Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Andre bøker (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=78)
-   -   Hva leser du nå? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47046)

Spinnerette 27-06-14 18:45

Sv: Hva leser du nå?

Ble akkurat ferdig med 'En mann ved navn Ove' av Frederik Backman. Hysterisk morsom, litt trist, og svært godt skrevet bok! Anbefales på det varmeste :)

Ziltoidia 27-06-14 19:14

Miss Peregrine's Home For Peculiar Children. Kjemperar bok. Liker den kjempegodt!

Bønna200 29-06-14 13:10

Sønnen av Jo Nesbø.

lirumlei 29-06-14 18:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette (Innlegg 1489361)
Ble akkurat ferdig med 'En mann ved navn Ove' av Frederik Backman. Hysterisk morsom, litt trist, og svært godt skrevet bok! Anbefales på det varmeste :)

Veldig fin bok!
Leser nå Et helt halvt år av Jojo Moyes. Halvveis nå og god lesing.

Hubba Bubba 29-06-14 22:09

Leser her på forumet..... Lærer mye. Har lest Pondus i dag:D
Holder på med en bok av jens Lapidus Aldri fucke opp men det er så mye råskap der at jeg har lagt den til side en stund. Er på jakt etter en feel good bok.

Spinnerette 30-06-14 21:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hubba Bubba (Innlegg 1489410)
Leser her på forumet..... Lærer mye. Har lest Pondus i dag:D
Holder på med en bok av jens Lapidus Aldri fucke opp men det er så mye råskap der at jeg har lagt den til side en stund. Er på jakt etter en feel good bok.

Hvis du vil ha feel good, må jeg reklamere for 'En mann ved navn Ove' igjen, flott, flott bok!:D

Ziltoidia 30-06-14 21:40

Divergent. Denne går ned på høykant!

mereo 04-07-14 06:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1489363)
Miss Peregrine's Home For Peculiar Children. Kjemperar bok. Liker den kjempegodt!

Jeg blei forbanna når jeg nærma meg slutten! Det er jo en oppfølger (som jeg har nå, men ikke kommet i gang med!), måtte jo vente i flere måneder på at den skulle komme ut.

TrillTrall 04-07-14 08:52

Begynte på "Mørke hjerter" av Anne Kristin Rohde i går, men vet ikke helt om jeg synes språket i boka er spesielt godt. Avsluttet i går "Helvetesilden" av Karin Fossum - en av hennes beste synes jeg! Hun skriver jo "enkel og grei" krim (og ikke mursteiner på 800 sider, men en bok man kommer gjennom på et par kvelder), men det kom en aldri så liten overraskelse mot slutten allikevel. :)

langaard 04-07-14 08:58

Det som aldri skjer, av Anne Holt :)

Bønna200 09-07-14 19:34

Nå har jeg endelig kommet i gang med En mann ved navn Ove. Morsom. :lol:

vaskeklut 10-07-14 00:25

Niels Christien Geelmuyden: Sannheten på bordet - det du ikke får vite om maten din

TrillTrall 10-07-14 08:57

Har akkurat gjort ferdig "Rekykjaviknetter" av Arnaldur Indridason. I overkant mye dialog og et litt annerledes språk enn i de andre bøkene (har ikke lest Tvekampen) synes jeg. Trodde kanskje det var en ny oversetter, men det er det ikke, samme dama har oversatt alle. Litt usikker på hva jeg egentlig synes om denne.

Ziltoidia 16-07-14 13:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mereo (Innlegg 1489665)
Jeg blei forbanna når jeg nærma meg slutten! Det er jo en oppfølger (som jeg har nå, men ikke kommet i gang med!), måtte jo vente i flere måneder på at den skulle komme ut.

Haha, det kan jeg godt forstå.
Har nå endelig summet meg til å bestille oppfølgeren. ^^,

Også har jeg bestilt meg Kindleeeee! <3
Og nååå leser jeg An Abundance of Katherines av godeste John Green. Og hører på Harry Potter-lydbøker på si.

mereo 16-07-14 14:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1490659)
Haha, det kan jeg godt forstå.
Har nå endelig summet meg til å bestille oppfølgeren. ^^,

Også har jeg bestilt meg Kindleeeee! <3
Og nååå leser jeg An Abundance of Katherines av godeste John Green. Og hører på Harry Potter-lydbøker på si.

Bra valg ;) Kindle er konge :D

TrillTrall 16-07-14 15:40

"Stormfulle høyder" av Selma Lønning Aarø, en liten morsom sak, bare for fornøyelsens skyld. :)

Ellers er jeg nettopp ferdig med "Ektemannens hemmelighet" av Liane Moriarty og "Historien om huset ved havet" av Elisabeth Gifford. Litt usikker på hva jeg synes om "Ektemannens hemmelighet", ikke helt overbevist, men grei nok tidtrøyte. Jeg likte "Historien om huset ved havet", men jeg liker godt historier fra de britiske øyene (og Island) har jeg funnet ut, så denne falt i smak. :)

Bønna200 16-07-14 18:22

Frels oss fra det onde av Kjetil Try.

annex 17-07-14 02:59

Jeg er i engelsk landskap, og leser (dvs hører på som lydbok), alle om kriminalinspektør Thomas Lynley og assistent Havers fra Scotland Yard, av Elizabeth George, som morsomt nok er amerikaner, men delvis bor i England. Jeg må låne betegnelsen "teflonhjerne" av en annen her, og si det er fordel når man sluker underholdningslitteratur.

Hubba Bubba 18-07-14 22:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette (Innlegg 1489491)
Hvis du vil ha feel good, må jeg reklamere for 'En mann ved navn Ove' igjen, flott, flott bok!:D

Meldte meg inn i en bokklubb i går. Og "en mann ved navn Ove" var en av bøkene jeg kjøpte. Takk for tips. Gleder meg til jeg får pakken.

Carisma 18-07-14 22:11

Begynte å høre the brightest star in the sky av marian keyes på lydbok, men tror ikke jeg kommer til å høre hele.

Cho 19-07-14 10:23

Bobs bok av James Bowen

j88 21-07-14 19:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cho (Innlegg 1490969)
Bobs bok av James Bowen

vurderer å lese den selv også, hva syns du?

Cho 21-07-14 20:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av j88 (Innlegg 1491170)
vurderer å lese den selv også, hva syns du?

Jeg likte boken veldig godt.

Bønna200 21-07-14 22:59

Isklad tirsdag av Nicci French.

Butterfly83 23-07-14 01:58

Hva skjedde med Amy? av R.S Pateman.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.