å om noen har tips til å få dem mindre lemster, tar jeg gjerne i mot! jeg hadde gjerne gjort alle øvelsene en time, hadde jeg sluppet jumping jack, squat å alle de øvelsene som belaster leggene. :mad:

Det blir bedre! Dag 3-5 var værst så ga det seg gradvis. Ikke gi deg, stå på!

Wonder woman 13-06-12 14:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av maymat (Innlegg 1358042)
Er på uke 8 dag 3. Ned 3 kilo :) Synes uke 7 og 8 har vært harde, men gir resultater.

Veldig bra ! Utover vektnedgangen, har kroppen din endret seg på noen måte?
Har sett noen veldig motiverende før og etter bilder:) Jeg stanger fremdeles på uke 1:o Starter uke 2 på fredag:)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.