![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Min sønn syns at det passet helt fint å sove om kvelden for så å stå opp kl 0430, mens min datter holdt på som din lille! Hun holdt det gående i timesvis og syns at natten var et glimtende tidspunkt å være våken på, men sov lenge om morgenen. Trøsten er at det går seg til og at de finner ut av det etter hvert! :klem: |
Sitat:
Sitat:
Ubehaget kommer når hjernen er mer våken enn kroppen og du oppdager at du ikke kan røre deg. Personlig blir jeg ikke redd, men sinna, kaster all drømming overbord og konsentrerer alle krefter om å lage lyd eller løfte en hånd. Og våkner etter en liten stund, med et rykk eller grynt, helsvett og full av adrenalin... Min underbevissthet liker virkelig ikke å være fanget:o Sitat:
|
Sitat:
Hvis du bor i Oslo så vet jeg at mange er svært fornøyd med Marc de Decker på Balderklinikken |
men ville han ikke skreket og vært missfornøyd hvis han hadde hatt KISS ?
|
Sitat:
Men kaver gjør vel de fleste små babyer? Kommer liksom ann på hvordan. |
Sitat:
Sitat:
Det er nok bare jeg som er litt utålmodig.... Også har han vært så flink til å sovne hittil. :rolleyes: |
Sitat:
Jeg har aldri hørt om såpass små babyer som er våkne så mange timer i strekk uten at det er noe som plager dem. Håper du har noen til å avlaste deg litt, for man blir rimelig ødelagt av å ikke få nok sammenhengende nattesøvn (Eldste min hadde kolikk, det var et rent helvete) |
Dattera til ei veninne hadde det, og han er helt anderledes enn henne. Og fysio virket rimelig oppegående, og sjekket ekstra for låsinger pga at han ble tatt med hastekeisersnitt. ville han ikke også vært plaget mye tidligere?
Det er forøvrig magen som plager han, han jobber veldig mye og trykker og herjer (må le litt av han, for han kommer med utrop innimellom så hardt jobber han :lol:) men han er ikke forstoppet heller for han har et par bæsjebleier i døgnet. FULLE, beklagger detaljene... Og så sover han fra tre på natta til fire fem på ettermiddagen mer eller mindre i ett da, med unntak av matinger selvfølgelig. Så det jeg trenger er egentlig å snu døgnet hans litt. Men når han først sover så er han umulig å vekke. Var på babysang hvor han gløttet med ett øye på de andre, rapte høyt og sov hele resten av samlinga. sittende oppreist i fanget... :rolleyes: |
Fader jeg er så svett! Gikk til butikken og tilbake, og er våt i håret, svett under brystene og på ryggen.. Plager meg :realmad:
Jeg kan snart ikke gjøre noe før jeg er svett. Selv etter at jeg har dusjet er jeg klam i huden og må lufttørke, svetter under brystene, (som ikke henger :p ), må ha vinduet åpent og lufte både meg og rommet. Orker ikke å ta på klær som står inntil huden etter dusj, helst skulle jeg gått i en lang vid kjole :lol: Noen tips til en svett stakkar? :p |
Akupunktur
|
eller bare gå over til å bruke en vid kjole....
Elsker kaftanene mine:) |
Kan noen fortelle kollegaen min at han må gå til legen med kløen sin hvis den er så ille som det virker som? Han klør seg nesten konstant i skrittet og tror tydeligvis at vi ikke ser det... Han tar klø-fra-lomma-trikset. Han har fått kallenavnet lommetennismannen (han fikk kallenavnet rundt lommemannen-saken). Bak ryggen hans da... Fordi ingen tør å nevne det for ham. Jeg har jobbet med ham i fire år og han har klødd seg hele tiden... Kleint!
Eventuelt tips for hvordan jeg kan få frem budskapet til en supersnill datanerd uten sosiale antenner. Han er bare snill med andre og det finnes ikke et vondt bein i ham... Jeg føler at jeg er frekk hvis jeg sier ifra, og siden han bare er snill med alt og alle så ønsker ikke jeg å være frekk... |
Du kan muligens foreslå på en hyggelig måte/spørre om han noen gang har vært plaget av sopp?
|
Sitat:
Men du, Supera, som ikke går av veien for å putte døde lemen i veska til kollegene dine. Er det ikke greit å bare si at "Hei, du. Jeg har lagt merke til at du klør deg en del ...! Kanskje du burde gå til legen? Det ser litt ubehagelig ut ... :o" Nå vet jeg ikke hvor godt dere kjenner hverandre, forsåvidt. Mulig noen som er nærmere som også har lagt merke til det kan gjøre det. Men sånn ellers så plager han vel ingen. (Annet enn seg selv), så du må nesten veie litt på hvor viktig det er for hvem at han blir gjort obs på det. |
Kjøp en tube canesten og legg den "anonymt" på pulten hans?
|
Jeg måtte lese dette høyt for datanerdmannen min. Hans respons var "da har han i det minste fått seg noe en eller annen gang" :p
|
Sitat:
Sitat:
|
Skal på ferie i neste uke og har fått slike Primolut tabletter for å utsette menstruasjonen....
I september var min siste menstruasjonsdag den 10. Tablettene skal jeg begynne å ta tre dager før første menstruasjonsdag... Når skal jeg ta begynne å ta disse?? |
Sitat:
|
Sitat:
Forrige menstruasjons første dag var 4.sept... |
Sitat:
Det burde ha blitt i går, faktisk, men det kan jo hende det holder i dag også! PS! Jeg blødde litt hver dag frem til nest mens med de pillene og vet om mange som har gjort det!:( |
Noen som har en god kaffe å anbefale fra Iherb.com? (Hele kaffebønner, siden jeg har fått kaffekvern :))
|
Sitat:
Da skal få hentet disse og begynne å spise piller NU!!!! |
Sitat:
Dødt lemen i en tett gjennomsiktig pose hadde jeg ingen problemer med å legge i veska til en kollega, nei. Jeg klarer fint å kødde med folk, men å ta opp alvorlige ting? Er ikke så flink til slikt... Jeg heller mot luggetuppen sitt forslag å legge en tube med canesten i posthylla hans. Anonymt og fint. :snill: Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45. |