![]() |
Sv: Hva har du spist til frokost i dag?
2 skiver riojaskinke
|
150 gr bacon og et egg. da holder jeg til middag i 4-5 tida. rikelig med vann i løpet av formiddagen.
Mvh Grovsnus |
"kinarull" Kinakål med majones, skinke og ost rullet sammen.
Og litt fenalår med rømme :D |
En magnesium og et kokt egg...
|
I dag har jeg "spist" to rå egg vispet sammen med en dæsj fløte.
|
egg og bacon! og en skyr... med masse fløte!
|
Pannekake av proteinpulver med litt syltetøy, 2x fiberrik med greddeost. ble kanskje litt mye...
|
Omelett av to egg og en slant med vann (hadde ikke fløte) + krydder, purreløk, skinke og jarlsbergost. Hadde salat av agurk, paprika og fetaost til og litt sukkerfri ketchup på. Er egentlig ikke så veldig glad i omelett, men denne ble grei nok, men inneholdt kanskje litt lite fett for til tross for at den ble ganske stor sp ble jeg sulten igjen etter 3-4 timer.
|
To fiberrik m gulost(Norvegia)
Vann, kaffe og omegaene mine |
Ingenting. Hadde ikkje tid til frukost før eg måtte rekke skolebussen til fjelltur saman m skolebarna. Men nistemat da vi var oppe var jo godt, da.
|
Jeg har blitt så hektet på eggsalat! Det er jo så godt på lavkarbobrød! Av 1 egg, 2 ss majones, litt rømme, purreløk om man vil, og litt seltin og pepper. SÅÅÅ nam :D
|
I dag har jeg hatt oppsie som brødskive med kokt egg, strandaskinke og majones.Deilig lettvint frokost.
|
I dag ble det som vanlig lavkarbo-pannekaker med litt sukkerfritt syltetøy og et stort glass vann :)
|
3 (små) kokte egg m/bremykt, pepper og kaviar + en salat av masse paprika, agurk og fetaost. Nammenam! :)
|
Roastbiff som eg steikte sjølv i går
Smørfrest asparges. Eggemjølk-latte. Skulle sikkert spart aspargesen til middag, men eg fikk så lyst på. |
Cappucino-yoghurt! 100g tyrkisk yoghurt, en halv desiliter fløte, en porsjonspakke stevia med vaniljesmak, masse kanel, to skjeer espresso, og så et godt dryss hakkede mandler. Mmm.
|
cc+soyaflokker+søtning+eplesyltetøy og kanel, nam!
|
I dag hadde jeg en liten lavkarbobrødskive med masse meierismør, en stor porsjon eggerøre, røkelaks og noen biter agurk. Skal tilstå at jeg drakk sukkerfri iste til ;)
|
Prøvde meg på pannekanene til Stor&Liten.. De blei vanvittig gode!! :_punk:
|
Sitat:
|
Kokt egg og Nannahs knekkebrød, kaffe med cocosa i - må huske å kjøpe salami...
|
Skal begynne i morgen på lavkarbo dietten.
Hadde tenkt å ha to skiver med grove polarlapper med kokt skinke og ost på!:rolleyes: Håper at dere som leser dette kan veilede meg hvis jeg gjør noe feil. Har tenkt og skrive her vær dag en stund. :) Til lunsj har jeg tenkt og ha salat med kylling:rolleyes: Og til kvelds tar jeg to polarlapper med makrell i tomat.;) |
Hei, helt ny her, takk for mange fine tips, håper at min yndlingsfrokost kan passe for noen og gi litt variasjon:
1/2 pakke bacon, som når den er nesten ferdigstekt blir tillsatt en stor neve med blandete nøtter, f. eks valnøtt, solsikkefrø og hasselnøtter, noen få rosiner og en liten dasj honning sammen med litt balsamico eller vanlig salateddik. Hell dette over en avocado i skiver. Variasjoner: Litt brønnkarse under avocadoen, lunken Chevreaux på toppen. |
En løvtynn skive brød med et tykt lag meierismør, egg, roastbeef, majones og en grønnssalat på toppen....................+ litt pisket kremfløte med 1 jordbær på toppen :p
|
Norvegiaskiver skjært med kniv med majones på.
|
Pannekake med usukret bringebærsyltetøy og en dæsj med krem... :D nammm!!
|
lapper med smør,sennep,jarlsberg og agurk. Noen sukkererter ved siden av.
|
Hadde dårlig tid i dag, så frokosten ble:
Tre "pølser" av paprika i skinke og osteskiver. Hver pølse besto av: Norvegiaskiver - tre stk lappet over hverandre. En skive med krydret familieskinke/skinke En lang bit paprika. Jeg rullet paprikabiten inn i skinken og osteskivene Og vips - ent rask og godt og medbringbart lavkarbomåltid :) |
Forsov meg :( frokosten ble nøtter og noen cherrytomater.
|
I dag tror jeg det er første gang jeg ikke hadde lyst på skikkelig varmmat til frokost. Rørte sammen:
15 g cocosa (extra virgin) 75 g cottage cheese 35 g creme fraiche 15 g mandelflak kanel Det smakte kokos, crunchy og fortreffelig! Fettprosent på godt over 80:-) |
Egg +bacon, enkelt og godt!
|
Nannahs knekkebrød med smør, ost og danskesalami. Kaffe med fløte. :)
|
Egg og bacon her også...lenge siden jeg har hatt det til frokost faktisk ,har helst gått i hjemmelagede knekkebrød.
|
Ei kokt sild (som dessverre var altfor salt) og ein lavkarbo-latte.
Litt uortodoks kombinasjon... |
Hadde litt dårlig tid før jobb, så det ble en skål med tyrkisk yoghurt, fun light eple/pære og masse kanel. Egentlig har det i overkant mye kh for meg, men jeg unner meg det i blant.
|
cc med fløte og sukkerfritt syltetøy. og litt flytende natreen da.. må bare ha det.
|
Omelett: 2 egg, en solid dæsj fløte, tomatpuré, chili, spisskummin, parmesan, 1 oppkuttet kjøttkake, masse meierismør. :sikle:
|
Hjemmelagede knekkebrød med strandaskinke og majones ,agurk..
|
Tre fiberrik med philadelphia og nyplukket, nystekt traktkantarell :)
|
Har akkurat spist eggerøre og bacon.......som vanlig:p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25. |