![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sannsynligvis ikke sånn jeg svarer på et av de første spørsmålene i denne tråden, men bær over med meg, jeg er jo ny :) (hvor lenge kan jeg flyte på det tro..?)
Mend vedr. alkohol: leser boka til Skaldeman om dagen, og han anbefaler å spise noe før man drikker alkohol, og da helst noe fett, selvfølgelig. Dette gjør at inslinutskillelsen ikke eksploderer, og ergo ikke noe særlig fettlagring. Drikk ev alkohol etter at du har spist. Mye godt lavkarbo øl også, Hansa sin ble min favoritt sist sommer :D |
Sitat:
|
Ok, kan man lure på tekniske ting i denne tråden også?
I tilfelle har jeg et spørsmål: var på nett og lagde meg en sån ticker i dag, men hvordan i huleste får jeg den frem på profilen min??!! :confused: Og når jeg først er i gang: hvordan bruker dere journalen? Finnes det en mal på denne? |
Nei der var den jaggu der!!! Når jeg trykka send så bare poppa den opp!
For avansert for meg, dette her... Men hvordan får jeg bort linken da, den ser jo litt dum ut... |
Sitat:
|
Takk for tips, Kitt!
|
Takk for råd, damer!
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Legen "tvang" meg til å prøve noen lette innsovningstabletter i høst. De hjalp litt så som så noen dager. Noen kvelder sovnet jeg fortere, men våknet etter 3-4 timer, og fikk ikke sove igjen pga smertene. Men skal dit igjen neste uke, så jeg må bare ta det opp igjen, for mangelen på søvn preger meg så absolutt for mye i hverdagen nå. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
1 Vedlegg
Noen som har prøvd en slik en???
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
http://no.mercell.com/ Har hørt reklame for det på radioen, trodde det anbud.no, men når jeg skrev inn det ble jeg videresendt. Her kan du legge inn hvilken jobb du skal ha gjort, og så kommer flere med tilbud. Høres genialt ut, spør du meg :) |
Sitat:
Tror jeg også, at fettforbrenninga stopper opp. Alkohol må rett og slett ses på som en utskeielse, og da får vi heller leve med at det går litt treigere den dagen (noen dager?). |
Jeg ser ikke på alkohol som en utskeielse, men en adspredelse :D. Om jeg skulle hatt det så travelt med vekttap at jeg ikke kunne tatt meg noen glass vin i helga, hadde det fått være ;)
|
Nå sitter jeg og strever skikkelig her. Prøver å lage et diagram i Open Office sitt regneark-program. Jeg får til så mye som å lage selve diagrammet, vil ha med x- og y-akse, og med samme type diagram som f.eks de fra tickerfactory har, altså punkter med streker mellom.
For det første så får jeg ikke til å skrive mine egne tall i aksene, og for det andre så får jeg ikke til å plotte inn verdier. Ikke har jeg brukt regneark, og i hvert fall ikke diagrammer til noe særlig før, så jeg skjønner ikke en pøkk :p. Jeg har ikke word, altså. Kun Open Office. |
Noen som vet hvor lenge pakker kan bli "hengende" i tollen på Gardermoen? Ifølge FedEx er pakken min fra netrition "delayed" der siden tirsdag. Egentlig helt iorden, siden jeg ikke har bestilt Stevia denne gangen ;) Irriterende, bare!
|
Sitat:
CRAP! "Maks brukervekt: 100 kg" :( Jeg må kjøpe en større en hvis jeg skal kunne bruke den med mine 121 kg. Jeg måtte i så fall hatt storebroren til 2600... |
Sitat:
|
Sitat:
Hva gjør den? Hvordan trener man på den? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |