![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Å bare steke kålen i rikelig med smør er også veeeeeldig godt.
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
I dag fikk jeg en mail fra en eiendomsmegler med ordet "sjapt" i!! ("Han skal ordne det sjapt") Burde jeg kommentere det?
(Har mest lyst til å sende mail til sjefen hans :D) Jeg kjenner jeg får ståpels og pustevansker bare av å skrive det her.... |
Jeg så nettopp en liten reklame om et produkt som heter Powerburn og skal virke slankende fordi det inneholder grønn te og chili, men selvsagt er jeg skeptisk til ting som i det hele tatt trenger å komme på tv for å få folk til å kjøpe produktet, særlig slankemetoder. Jeg gikk allikevel inn på siden deres for å lese. Jeg prøvde å finne ut hva den inneholdt, men jeg får rett og slett kun opp grønn te og chili, og ingen måter å kontakte produsenten på. Kan det være at det fungerer? Chili og grønn te er jo kjent for å være hjelpende når man vil ned i vekt, men det må vel være noe annet også innblandet her, og hvorfor får jeg ikke tak i mer info om produktet? Har noen her prøvd det, eller noe tilsvarende?
Her er siden jeg var inne på.. |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvorfor føler jeg meg så oppblåst mens vekta går nedover? Jeg skal ikke ha mens eller eggløsning, jeg har drukket masse vann og ikke gjort noe annet i forhold til kosten enn å tilføre frø i kostholdet.
|
Sitat:
|
Er det noen som kan gi meg en link til en helt enkelt månedskalender, dvs en med en firkant for hver dag, som jeg kan skrive ut på et A4 ark.
Jada, jeg vet at det enkelt kan lages i Excel og at jeg sikkert kan google meg frem til det, men jeg er lat og stressa og håper at en vennlig sjel forbarmer seg over meg :snill: |
Sitat:
Noe av det verste jeg ser er skrivefeil i boligprospekter. Hvis det er naturlig at du svarer tilbake på mailen ville jeg nok lagt til en sånn forsiktig ps: det heter kjapt ikke sjapt. |
Sitat:
|
Jeg og Mannen lurer på å ha kyllingkjøttboller med parmesan i til middag. Hva skal vi ha til? Squash er utelukka.
|
Hvorfor blir gulosten hvit langs kantene om den ligger litt lenge i kjøleskapet? :p
Er det mugg og er det farlig? Kan jeg bare skjære det av og fortsette å bruke av osten? |
Jeg tar det bare vekk jeg. Tror ikke det er noe i veien med osten, men jeg vet ikke helt hva det er heller :p Osten smaker jo som før den!
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvis det bare er et tynt belegg prøver jeg meg på å skjære det av, men jeg synes ofte smaken på osten endrer seg etter den har fått dette belegget, så som oftest ryker den i søppla. Jeg prøver å være føre-var når jeg vet at en ost begynner å bli "gammel", da skjærer jeg av tykke staver og putter i matboksene til ungene, da forsvinner resten fort. |
Sitat:
Eller surrede grønsaker med fløtesaus? Eller salat og taziki? |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Kjøpte et slikt kilos-stykke, og det er nok derfor .. tar litt tid å bruke opp :p |
Sitat:
|
Kan man ta ut penger på spillekortet sitt hos Norsk Tipping-kommisjonærer (også på vanlige butikker) i kontanter, eller må man overføre det til sin egen konto?
|
Sitat:
Jeg sender gjerne Tupperware ting til deg :p |
Kan noen gi meg en kjapp liste over matvarer som har 0 karber i seg?
Jeg kommer på hvitost, bacon og kjøttdeig (generelt rent kjøtt), hva mer..? Flere kjøtttyper som har 0 kh..? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |