![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
...og jeg var hjemme klokka 22 i dag - etter å ha startet klokka 07:00...rett på jobbmiddag etterpå . Orket ikke Jillian "horror movie" etter det, men fikk løpt en tur på en halv time i den fine sommer-skogen:p :p
Fra imorgen skal det roe seg litt for meg på jobb, så da må jeg prøve meg på level 2 igjen:eek: |
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 i boks :D :boxing:
|
Sitat:
Ha en fortsatt fin kveld :suss: |
Sitat:
|
Sitat:
Mine muskler er fortsatt gjemt, men noen har jeg forhåpentligvis fått selv om dem ikke synes :rolleyes: Kjenner jeg er blitt sterkere, og det føles godt :D |
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 på plass :boxing:
Hadde lyst på sofaen istedenfor, men klarte å bryte meg i gang :jegvant: |
Ble level 1 på meg! :cool: Var ikke helt motivert for det tøffeste programmet... Egentlig mer enn slitsomt nok det, ihvertfall idag:eek:
Dag 20: level 1, 6wsp 22.06.11 Dag 19: level 2, 6wsp 19.06.11 Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3) Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Sitat:
|
Level 2 idag:D Syns det er hardt!!!! og idag var det så varmt igjen at svetten silte - enda mer enn vanlig:eek: Men gjennomførte alle øvelsene:):)
Dag 21: level 2, 6wsp 23.06.11 Dag 20: level 1, 6wsp 22.06.11 Dag 19: level 2, 6wsp 19.06.11 Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3) Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Kjempebra Pandora :heia::heia:
|
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 i boks :boxing:
|
Sitat:
Men hvor ble de andre av...???:confused: |
Jillian er awesome. Synd jeg først fant denne tråden nå, og ikke har fått vært med på opplegget. Men skal definitvt kjøpe DVD-en når jeg får tid til å sette i gang. Juli høres ut som en bra måned for noe slikt; noe må jeg jo gjøre mens alle jeg kjenner er på ferie. :rolleyes:
|
Dagens økt unnagjort:p; litt lettere faktisk (sikkert fordi jeg har hjemmekontor, og kunne ta det mer med ro og mak sånn ellers..). Imorgen spørs det; er på tur igjen, men søndag er jeg ihvertfall tilbake:)
God helg!!:dulte::stortsmil Dag 22: level 2, 6wsp 24.06.11 Dag 21: level 2, 6wsp 23.06.11 Dag 20: level 1, 6wsp 22.06.11 Dag 19: level 2, 6wsp 19.06.11 Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3) Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Første dag på level 3 på 30 day shred. Og det var virkelig ett nivå opp! :eek:
Klarte ikke helt å henge med nei, men vips så var treningen over :) Stort forbedringspotensial for meg hvertfall :D |
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 i boks :boxing:
Holder meg til level 1 litt til :stortsmil |
Sitat:
Du er flink. Orker ikke gå over til level 2 igjen riktig ennå jeg ;) Ønsker deg ei super helg :suss: |
Sitat:
Har vært skrekkelig mye jobbing denne uka, så da blir trimtiden min veldig forskjøvet :stuart: ;) |
Sitat:
Kjempeflott :D |
Sorry, jeg har duttet helt ut. Skjønner ikke åssen jeg skal greie å begynne å lese til eksamener når jeg er ferdig på jobb. Da er jeg så sliten. Jeg tror jeg greier å komme meg ut å jogge, men av en eller annen grunn er det å starte jillian ti tusen ganger værre enn å komme meg ut å jogge eller ut på treningssenter. Skal prøve å finne en måte å skjerpe meg på, vet bare ikke helt hvordan ennå :P
|
Sitat:
Det er nok Jillian som ville stjålet minst av tiden din, men det er ditt valg ;) Lykke til uansett hva du velger :suss: |
Etter en noe tøff uke blir det fri fra Jillian i dag ;)
Føler jeg trenger en fridag, men kommer sterkere tilbake i morgen :D |
Mandag som var startet jeg på igjen å, å va fast bestemt på at dette skulle jeg gjennomføre dette nå. Har bare kommet til dag 17 å slik før:P men værtfall så har jeg tatt 4 dager i denne uka,men så stoppet det:( jeg har fått halsbetennelse .. som gjør at jeg er helt tett i halsen, nesen og ørene.. så torsdag ble dette sikkelig tussig å gjennomføre dette. Så har ikke gjort det siden da:( bør jeg starte helt på nytt igjen når jeg blir frisk? eller kan jeg hoppe på dag 5???:)
|
Sitat:
Ville syntes det var demotiverende å begynne helt på nytt igjen, men føler du for det kan du jo slenge på 4 dager til når du er "ferdig" ;) God bedring med halsen :klem: |
Så var det på an igjen :)
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 i boks :boxing: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45. |