![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Strikker hovedsaklig engelskspråklige oppskrifter, så det er jeg iallefall helt sikker på Row 1 (RS): k1, yo, k9, yo, k2, yo, k9, yo, k1 På norsk blir dette: Pinne 1 rett side av arbeidet: 1 rett - 1 kast - 9 rette - 1 kast - 2 rette - 1 kast - 9 rette - 1 kast - 1 rett |
Er det flere enn meg som blir susete i toppen i tordenvær? Det er så jeg kan kjenne trykket, lissom:rolleyes:
|
Sitat:
Skal til halvtårskontroll hos diabeteslege og sykepleier (sykehuset) 24.oktober. Diasykepleier sa jeg skulle sette de hurtigvirkende sprøytene ein drøy halvtime tidligere enn jeg nå gjør og måle svært ofte, og om det ikke blir bedre, skulle jeg kontakte fastlegen og bytte over til Humilog og Humilin (tror jeg de het). Finnes det noen sider som sier hvilke typer som virker best i forhold til andre medisiner, topper og følinger, etc.? |
Sitat:
|
Sitat:
Helt vanlig i min familie, bestemødre med gikt kan kjenne at utgangsdøra går opp, med flere rom og stengte dører imellom.... Personlig kjenner jeg det best når lavtrykket kommer plutselig, altså når selve fronten passerer. |
Sitat:
Men når det er torden får jeg nesten følelsen av være full:eek: |
Er det flere enn meg som blir SUUUUUR når noen klager over at det er travelt på jobb, men så har de jaggu meg tid til å oppdatere fjæsboka??
|
De tror kanskje fjesboka hører til under vanlig arbeid:rolleyes:
Har vært ute for folk som blir sure fordi de ikke får tid til å tekste med kjæreste eller venner mens de er på jobb. De mener arb.giver burde ansatt flere, for det er aaaalt for travelt! :eek: |
Det må da være lov å ta fem-minutter for de som ikke røyker også....
Tømme hodet for jobb et øyeblikk. Noen gjør det ved å lese avis og noen er innom facebook el Lavkarbo...:cool: |
Jeg ser at noen har fått endret der det står medlemstatus om jeg kan kalle det dét. Der det står f.eks juniormedlem, seniormedler, moderator, admin osv.. Er det kun moderator og admin som kan endre dette for folk eller kan man gjøre det selv?
|
Sitat:
|
aaah :) Det hadde jeg helt glemt av at det gikk an.
|
Hvorfor tror menn at man kommer fortere fram om man kjører raskere - når man vet man ikke vet hvor man er? ;)
|
Jeg fyser på iskald melk med Nesquick. Fins det et godt LK alternativ (typ kald fløteblanding med kakao og søtstoff) eller må fløteblandingen være varm for at kakaoen skal løse seg opp?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har visst fått kyssesyke og lurer på om jeg burde ut av ketose?
|
Sitat:
Normalt ville jeg ha sagt at det ikke er nødvendig, men mononukleose er hardt for lever og milt. Syns nok en lege bør svare på dette. Som sykepleier tør jeg rett og slett ikke anbefale noe den ene eller andre veien! Går du inn på Medlemsliste på den øverste grønne linjen vil du finne Torkil (som i forfatteren av Slank med ketolysekuren) og kan sende han en pm. Han svarer som regel ganske fort! God bedring! |
Sitat:
|
Trening på grønn resept, er det fortsatt noe man kan få hos legen?
Nå, 6,5 måneder etter at lillebror ble født har bekkenet begynt å skrangle igjen. Jeg har ikke "vondt nok" (dvs. problemer med å gå) til å få dekket fysioterapi, men håpet er få slippe unna med å kun betale egenandel på et treningssenter som er drevet av fysioterapeuter (man får altså hjelp til å tilretteregge treningen i begynnelsen). De har spinningtimer også, og spinning var det eneste som holdt bekkenet nogenlunde i sjakk mens jeg var gravid. |
Sitat:
|
Hvordan er det mulig at en liten nese kan inneholde så mye snørr?
Inneholder hostesaft av typen Solvipect mye karbohydrater? |
Sitat:
|
Det er hjernen min som er stor ;) Kiden er uforskammet frisk :p
Nå er det forsåvidt Solvipecten som jeg er mest opptatt av, men gørra må jo ut om man skal bli frisk og når det er det eneste som funker så får jeg vel bare ta evt. sukker som følger med på kjøpet da ... |
Sitat:
God bedring! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |