![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
65kgmamma: glemte helt å kommentere ditt kjedelige dilemma, satt bare og ristet på hodet hvor tankeløse enkelte er. Har selv vært med og arrangert utrikningslag med prislapp fra 200-400 pr. pers, og har vært med på å måtte betale på andre utdrikningslag (der jeg ikke har vært med og planlagt særlig) som plutselig kostet ganske mye mer. Det er greit at det koster om det er avtalt tenker jeg, men om man først spør om forslag og hjelp, og så ignorerer de tipsene som kommer, så kan man ikke bare kjøre på og velge de dyreste alternativene, det er virkelig frekt. Tenker at det ville ikke jeg likt om det var meg det ble holdt utdrikingslag for heller... (ikke at det kommer til å skje ser jeg for meg, de evige samboere her)
De hyggeligste utdrikingslagene har faktisk vært de billigste og minste etter min erfaring. :) |
Har akkurat lagd mæ en knallgod middag! Så et tips fra Gerd om å rulle fisk i knust bacongull og steke som fiskepinner. Æ gjorde det, men heiv dem oppi en kjele med olje og frityrstekte dem. Hadde ferske asparges ovnsstekt i ovnen med smør, blomkålris og agurksalat til. Pluss en dæsj remulade og den geniale bearnaisesausen æ fant i Sverige.
Det va gooodt altså!!! :D |
Nå har vi passert 1000 innlegg damer!!:) Jeg synes det er så kjekt at vi har denne tråden.
|
Sitat:
Høres ut som en deilig middag wevi! |
Sitat:
wooow - det hørtes godt ut! Går kanskje ann å gjøre det med kyllingfilet å? |
Slektskap, samme her. Trener minimalt og en dag kan jeg drikke tre liter vann, og neste bare et glass eller to. Men har en tendens til å glemme det og bytte det ut med min lille venn, pepsi max.
Må sjerpe meg på det. Wevi, den middagen hørtes god ut! Jeg må begynne å finne på nye ting, for går ofte i det samme gamle, og blir fort lei. Ja, Namba. Så bra du startet denne tråden, har vært en veldig motivasjon å få litt venninner som er i samme situasjon og jeg gleder meg til å titte innom hver dag og se hvordan det går med dere :) I dag spiste jeg taco, og er så lei av kjøttdeig som ikke smaker noe, så jeg brukte sånn taco spice mix på kjøttdeigen. Det står jo ikke hva det inneholder, men regner med at det ikke er helt ketolyse-vennlig. Men jeg spiste ikke mer enn en håndfull kjøttdeig, så er vel ikke så gærent da??? |
Takker for all støtte og råd ang utdrikningslag! Kjenner at jeg fortsatt er forbanna, men har bestemt meg for å la det ligge. Skjønner jo at ho(forloveden) ikke ønsker at jeg og en annen venninne skal komme! Så gidd ikke å bruke noe mer energi på det. Vi er avmeldt og ho har ikke en eneste gang vist forståelse eller respekt for våres økonomiske situasjon! Jeje...
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Ellers så var jeg tilbake i jobb i dag. Sambo har fedrekvoten sin! Grua meg egentlig til å jobbe igjen med tanke på mat, men det gikk kjempe fint. Men en smule lei alle spm om hvorfor jeg ikke ville ha vaffel(de har begynt å ha vaffler om mandagene!!!:eek:) (Det fristet ikke engang!) Men de fleste ble veldig interessert i lavkarbo stilen. Så fikk iallefall noe å snakke om i lunsjen! :p |
Sitat:
Hindu har ett eget tacokrydder som er uten sukker! Det skal visst være greit å bruke! Jeg har brukt old el paso taco krydderet. Tenker at det ikke er så ille hvis det inneholder litt sukker pga mengden! Men har kjøpt hindu taco krydderet også så skal bruke det neste gang!:D |
Jeg har begynt å bruke hjemmelaget tacokrydder nå, men har mange ganger brukt kjøpt også. Selv om det ikke er optimalt så går det bra med ketosen. :)
65kgmamma: jeg veide 85,7 da jeg begynte, så det er ikke store forskjellen mellom oss. Jeg har også tenkt meg ned på 65(,7?) så vi har samme utgangspunkt og mål.:) |
Joda - bailine gjorde voooondt :P men har trua på at det funker ;)
Kjenner meg stiv i "lovehandelsene" mine :P |
Sitat:
Sitat:
|
Har en venninne som går på bailine nå, og hun sa de to første gangene var jævelig, men så ble det myyye bedre. Og hun har fått mindre rumpe og noe flatere mage..
|
Sitat:
|
Hvor får man kjøpt det hindukrydderet da? veldig glad i alt som smaker taco :D
Tror forresten at det går helt fint å panere det meste med sånn bacongull. Æ lagde eggeblanding med masse godt krydder og fikk kjempedeilig og saftig fisk. Gubben gomla fornøyd. :) |
Sitat:
|
Hindu selges på kiwi og spar. Rema har også tacokrydder på glass, men det smakte ikke taco. Inne på hjemmesiden til dreamy ligger det en god oppskrift på tacokrydder; http://lenabeatrice.net/generelt/tac...laget-krydder/ Jeg er ikke fan av hvitløkspulver, så jeg bruker hvitløk sammen med kjøttdeigen for jeg elsker hvitløk. Jeg tenkte at det var vel manisk å blande sitt eget tacokrydder, men etter å ha gjort det ble jeg positivt overrasket. Mye billigere og like godt. jeg har en boks stående, så det er nesten ikke mer tungvindt heller.:)
|
Sitat:
Alle er ikke født med en sølvskje i munnen og 500 tilog med er mye penger.. En ting vis ting er planlagt og man hiver inn litt peng der og her liksom da er det jo en annen ting. nei hu høres ut som ei go gammeldags kjerring .. Det var min meining i natten! |
Sitat:
|
Sitat:
ligger 600g bak deg:p |
Dere må rope ut damer når dere har tremånedersjubileum på ketolyse og fortelle hvor langt dere har kommet på tre måneder. Jeg håper på å ha kommet meg litt over halvveis. Superteddy er den jeg vet om som skal ned minst, så det er ikke sikkert det er så mange måneder til som skal til før du er ferdig slanket.:) Ikke eilinee heller i dette tempoet.;) Hun er virkelig superslankeren vår. Elleve dager igjen til jeg har vært på ketolyse i 3 måneder nå og til jeg skal spise baconcrisp og drikke light brus. Jeg er stolt som har klart å holde meg unna så lenge, for lett har det ikke vært.
|
Æsj - venter mensen og har et vanvittig søtsug i dag :(
Skulle faktisk ønske at det fantes *vips-bli slank*-piller :ja: |
Sitat:
|
Bunaden min passer igjenn :spent:
Tre måneder?? Oi det har gått fort altså, begynnte skikkelig et stykke ut i februar jeg da så her vel drevet på i 2,5 måneder. Synes vi er flinke som har greid oss så lenge, da tror jeg vi har store sjanser til nå målet. :D |
Hei igjen damer! Da er jeg tilbake etter et 4dagers opphold i england!
Gikk bare opp 3.2kg :) Superfornøyd! Har kost meg med shopping og mat og masse gåing.. stakkar beina mine er fornøyd med at jeg skal sitte stille på jobb i dag.. Håper jeg kommer raskt i ketolyse igjen for nå er det en stund til jeg skal skeie ut neste gang tror jeg! Nå vil jeg ned mange kilo igjen!!!! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24. |