![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Kom faktisk ikke til kveldsmat i går, var bare ikke sulten :rolleyes:
Men våknet kjempesulten i dag, så frokosten ble inntatt 10 min etter at jeg sto opp :p Hodepinen fra i går er borte!, så i dag skal jeg komme meg ut på tur i dette fantastiske været vi har her vest. Det dumme er at tante rød dukket opp i natt, så jeg regner med at det betyr litt ekstra vann - not good i forhold til morgendagens veiing. Men pytt pytt, det er jo bare vann :D |
Jepp - jeg fikk rett; 0 endring på vekta siden forrige mandag.
MEN; det ble med den ene dagen med hodepine i helga, og nå er jeg allerede på dag 3! Er fortsatt i innkjøringen på produktene, merker at det tar noen dager å venne seg på smakene igjen. Motivasjonen er fortsatt på topp - det samme er været :D |
Kikker på tickeren din noen ganger, tenk 30 kilo nedgang!:)Det er så bra at du bare MÅ være kjempestolt! I dag er jeg utålmodig, skulle vært ferdig slanket "i går!"Får det sånn av og til-et kilo opp over natta hjalp ikke på rett før mens humøret mitt heller!:(en uke til Bergen og klinikken nå.
|
Jo da, kjempestolt over resultatet jeg altså - men du vet..... mye vil ha mer osv :D
Men jeg stresser heldigvis ikke, og har ikke absolutte krav til å gå ned så og så mye innen f.eks. jul. Mål ja, men ikke krav. Nå har jeg f.eks. to mål; komme i gang med vektreduksjonen igjen, og -5kg til 14.oktober. Blir spennede med Bergens-tur og legetime, og ikke minst om du eventuelt finner deg tilrette på ED. Vi skal nok backe deg opp når du kommer i gang (regner neste som sikkert at du starter på ED jeg ;)), og skrik ut all frustrasjon og alle spørsmål - noen av oss har helt sikkert opplevd samme sak. Men ventetiden er den vanskeligste, kan liksom ikke gjøre noe. Så kanskje min mammas råd kan hjelpe deg; gjør/tenkt på noe annet :D Det ordner seg skal du se :klem: |
Dag 5!!!!
Må si dette går strålende :D Ingen hodepine siden lørdag (og det var helt sikkert rødvinen fra fredag.....), og maten kom i posten i går. Just in time, for jeg hadde bare produkter nok til 4 dager i skapet Har ikke vært på vekta siden mandag, men merker jo at spesielt buksene føles romsligere :p |
Hurra for klær som vokser. :heia:
|
Måtte bare innom vekta i dag, og wohooo - den viser -500g siden mandag :heia:
Så tante-rød eller ikke, ny runde med ED ser ut til å være et riktig valg :D Og til slutt en liten advarsel; http://i280.photobucket.com/albums/k...od/bearHug.jpg |
Så flott at du får resultater så kjapt. ED er genialt egentlig.
|
ED funker igjen for meg!!!!
1 kg ned siden forrige mandag http://www.nhlcyberfamily.org/special/02snoopy.gif, og det på tross av tante-besøk :D |
Så flott!!!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Wohooo http://www.pic4ever.com/images/84.gifhttp://www.pic4ever.com/images/84.gifhttp://www.pic4ever.com/images/84.gif
Nede på 85-tallet http://www.pic4ever.com/images/Bananeyessss.gif - første gang på 20 år gitt Sist jeg kan huske å ha sett noe som starter med 85 på vekta, så gikk jeg siste året på videregående http://www.pic4ever.com/images/confused0078.gif |
Så supert!Gratulerer! Sjekket mail idag, men har ikke fått noe passord fra Eurodiet nei-utålmodiiiig!
|
Sitat:
Så du skal i gang med ED - så kjekt da. Men passordet burde du jo fått rett etter timen på klinikken, for jeg regnermed resepsjonsdamen registrerte deg umiddelbart (det gjorde hun i alle fall med meg). Ta en telefon og spør! |
Var der mandagskvelden, Hetland sa sekretærene skulle legge meg inn tirsdag.:)
|
Sitat:
|
ok, sjekker mail enda en gang, så får jeg ringe:)
|
Har du forresten tenkt på hvilke produkter du skal bestille?
Tror de fleste prøver start-pakken første gang, og det kan være lurt siden den inneholder ulike produkter. |
Startpakken tenkte jeg, i tillegg til ting som høres ut som noe jeg kan like:pDe skulle sjekke opp hvorfor jeg ikke var registrert,har ringt:)
|
http://www.pic4ever.com/images/47b20s0.gif - d årne sæ http://www.pic4ever.com/images/dancegirl2.gif
Skal bestille ny forsyning selv i kveld, blir nok mine faste varianter; Grønnsakssuppe Kakao Sjokoladefrokost Kjeks (begge typer) og Pannekaker |
Og no - lunch!
Dagens utvalgte er grønnsakssuppe, salat med olivenolje og vann http://www.pic4ever.com/images/2lbkos0.gif |
Sitat:
|
Da er min 1.varebestilling sendt!:DSÅ spent! Tar det lang tid?En uke?
|
Sitat:
Kos deg med middagsbesøks hos foreldrene ;) |
Sitat:
Og er du kjempeheldig at de får pakket og levert bestillingen i dag, så kan du ha dem allerede på fredag :p |
Sitat:
Det tar vanligvis 2-3 dager så har du varene;) |
:spent: så spent så spent!!!som jeg sa til Hetland jeg er så sinnsvakt lei av å være overvektig, så jeg er noe utålmodig ja! Kjempet så lenge uten resultater.
|
Sitat:
Skriver "raskt" fordi fastfood er egentlig ikke så raskt; nå lager jeg sunn og god mat på like kort tid som det tar å steke en ferdigpizza:) |
Håper jeg kan si det samme som deg snart Tuddelu:rolleyes:Har i perioder hatt lyst til henge på meg en plakat hvor det står : "Jeg bryr meg om hva jeg putter i meg og prøver virkelig å bli normalvektig, jeg får det bare ikke til"Det ser jo ut på kroppen min som jeg ikke bryr meg, men samtidig så ser jeg ut som jeg er lettere enn jeg er, trener så det er ikke mye slapt heldigvis:)MEN tungt, jøye meg så tungt!Gleder meg til mindre å drasse på!
|
ja så er jeg i gang igjen da med ED, har prøvd meg på spisdegslank
i tre uker nå ,men ja to kilo ned første uke ,bra , 100g uke 2 ,,uke tre opp 1,1 kilo, så har jeg tatt av 1 kilo totalt ,, vet at ED går jeg i alle fall ned på, |
Sitat:
|
Gratulerer med at kroppen endelig har sluppet taket og viser 85 kg på skålen!!!! :heia: Jeg regner med at det føles godt å være tilbake igjen på ED :)
arkine: velkommen tilbake :klem: Streber!!! :heia: Gratulerer med akspet på ED. Men et lite tips: ikke forvent at maten smaker godt til å begynne med (men vi blir vandt med smaken etterhvert). Dere som bestiller: Husk denne siden . Ser at det er en som er i Bergen nå som gjerne vil selge.... Jeg overlever helvete på jobben, men har ikke hatt ork til å skru på PC'en hjemme når jeg kommer hjem i 24-tiden. Da er natta for meg :natta: ZZZzzz. Håper alle har det bra, (og det leser jeg jo at dere gjør) - jeg kommer sterkere tilbake. NB! Hvilken dag er det idag? :cool: |
takker for velkommen tilbake ,,skulle ønske jeg ikke hadde lagt på meg ti kilo siden påske ,,men det har jeg sukk,, skal en aldri lære
men har jo mange år igjen å slanke meg så er jo ingen hast (ironi):D men er ved godt mot igjen heldigvis,,og har jo et håp om at det ikke skal ta mange år. å i dag har det gått bra med ED,, |
Sitat:
|
Sitat:
|
det var jaggu meg rask levering fra ED ,, bestilte fler produkter i går formidag ,og fikk melding nå at de allerede ligger på posten..
|
Sitat:
Jeg bestilte også igår formiddag, håper jeg er like heldig som deg?:) |
Ja. Da da er mine 30 dager i fase 1 over. Det har gått kjempefint. Første uken var lit hard. De neste tre uker har gått som en dans. -5.5 kg
Synes vekttapet har gått lit tregt. Men jeg får være gla for vært eneste kg. Jeg har kun gått turer og gleder meg nå til å komme igang med trening. Spiste min første fase 2 middag i sta. Reker og salat. nam nam..:-) Dere som fortsatt er i fase 1 får lykke til, og jeg håper dere går ned maange kg. Synes maten smaker bedre og bedre... Merkelig:-) Lykke til og ha en fin helg |
lykke til med fase 2
jeg er på min andre dag på ED og strikker og strikker ,og ikke minst , tisser og tisser ,,og det betyr kilo ned , kall det vann eller hva som helst ,, det er nedgang så det holder sulten på avstand i kveld ,,motivasjon, har enda en bar til gode i kveld ,men drøyer så lenge som mulig har jo gått på denne kuren før så vet jo hva det dreier seg om,,for 4 år siden gikk jeg på den for føste gang,og gikk ned 9 kilo første mnd ,og totalt på 22 kilo på 6 mnd,,men da var jeg også beinhard den følrste mnnd og veldig asosial,, men heldigvis har jeg ikke lagt på meg alt jeg gikk ned den gangen det føler jeg vel at må, vil denne gangen også,i alle fall holde meg unna selskapligheter og folk som sier ,,herregud du kan da ikke bare spise pulver ,det er jo ikke bra,,jaja de får bare prate så får jeg håpe at jeg denne gangen ikke går rett i høykarbokjøret når jeg har kommet ned i min trivselsvekt |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |