![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Får undersøke om det finner noen tykkere :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det noen som har en ide til julegave til 12og1/2-årig gutt? Pris - opp til 500kr. Hovedinteressen er pc-spill, men jeg vet ikke helt om jeg vil "hjelpe til" der... Annet vet jeg ikke - kjenner ham ikke sååå godt, siden de bor på en annen kant av landet.
|
Sitat:
|
Sitat:
Fler tips mottas også med takk! |
Mi jente er 11, går i sjette klasse. Og jeg vet at der liker og leser både jentene og guttene skumle fantasy-bøker. Mitt tips er å ta en tur i bokhandel og høre hvilke bøker de anbefaler. Ellers kan jo for eksempel et abonement på et blad (Pondus el lign) være en ide?
|
Sitat:
Det var også gode ideer! Jeg vet han leser noe tegneserier iallfall. :) |
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg ble jo heeeelt forelsket i en legobil (utenfor budsjett da). |
Jeg lurer på om jeg har spurt om noe lignende før, men jeg husker uansett ikke svaret.
Jeg har nettopp fått det nye kjøleskapet mitt på plass, men SÅ KLART er det et gigantklistremerke i papir, av den typen som ikke går an å få av, uten at det er en masse rester. Noen som har noen gode råd for hvordan å få det lettest mulig av? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Niks, ikke aceton, det kan ta lakken!
Plasterfjerner får du kjøpt på apoteket. http://www.vitusapotek.no/Produktbil...6705_small.jpg |
Plasterfjerner på apoteket it is, altså. Sikkert greit å ha, alltid en eller annen idiotisk klistremerkeplassering ...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Kva er god gammaldags hilda?
Og eg lurer på kvifor mannfolk ikkje kan skrelle potetar som normale folk, men insisterer på å skyve skrellaren framover totalt utan kontroll, slik at poteten blir like fin som ein skabbete leopard, og heile kjøkkenet ser ut som om potetposen har eksplodert der inne. Argumentet for å halde fram med denne bakvendte idiot-skrellinga er naturlegvis "det er slik EG gjer det". Eg berre lurer, altså... ikkje at eg er irritert eller noko :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
SMØR. Gammelt kjerringråd min bestemor sverger til. Gni det på limet, og limet løsner. Vasker så med såpe.
|
Sitat:
|
kan jeg ta med laktasetabletter til norge fra den delen av tyrkia som ikke ligger i europa lovlig?
|
Jeg har de siste dagene verket i hoftene. Det kjennes ut som om det er i selve leddet, hvor kulen ligger i skålen. Det kan murre litt når jeg er i ro, og jeg kjenner det veldig godt når jeg er i bevegelse. Er forkjølet, men har ikke smerter i andre ledd. har kjent det nå siden onsdag. Noen som vet hva dette kan være?
|
Sitat:
Jeg skreller selv på den måten, går myyyye raskere:p Men jeg har nok så stor kontroll på hvor skrelle fyker (som regel:D) Elin |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Har noen her prøvd MariannS sin lakriskonfekt? Finnes det alternativ "lakris-ting" fra Iherb i stedet for den hun foreslår. Den var så dyr å få fraktet hit fra Danmark. Eller finnes den i helsekost kanskje?
http://tante-t.dk/en/treats-good-stu...?products_id=0 Ha en fortreffelig lørdag videre :) Ps:Fant forslag på Fb ;) Lurt å sjekke før jeg spør kanskje...hihi Hva med tagatesse på Iherb forresten? |
Stemmer det at man ikke bør sminke våtkanten når man bruker linser?
|
Sitat:
Jeg vil tro at det er mye værre at sminke kommer inn i tårekanalene. |
Sitat:
Sitat:
Men tenker at om man har endagslinser blir det litt anderledes enn med etårslinsene vi brukte den gangen. Blir det smuss på endagslinsene, skal de jo likevel kastes samme kveld! De rekker nok ikke å lage noe betennelse eller annet jeg ble advart mot en gang i tiden!:eek: |
Jeg har månedslinser. Skader vel ikke å prøve, da. (Fikk også beskjed om dette den gangen jeg begynte med linser første gang for nesten tjue år siden, og lurte på om det fortsatt gjaldt. ;)).
|
Sitat:
Sitat:
|
Kanal FEM sendte i kveld en dokumentar som het Når huden blir for stor. Jeg fikk bare sett de siste minuttene. Og prøver nå å finne den på youtube, men har ingen engelsk tittel, så søkene mine fører ikke frem til noe. Noen som kan klare å finne ut hva den heter og om den er mulig å se på internett?
|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sjanger:Britisk dokumentar fra 2012 Sarah og Chris har tatt slankeoperasjon og hatt enorme vekttap etter dette. Nå skal de operere bort all den ekstra huden som henger rundt kroppen. Vi følger de to på den følelsesladede reisen gjennom den store forandringen: nervene og frykten før operasjonen, lettelsen rett etter og drømmene for fremtiden med ny kropp. http://www.tvnorge.no/tv-guide |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21. |