Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26063)

Kitt 28-09-12 08:09

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tykner enten ved å bruke stavmikseren på litt av innholdet, ved å putte oppi et egg/plomme eller om det passer, putte opp i en type ost som kan gi både smak og jevning! :)

Dietta 28-09-12 10:18

Ja ost er bra Kitt :)

Jeg lurer på hvor alt støvet kommer fra - og hvorfor jeg er tom for støvsugerposer :realmad::realmad::realmad:

Dietta 28-09-12 10:54

Og i samme slengen, HVORFOR i he..... greier ikke mennene i huset å sikte når de skal bimelim ???????????? :mad::mad:

silje21 28-09-12 11:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1387376)
Og i samme slengen, HVORFOR i he..... greier ikke mennene i huset å sikte når de skal bimelim ???????????? :mad::mad:

eller hvorfor de ikke sitter? bedre for alle, inkludert dem selv.:D

<3 min gjør det 99 an 100 ganger <3

Lillemy71 28-09-12 11:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1387318)
Ja, det er måten å jevne supper på BenteR, det gjør jeg også. I går hadde jeg en gryte basert på kokosmelt, og hadde lyst til å beholde alt i biter og ikke most. Tenkte å prøve XG, men var rett og slett for FEIG :eek::eek:
Var sulten må vite - og veldig redd for slim ;)

Neste gang tar du bare litt av sausen/suppa og prøver litt XG oppi, så slipper du å ødelegge hele retten dersom du ikke liker det ;)

Dietta 28-09-12 11:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1387393)
Neste gang tar du bare litt av sausen/suppa og prøver litt XG oppi, så slipper du å ødelegge hele retten dersom du ikke liker det ;)

Rapport kommer :D

Kanskje 28-09-12 21:37

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er lut lei av den lille ruten som kommer opp med noe sånt som:
Internett explorer har sluttet å virke, og må avsluttes. ser etter en løsning på problemet. Et program har ført til at programmet må lukkes

Hva er det som skjer?

vaskeklut 28-09-12 23:10

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanskje (Innlegg 1387552)
Internett explorer har sluttet å virke, og må avsluttes. ser etter en løsning på problemet. Et program har ført til at programmet må lukkes

Hva er det som skjer?

du åpner en nettside som får leseren til å kræsje.

Supera 28-09-12 23:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanskje (Innlegg 1387552)

Hva er det som skjer?

Er det samme siden du prøver å åpne hver gang? Det kan være et problem med nettsiden. Det er mange tunge flash-applikasjoner som gjør at browserne kræsjer for eksempel. Men Internet Explorer er ikke noen god nettleser... Last heller ned Opera, Firefox eller Chrome. ;)

Kanskje 29-09-12 00:15

Det er ulike sider hver gang. Hm, får kanskje prøve en av de andre ja

Ziltoidia 29-09-12 13:59

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill (Innlegg 1387119)
Hva med å ta utgangspunkt i hvor mange kalorier du spiser nå, og så trekke fra, la oss si 500? Hvor mange kalorier en trenger er så innmari individuelt, at selv sånne kalkulatore ikke kan gi et godt svar. Og du skriver ikke hvor mye du veier heller, en person på 96 kilo trenger en god del mer energi enn en på 66.:)

Edit: nå så jeg at du skrev hva du veier lenger bak i tråden. Men jeg holder fast på å gå ut i fra det du spiser nå, og så trekke fra litt.

Takker for svar!
Jeg pleier å ligge på 1500 kcal i gjennomsitt per dag... så.. å trekke 500 blir kanskje litt drøyt? :p

vaskeklut 29-09-12 14:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1387376)

baaaaah ja! skulle vært montert noe som gir elektrosjokk hver gang de skvetter utom skåla.

Dietta 29-09-12 14:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1387759)
baaaaah ja! skulle vært montert noe som gir elektrosjokk hver gang de skvetter utom skåla.

Strålende ide :heia::heia:

langaard 29-09-12 15:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1387760)
Strålende ide :heia::heia:

:lol:

Kanskje 29-09-12 16:38

Et Iphone sprøsmål:

Jeg har fått melding om en oppdatering som heter iOS 6 og som skal gi 200 nye funksjoner. Trenger man dette, og minster man anonymiteten? Liker ikke at tlf f,eks skal plassere meg rundt i norge alt etter hvor jeg er, for det angår ingen andre enn de som jeg har sagt det til.

Kanutten 29-09-12 16:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanskje (Innlegg 1387787)
Et Iphone sprøsmål:

Jeg har fått melding om en oppdatering som heter iOS 6 og som skal gi 200 nye funksjoner. Trenger man dette, og minster man anonymiteten? Liker ikke at tlf f,eks skal plassere meg rundt i norge alt etter hvor jeg er, for det angår ingen andre enn de som jeg har sagt det til.

De plasserer deg like mye UTEN denne oppgraderingen siden dette var på den forrige versjonen også. Du må gå inn å huke AV for denne tjenesten.

Kanutten 29-09-12 16:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1387792)
De plasserer deg like mye UTEN denne oppgraderingen siden dette var på den forrige versjonen også. Du må gå inn å huke AV for denne tjenesten.

Innstillinger Personvern Stedstjenester AV

Lillemy71 29-09-12 19:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1387759)

I følge en venninne hjelper det å ta klut og bøtte og be mann og guttunger om å tørke opp etter seg selv- hver eneste gang. Har blitt mye sitting på mennene der i huset etter den kuren :D

La det være sagt at de hadde et gjestetoalett ute i gangen som nesten ikke var i bruk og når badet ble for ille brukte hun dette, inntil mannen vaska. Nå er han blitt så flink og veloppdragen atte......:D:D:D

Dietta 29-09-12 19:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1387826)
I følge en venninne hjelper det å ta klut og bøtte og be mann og guttunger om å tørke opp etter seg selv- hver eneste gang. Har blitt mye sitting på mennene der i huset etter den kuren :D

La det være sagt at de hadde et gjestetoalett ute i gangen som nesten ikke var i bruk og når badet ble for ille brukte hun dette, inntil mannen vaska. Nå er han blitt så flink og veloppdragen atte......:D:D:D

Aha, flere smarte ideer :D *løper og henter bøtta*

Kanutten 29-09-12 19:08

Sitat:

Det er best for prostataen at menna sitter. :ja:

Kanskje 29-09-12 19:13

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1387792)

Mener jeg har tatt bort dette ja.

Bør jeg da godta oppdateringen? Virker litt rart at det skal komme 200 endringer liksom

vaskeklut 29-09-12 19:18

Sitat:

hahaha! stilig :D dessverre hadde det nok ikke hjulpet på vanedyret/stabeistet her i gården :rolleyes:

vaskeklut 29-09-12 19:19

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanskje (Innlegg 1387833)

Bør jeg da godta oppdateringen? Virker litt rart at det skal komme 200 endringer liksom

om du skal takke ja eller ikke skal jeg ikke legge meg opp i, men 200 oppdateringer/endringer er ikke akkurat rart eller uvanlig når man oppdaterer et helt operativsystem...

Lillemy71 29-09-12 19:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1387835)
hahaha! stilig :D dessverre hadde det nok ikke hjulpet på vanedyret/stabeistet her i gården :rolleyes:

Nei det måtte bli ganske ille på badet til venninna mi også før det begynte å virke, men etter at de måtte vaske et klissete, illeluktende toalett en del ganger ble det slutt på skvettinga :D

Kanutten 29-09-12 19:30

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanskje (Innlegg 1387833)

Ikke bare endringer, mye tillegg også. Må huske på at denne versjonen skal jo brukes på nye iphone 5.

smgj 29-09-12 19:42

Sitat:

Samme metode som jeg brukte for å få mannen til å rense slukristen i dusjen etter seg.... Om den ikke var ren når jeg dusjet - så lot jeg også håret mitt ligge igjen... :D

Dietta 29-09-12 20:07

Kan noen anbefale en god mineralfoundation ?
Det merket jeg bruker er kun for salg i England, og nå har de lagt ned så jeg får ikke tak i mer :mad:
Kjøpte i desperasjon en fra apotekt, NO 7, men den likte jeg ikke i det hele tatt :(

langaard 29-09-12 20:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1387849)
Kan noen anbefale en god mineralfoundation ?
Det merket jeg bruker er kun for salg i England, og nå har de lagt ned så jeg får ikke tak i mer :mad:
Kjøpte i desperasjon en fra apotekt, NO 7, men den likte jeg ikke i det hele tatt :(

Har du sjekka på blivakker.no?

Ziltoidia 29-09-12 20:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1387835)

Jeg tenker at denne metoden skulle kunne brukes i slike tilfeller også :p :
http://img.gawkerassets.com/img/17uf...jpg/xlarge.jpg

Dietta 29-09-12 20:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1387855)
Har du sjekka på blivakker.no?

Jeg iler...... vil jo gjerne "bli vakker" :p

langaard 29-09-12 20:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1387860)
Jeg iler...... vil jo gjerne "bli vakker" :p

Det tror jeg at du allerede er:klem:

Dietta 29-09-12 20:21

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1387861)

Aaaaawwww - du er nå god da :love:
Men jeg tror ikke jeg kan bestille på nett. Må liksom teste det selv, og se både på farge og konsistens. Får vel ta en tur til et parfymeri til uka.
(God unskyldning for shopping ;))

Kanutten 29-09-12 20:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1387861)

Ho er i allefall gulleste go!! :love:
Og jeg er skråsikker på at ho er smellvakker også!

langaard 29-09-12 20:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1387865)

:ja:

Dietta 29-09-12 20:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1387865)

Selvfølgelig er jeg smellvakker :_plystre: :p hi, hi.

Dietta 29-09-12 20:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1387858)

Dette var dagens. Denne skal kopieres - og henges opp :D

Kanutten 29-09-12 20:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1387871)
Selvfølgelig er jeg smellvakker :_plystre: :p hi, hi.

For ikke snakke om knallvakker!! :lol:

Blir mye lyd rundt deg. :p

vaskeklut 29-09-12 20:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1387858)

Vel, mannfolket er giganerd/systemadministrator av yrke, så det hadde han fort løst uten å gjøre noen av tinga på lista :p

Kanskje 29-09-12 20:48

:eek:EEEEEEEEhhh ???:eek:

Åpner Piratebay - skal se etter en film - og møtes av et digert bilde av en erigrert penis, som vokser. Ikke noe jeg hadde ventet å få opp på skjermen. Og er lykkelig og glad at ingen barn , eller noen i det heletatt var i nærheten av min pc akuratt da.

Måtte sjekke en gang til, og den dukket opp på ny,

er dette lov?? Synes ikke dette er noe å få rett i fjeset, jeg er voksen, men det er langt fra alle som åpner denne siden.

For ordens skyld, har ingenting i mot erigrerte peniser altså - men alt til sin tid. :p

vaskeklut 29-09-12 20:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanskje (Innlegg 1387882)
:eek:EEEEEEEEhhh ???:eek:

Åpner Piratebay - skal se etter en film - og møtes av et digert bilde av en erigrert penis, som vokser. Ikke noe jeg hadde ventet å få opp på skjermen. Og er lykkelig og glad at ingen barn , eller noen i det heletatt var i nærheten av min pc akuratt da.

Måtte sjekke en gang til, og den dukket opp på ny,

er dette lov?? Synes ikke dette er noe å få rett i fjeset, jeg er voksen, men det er langt fra alle som åpner denne siden.

For ordens skyld, har ingenting i mot erigrerte peniser altså - men alt til sin tid. :p

lov og lov. piratebay i seg selv driver jo ikke helt lovlig i følge en del myndigheter.. ;) og det gjør jo heller ikke du som går inn dit for å laste ned :p

--
det er vel en mulighet for at de er blitt hacket, dvs, at noen utenforstående har "brutt seg inn" på sida deres og lagt ut det der. og om det er lov å legge ut bilder av peniser på internett... vel, det er nok et definisjonsspørsmål man kan diskutere inn i evigheten :rolleyes: du kan jo foreta et bildesøk på "penis" og se hvor mange bilder som kommer opp i søkeresultatet :lol:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.