![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
Begynn når du er klar til det. Lykke til i ny jobb :klem: |
Sitat:
|
Da er det "avrapportering" for to dager i slengen her... vært på konferanse på hotell, og fikk lagt inn en Jillian økt mellom møter og middag igår kveld :eek:, også ble det en runde idag også før jeg skal ut og drikke litt vin :full:
Dag 17: level 1, 17.06.11 6wsp Dag 16: level 1, 16.06.11 6wsp Dag 15: level 1, 14.06.11 6wsp Dag 14: level 1, 13.06.11 6wsp Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Sitat:
Jeg jobba seint i går, så da rakk jeg ikke.( bor slik til at jeg kan ikke drive med slikt til alle døgnets timer) I kveld har jeg vært på treff i Oslo ( som forøvrig var meget vellykket ), så da rakk jeg heller ikke. Kommer sterkere tilbake i morgen :D |
Jeg "oppdaget" 30 day shred ifjor mai, og vil absolutt anbefale den :) Den gjorde en forandring for meg.
Jeg vil bare si at man bør "holde ut" og være standhaftig på treningen, jeg fulgte programmet tvungent , 10 dager på nivå 1, 10 på nivå 2 og 10 på nivå 3 og syntes det var utrolig hvor "fort" man faktisk ble i bedre form. Det er som J M sier i nivå 1 at når du har kommet til dag 6-7-8, så merker du at øvelsen er lettere å gå igjennom ( kroppen har blitt sterkere ;) ) Ble totalt "hekta" på JM etter denne, kjøpte 6week 6pack, Banish fat Boost metabolism og No more troublezones ( men den siste har jeg ikke prøvd ut ennå, venter til en dag jeg føler for noe nytt ;) ) Og hun driver med å filme inn en ny dvd for rumpe og lår, gleder meg :) 6week 6pack er også bra, har merket forskjell på mageregionen. |
Ferdig med level 1!! :heia:Da har jeg kjørt opplegget i tre uker (3x6 dager +1 dag med annen trening mellom hver uke). Gruer meg egentlig litt til å ta fatt på level2 - har sniktttet og syns det ser tøft ut!!:eek:
Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3) Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 __________________ |
Sitat:
Er spent på hva du syns om Level2 :) Er egentlig ferdig jeg også, men holde meg til Level1 litt til tenker jeg. Syntes farta på Level2 var i høyeste laget. :eek: Ikke klar for det ennå :o |
Har også fått fullført dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level1 :visemuskl :stortsmil
|
Skulle ønske jeg var like flink som deg LIBBA! :D
|
Sitat:
men enkelte dager må jeg snakke hardt til meg selv for å gjennomføre :o Har av og til noen vondt-er, og da må jeg modifisere enkelte øvelser. Kommer til å gå greit med deg når du får begynt. Lykke til, og jeg skal heie på deg :heia: |
Må snakke hardt til meg selv noen dager jeg også LIBBA - som idag!:eek: har blitt litt mye vin og mat denne helgen..... og level 2 var hardt:( holdt nesten på å gi opp, Litt enig med Jillian " seems like we're in a Horror Movie"..;), men gjennomførte alt med litt småpauser og modifisering. Må jo lære meg de nye øvelsene også så satser på at det går bedre i morgen:)
Dag 19: level 2, 6wsp 19.06.11 Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3) Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Sitat:
Jeg har prøvd level 2 to tre ganger, men må innrømme jeg ble så sliten av det tempoet at jeg nesten spydde :o Holder meg til ener'n litt til :stortsmil ....Har hatt en fæl dag med hodepine (som er så kraftig at jeg spyr).:eek: Er nå betydelig bedre, så kanskje jeg klarer å gjennomføre dagens økt likevel. Håper det :D |
Sitat:
I morra er det på'n igjen for meg også. Håper jeg greier å få gjennomført før jobb, da er jeg nemmlig sikra. Jeg kan ikke være noe dårligere enn dere, dette skal jeg greie!!! :D |
Sitat:
Hvis du har dager du ikke greier alle øvelser modifiserer du dem litt. Det gjorde jeg. Hadde en periode med vond akilles-sene, og da klarte jeg ikke all hoppingen (på shredden). Gjorde andre ting istedenfor.:stortsmil |
Sitat:
Kjempesmart! Er så motivert at jeg har vært ute og løpt en tur nå :p Begynte å snakke med ei venninne om bikinifine 2012 :D |
Sitat:
|
Sitat:
Måtte få lufta hodet :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
Lykke til i morgen :klem: |
Fullført første runde!!! Damint det var hardt!! Hadde virkelig ikke lyst, men venninna mi som jeg gjør det samme med fortalte at hun hadde fullført og da MÅTTE jeg bare. Var stuptrøtt og kjempe lite opplagt før og under treningen. Nå har jeg MASSE energi :P Jeg som skulle legge meg tidlig og greie å stå opp i rett tid i morgen?? Jeg greide nemmlig ikke det i dag tidlig, derfor fikk jeg ikke trent før jeg skulle på jobb. Håper jeg greier det i morra!! Hvordan går det med dere?
Jeg må også benytte anledningen til å si at jeg har gått ned et rundt tall med kilo!! Woohoo, endelig kan jeg si at jeg har gått ned 10 kg!! Men med tanke på at jeg starta med å legge om kosthold osv(, starta ikke med lavkarbo før slutten av februar) så har jeg jo brukt et halvt år på 10 kg. Det lover igrunn ganske dårlig for mitt mål om 30 kg på et år. Ikke bra! Tror jeg må skjerpe litt mer på kostholdet. Jillian skal iallefall være med meg de neste 30 dagene! 1/30 :D |
Hopper av denne jeg, synes det er vanskelig å finne motivasjon for all den hoppinga. Men jeg har begynt å løpe i stedet. Løp iForms 5km løp på lørdag og trente i dag igjen. Satser på å få løpt man-ons-fre og andre aktiviteter i helgene. Passer meg bedre. Men lykke til til alle dere flotte flinke som kjører på dag etter dag med dvd'n! :heia: :heia:
|
Sitat:
Jeg fikk ikke tid idag!! og samme blir det imorgen, med seine møter og middag med jobben:mad: men kommer sterkere tilbake før dere vet ord av det.. |
Sitat:
Der var du i farta :heia: Grattis med første runde :D og fin vektnedgang :heia: |
Jeg fikk heller ikke tid .
Jobbet til 23:00 ( fra 06:00),og da holder det for i dag :rolleyes: Kommer sterkere tilbake i morgen :D |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58. |