![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
"Husk meg"-funksjonen lagrer passordet og logger deg automatisk inn. Tror ikke det finnes noe slikt som du etterspør unntatt hos noen av symantec-antivirus-produktene. Der kan du lagre passord til alle sider du bruker, ha et "masterpassord" for å logge inn i din profil. Når du er innlogget kan du videre velge om bestemte sider skal auto-fylles eller ikke og om det skal kreves ny "master-autentisering" før passordet til siden legges inn (fint for pay-pal etc.). Har man en sånn løsning fra symantec kan hvert familiemedlem ha eget symantecpassord og personlige passordlister på samme pc.
|
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg gleder meg mest til om en ... 20 år når de hvithvithvitblomsterslittetingblomsterhvithvitt-folka ser bilder fra hjemmet sitt og (forhåpentligvis) lurer på hva i eff de tenkte med....:cool:
Min stil: mørkt med knæsjfarger, og innslag av forskjellig, også shabby chic (synes bittelitt kan være fint, men ikke et helt rom:eek:), men det legger man ikke merke til,fordi det blender så godt inn med resten:D. Ja, og så må man ikke glemme mannfolkets urstygge reoler og sofa som vi ikke kan bytte ut før vi flytter... (da kan det hende at på mystisk vis så faller reolene og sofaen i bakken. gjerne fra åttende etasje og ut vinduet:o ) |
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Jeg er stikk motsatt jeg da hehe. Liker det lyse, hvitt , beige, naturfarger, blonder, engler, masse lys . Kos og romantikk.
Noen som kjenner til et forum for interiør? Ikke hvordan man bygger hus og slik, men hvor man kan få ideer, og diskutere ulike stiler osv. Pusser opp gamle ting osv - |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Takk for i spill, men det var ikke helt meg det heller :o
Supera: hamptonstilen er sånn amerikansk type drivved og puter med stjerner på... Jeg liker litt røffe naturmaterialer, gjerne litt mørke møbler. Veggene er cafelatte fargede, og spisestuen er i eik med mørke skinnseter. Der har jeg grønne detaljer i glass til pynt. I andre enden av et ganske stort rom er stuedelen. Der har vi en stor hvit ikeaseksjon (litt overilt kjøp....) hvitt stuebord (panikkjøp for å matche seksjonen) og en diiiiger beige sofa som skal hives. Så det jeg trenger er inspirasjon for stuedelen som delvis matcher spisestua, men likevel er et eget område. Før vi klarer å panikkjøpe sofa også... :rolleyes: |
Carisma: hva med å surfe boligannonser? Der får man mye inspirasjon til hva man kan gjøre (og hva man absolutt IKKE burde :eek: ), synes nå jeg :)
|
Sitat:
|
Hva annet enn eplete kjøper man med hjem fra Tyrkia? Falske merkeklær og falske merkevesker osv er jeg ikke interessert i uansett.
|
Kanutten, så koselig det ser ut hos deg. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Også kjøpte jeg veske i en skinnbutikk. De i veskebutikkene var jo bare stygge fakevesker (jeg syns ekte merkevesker er tacky og jeg da :o), men dette var en stilig svart jobbveske. Prutet som en gal og fikk den til et par hundre kroner. :D Også hadde de endel ålreite sko der. |
Carisma: takk, det var gode tips! jeg synes også merkegreier er rimelig tacky:o da skal jeg gå innom en skinnbutikk og se om de har fine sko/vesker :D
|
To arrrger fra meg! Hvordan får jeg maskina mi til å slutte å innstallere micorsoft fram network 4 igjen og igjen? Hver gang jeg slår av maskina så skal den gjøre fire helt like oppdateringer. Noe må ha haka seg opp, men jeg aner ikke hva eller hvordan?
Og arrrg nummer to: Nye NRK nett-tv funker ikke hos meg! Jeg bruker firefox (og nekter å bruke noe annet. :p), og verken oppdatering av flash eller windows media player hjelper, java står på, etc. Det eneste som dukker opp når jeg klikke på en programlink er et bilde av tv-programmet jeg ønsker å se ... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Nå har jeg googlet de nye jeg skal begynne med. Å det er D3, heter Dekristol. Å de trodde det tok 14 dager før de kom. Så er det å vente å se når A-vitamin dukker opp Elin |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
http://www.yatzer.com/category/interiors Mye sært/ekstremt/svinedyrt, men man må jo kunne drømme. Et par favoritter: 1, 2, 3. |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Og jeg malte for en ti års tid siden en stor gammeldags måne i taket, og skrev diktet "Dreamland" av Christina Rosetti (engelsk 1800-talls-poet). Mulig jeg var shabby, og ikke visste det. Svulstig var jeg i alle fall. :p
|
Sitat:
|
Noen som vet om hvor jeg kan finne oppskrifter på mat som er typisk spist i Etiopia? Har søkt litt på internetten, men finner ikke så mye akkurat..
|
Sitat:
Nr 1 Nr 2 Nr 3 |
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Hvor mye te skal man bruke når man ikke bruker tepose, men i en sånn rund holder?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |