![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Takk dere!! :D Nå har jeg fullført, litt sent, men utsatte det lengst mulig i dag!
Hvordan gjør dere det? Før eller etter jobb? Synes første timen gikk helt greit, men jeg hadde ikke vekter, eller noe annet for hånden, så da ble det et par sko! hahah.. Nå skal jeg ta bilde av meg selv. Svett nattaklem til Pandora og LIBBA!! |
Jeg har dvd'en, men har ikke fått begynt enda! Noen som merker endringer på seg selv?
|
Nå er den bestilt,og selv om jeg nok ikke får begynt ordentlig før i august (er en del bortreist i sommer,og i august har jeg huset for meg selv,når unger er på skole/bhg og mann på jobb :D),kan det ikke skade å ta en økt de dagene det passer ;)
Trenger virkelig å stramme opp og ikke minst gå ned før turen sydover i oktober... Er også spent på før/etter på sprekingene som har gjennomført?? |
Da kan vi jo starte sammen Bell, og fortelle hverandre hvordan dette går :)
|
Gjerne det,Anitra!! Trenger nok noen å jobbe sammen med ;)
|
Sitat:
Jeg pleier å ta økta på ettermiddagen/kvelden. Har ikke tid til slikt om morgenen. Lykke til med neste økt ;) Klem tilbake :klem: |
Sitat:
Hehe, skal fylle opp noen vannflasker til i kveld da, så får jeg ønske meg håndmanualer til senere! Jeg tror egentlig jeg rekker det om morgenen, og nå er jeg stuptrøtt, så det frister ikke i det hele tatt å gjøre det i kveld! Gruver meg! |
Sitat:
Er generelt blitt i bedre form :boxing: ( som var elendig da jeg startet ) Har fortsatt ca 10kg som skal bort,så er nok lenge til synlig six-pack :rolleyes: :lol: |
Trener du 3 Jilian dvd'er hver dag,Libba?? Wow! Hvor lang tid tar hver,og merker du noe til de?
Vært på skoleavslutning i kveld,og har magen full av kake,så kjenner det er på tide å begynne snart...:o |
Sitat:
Startet med shredden . Etter endt program begynte jeg på nytt med den ( derfor "runde 2"). Gjorde ferdig 2/3 av den da rippen ble påbegynt. Da den var fullført begynte jeg på J M 6 week six-pack. Den holder jeg på med for tiden :stortsmil |
Da var dagens trening unnagjort:) ikke så ille idag faktisk...
Jeg tar også alltid treningen etter jobben, blir ofte litt seint. Når det gjelder resultater, så syns jeg magen min er ganske tilbake til bildet inne på profilen nå - det var tatt etter første runde på shred: Nå må den jo bli enda bedre snart med Six weeks six pack:D:D Men, min erfaring er at det eneste som funker er å fortsette tålmodig, hver dag, og fullføre alle nivåer mest mulig i hht akkurat det programmet som Jillian har lagt opp til:goodluck: (Har holdt på med Jillian i til sammen 79 !! :eek:dager nå har jeg regnet ut, da inkl den første shred runden jeg tok i fjor) Dag 15: level 1, 14.06.11 6wsp Dag 14: level 1, 13.06.11 6wsp Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Men....har hatt en prat med meg selv, og står over Jillian i dag :nedfor:
Er ikke bedre i ryggen :nei:, så tror det er lurt med en dags pause. Kommer sterkere tilbake i morgen :stortsmil ( da skal ryggen være bedre ) |
Sitat:
Og jeg har 74 dager ;) |
Sitat:
Ellers fornuftig å lytte til kroppen/ryggen og ta noen dager fri - og jeg må "lytte til" jobben noen dager fremover nå; skal på jobbseminar og tviler på om det blir noe Jillian tid:mad: |
Sitat:
|
Sitat:
Da blir det 104 dager :eek: |
Sitat:
Fytti rakkern!! Du er jammen utholdende!! Jeg fikk dvd'n for en "liten" stund siden, men så begynte jeg på fettfaste og var usikker på om jeg ville orke å trene mens det pågikk. Fikk til slutt nok av unnskyldninger og nok av å "bare vente én dag til" og begynte nå i natt :o Men jeg hadde nok rett i at jeg ikke hadde orket dette på fettfaste ja! Nå har jeg da iaf fullført dag1 av level1 på shred'en :D sliten, men fornøyd! Veldig mye hopping da, fikk litt sjokk over at jeg ble såå sliten av stakkarslige 20 minutt:rolleyes: |
Tips til de i dårlig form eller som har dårlige rygger oa.:
Armhevinger - gjør de mot vegg istedet, stå langt nok unna til at du kommer helt "ned" på veggen. Situps - gjør de sittende som her. Tren uten vekter. Det er ikke noe nederlag å gjøre øvelser anderledes, vi har forskjellige utgangspunkt når vi starter trening. Og det er vel ikke slik at de fleste av oss allerede er såpass trente at vi klarer alle øvelser? :) Det viktigste er at vi gjør noe. :) |
Sitat:
Selv om jeg trimmer med Jillian nesten hver dag er det laangt igjen før jeg kan kalle meg SPREK, men har hatt god framgang i forhold til startformen :rolleyes: :) |
Sitat:
|
Da har jeg kommet meg gjennom dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p :boxing:
Ryggen er litt bedre, men måtte holde runde1-tempo nesten hele tiden. ( Jillian øker tempoet i runde2) :høh: :stortsmil |
Sitat:
Blir inspirert av alle dere flinkinger som har holdt på så lenge og ikke gir dere også. Ned en buksestr eller to hadde heller ikke gjort noe:rolleyes: Må føye til at jeg er glad jeg bor alene da, hoppa og spratt rundt på stuegulvet i truse, t-skjorte og joggesko :lol: |
Jeg greier det ikke! Startet i ny jobb i går, og var til legen og opererte bort noen føflekker. Helt utslitt, la meg til å sove klokken 7. Full dag i ny jobb i dag, fortsatt utslitt. Er det stresset som gjør meg sånn? Kan jeg Utsette til neste uke å håpe at jeg er mer rutinert da?
|
Sitat:
Blir sliten bare av å høre om det jeg! Begynn når du klarer, men du trenger ikke vente en mnd da :p |
Sitat:
Må innrømme jeg ikke er veldig begeistret for den hoppingen hennes. Er ikke så mye hopping på 6 week six-pack, og det synes jeg er helt greit :lol: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |