![]() |
Sv: Togtråden!
Ok, så det er bare 1 dag at du var 'syk'? Hvordan du reagerte da, tenker på om du ble kvalm, bare magevondt, oppkast, hodepine etc etc..? Jeg er på 4. dagen med kvalme og svimmelhet nå..
|
Sitat:
Uff, håper det slipper opp snart. Er du sikker på at det ikke er noe annet? |
Ganske sikker på at det ikke er noe annet ja, men jeg skal ta en test i løpet av de neste dagene uansett for å være helt sikker. Men jeg tror det bare kommer av mens og for mye kake :p
|
*stikker en tur innom skeieut-vogna*
Nudler og cinnabun til lunsj, popcorn som snacks, pizza til middag og melon til kvelds :p |
Har vært i jobbvogna i dag.
Og noe av det første jeg får høre er at vi skal på firmatur til WIEN!!! OG jeg kan ta med sambo!!! :heia: :love: Gleder meg. |
Sitat:
Æhhh, leste cannabis til lunsj... :rodme: |
Sitat:
:p Artigste lesefeilen hittil i dag:p |
Møkkatog:mad:
Stopper jo ikke når jeg står på stasjonen og veiver med armene for å komme på igjen:o |
Sorry, Anne ! Det gikk litt fort her !
NÅ kan du hoppe på ! Kom igjen ! Jeg tar deg imot ! :klem: Hurraaaa for deg ! :blomster: |
Åååå hopp!
Takk, Antoinette6, da er jeg på igjen:ja: Håper ikke skoene mine er så glatte at jeg faller av igjen.....:o Må stikke fingrene i ørene også en stund, for det er så mange bursdager og de roper på meg så jeg skal komme.... De to første tror jeg skal gå bra, og da kan det hende jeg er godt igang. Er i gang...vannvogna først:ja: |
Hva skjer da? For ikke så lenge siden så var toget stappfult med masse prat og latter, noe sånt som dette...
http://i231.photobucket.com/albums/e...n-railways.jpg DA sto fettforbrenningsvogna på for fult! http://i231.photobucket.com/albums/e...8ffirejpeg.jpg men nå tror jeg toget begynner å fly sin egen vei, hvertfall fra meg for nå skjer det absolutt ingenting og motivasjonen er ikke-eksisterende.. Kanskje det er mulig å ta seg ei 'pause' på noen måte for å få en ferskere start i alt dette slankestyret? http://i231.photobucket.com/albums/e...gnoria/014.jpg :( |
Sitat:
Men vi har gooood tid, Anne, - på et vis. En plutselig utskeielse i en bursdag er ikke verdens undergang. Kanskje du skal få i planleggingsvogna og rett og slett planlegge en lite utskeilese ? Da ender det jo ofte med at man IKKe gjør det, er min erfaring . . . Og et :suss: til deg ! |
Sitat:
Planlegging er viktig:ja: Så er igang med det...nå er det bare å holde seg til planene som gjenstår:D Planene for sommern er moderate...dvs lavkarbo ala Fedon:ja: Han tillater litt karber med noe høyere GI av og til. Så da skal det nok gå på et vis. Ble bare litt satt ut da jeg ble sykemeldt, men nå er jeg på toget igjen. Tut! |
Velkommen, Anne ! Dette toget ER ikke det samme uten deg ! Jeg føler det !
:love: |
Uff, jeg er skikkelig demotivert for tiden egentlig :( Skjønner ikke helt hvorfor, for det er jo så mye godt jeg kan spise, men allikevel hyyyyler karbohydratene til meg :p I tillegg skjer det ganske mye framover som "krever" litt karbohydrater - og selv om jeg vet at jeg kan la vær å spise poteter og ris og andre "åpenbare" karbokilder så syns jeg det er vanskelig allikevel :(
I morra er jeg igang igjen, i alle fall :D |
I dag fikk jeg fjernet gipsen, og det var helt utrolig deilig! Foten min er fri igjen!!! :D
Så i morgen tenker jeg å ha veiedag... mest for kontroll, sjekke at jeg ikke har lagt på meg i løpet av de 6 ukene med gips og krykker i alle fall. Føler meg tjukk oh tung og oppblåst nå, så jeg gleder meg ikke akkurat... men men. God natt! |
Sitat:
Herlige bilder! :lol: |
Togturen min har gått bra de siste 2 ukene ca, og satser på å fortsette i samme vogn fremover en tid. :ja:
|
Erre noen røykevogn på detta toget da? :cool:
|
Tilbake på toget :heia:
|
Hurraaaaah, kattungen ! Velkommen ! her er alle de deilige matvognene, vet du. Og kurven din med det mye teppet. Og alle menneskene.
Så fint å ha deg tilbake ! :klem: Røykevogn ? Ja, jøss, Brimstone ! Det er de to som det ryker av. Jeg tror konduktøren sitter litt langt fremme i den første. Ta med deg en vifte, - det kan være lurt. :liste: |
God morgen alle sammen! :D
Jeg er så glad i dag. :heia: Etter 6 uker med gips, krykker, ingen trening og ganske mange høykarbodager har jeg gått ned 1,5 kg!! :heia: Er sååååå fornøyd! Så nå skal jeg holde meg her på toget, og være flink til å gå turer og holde meg i så mye aktivitet som foten klarer. Nuh..... frokost. :) |
Sambo ville såklart ha sushi til middag i dag :( Bye bye lavkarbotog. Kan man fortsatt være i ketose på 22 gram karbo?
|
Jeg tror jeg er i ketose opp til ca. 30, men måler ikke, bare fføler det på kroppen. Er veldig individuelt.
Har v'rt i akvarievogna og med stort behov for redningsvest her i dag. Ser knapt hva jeg holder på med. Fullt av grønne flytealger i det store, så nå er det instalert noe UV greier. Det lille er fylt opp med grus igjen, skulle egentlig demonteres, men ser ut til at vi ender opp med to... Blir litt trim og styrketrening da, av å bære bættevis med sand og vann... Ja, og så har jeg vært i klattrevogna, så armene føles ikke helt gode for øyeblikket... Og så er det en hodepine som ligger og lurer, trodde igrunnen den vogna ble koblet av for LEEEENGE siden. |
KIM !!! Er're muuuulig !???
GRATULERER !!! :heia: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29. |