![]() |
Sv: Re: Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Sitat:
|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
lar dere kokosoljen stå i kjøleskapet eller ikke? har min i kjøleskapet og er såvidt teskjeen min klarer å klore ut litt^^ tok den ut av kjøleskapet et par timer igår før kveldsteen, og da var den perfekt, hehe
spiller det noen rolle om den står ute? Det står jo på emballasjen at den holder seg best i kjøla da.. |
Sitat:
|
Sitat:
men kjøkkenskap høres topp ut :D selv om det da blir kottet i gangen, vi har nemlig bare to skap på kjøkkenet, et til kjeler osv, og et til tallerkner osv Takk for så rasende kjapt svar :D |
Min står bare framme.
|
Min cocosa står i romtemperatur den også. :ja: Den tåler fint det.
|
Syns cocosa er best å spise kald, ellers er blir så veldig oljete og mektig, men er jo sant at det er vanskelig å få løs en passe stor bit når hele boksen har stivna. Så jeg har selve boksen stående i kjøkkenskapet, men pleier å ha litt cocosa stående i kjøleskapet også, som har fått stivne i konfektformer av silikon - noen ganger blander jeg i bittelitt mørk sjokolade og vaniljestevia også. Lettere å "dosere" og mer delikat å spise :)
|
Hei hei
Jeg har lest meg bakover, men har ikke tålmodighet til å lese enda mer: Men kjøper dere Cocosa på iHerb også? Det er tomt for Cocosa i helsekostforretningen :lol: denne lavkarbobølgen altså, den slår om seg! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det noen som har blitt "avhengig" av oljene? Jeg husker Photobscura nevnte noe om sug tidligere i tråden, utover det kan jeg ikke huske å ha sett noe. Jeg lurer på om det er oljene som gjør at jeg nå i større grad kan bli "krisesulten" og skjelven sånn som i gamle dager. Jeg opplevde det senest i går, jeg var på seminar og hadde ikke med oljene. Det ekle er at jeg hadde følelsen av å ha lavt blodsukker hele resten av dagen selv om jeg spiste godt og jevnlig. Eventuelt kan det selvsagt være noe annet som foregår i kroppen (jeg håper nesten det, for den huden jeg har nå er bare nydelig), men jeg lurer på om det er andre som har lignende opplevelser.
|
Sitat:
|
Kan ikke si det ... Det eneste jeg opplever er at når jeg tar oljene så får jeg litt sånn sug etter å ta de. Ikke sånn at jeg overdoserer, men akkurat som om kroppen sier: "hurra! Mer sånn!" :D
Kanskje du bare er mer aktiv om dagen sånn at energibehovet øker? Eller forbrenninga har økt? |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Du er ikke bare forkjøla da? Jeg er det nå, og til tider svimmel.
|
Sitat:
|
Du er ikke forhenværende vegetarianer uten b12 i kroppen? Eller mangel på jern eller folinsyre, som må til for å lage røde blodlegemer? Vært gravid nylig eller gitt blod? Hi hi, jeg spekulerer vilt.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Greit å prøve seg fram på blandingsforholdet og hvor mye søtning man liker å ha i. Hvis jeg skal lage meg godis bruker jeg mer sjokolade og søtning enn ellers, da blir det virkelig godt. Går også an å tilsette f.eks nøtter, kokosflak eller kakao nibs. |
Sitat:
|
Re: Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Sitat:
Kan være det bare sitter i hodet , men... |
Jeg har brukt cocosa og Udos en tid nå. ! ss av hver (toppet av cocosa) om morgenen. Var hos legen for blodprøver: Triglycerider: 2,86!! Ble litt engstelig for det og tror jeg kutter begge oljene en stund før nye prøver. (Legen satt meg selvsagt på Statiner, brev i posten, men jeg vil ta nye prøver etter noen uker for å sjekke, uten statiner.) Er det noen andre som har opplevd å få forhøyete verdier av kolesterolprøven på Cocosa og Udos?
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |