![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 i boks :boxing:
Var svalere inne i dag, så det var deilig å trene. Ble svett av treningen og ikke av varmen :D |
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 utført :boxing: ( Tror jeg holder meg på Level 1 en liten stund til :o )
Måtte ta økta før sola kom inn i stua, for da blir det så himla varmt :) |
I morgen begynner jeg!!! :D
|
Sitat:
Ønsker deg lykke til :heia::heia: |
Sitat:
|
Sitat:
Stå på :heia: Moro med flere her inne :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ikke le da! :P Jeg har trua! :P
|
Sitat:
Supert med folk med humor :blomster: |
Da var jeg igang på tredje uka:) Varmt og svett idag ja, både av treningen og pga sommervarme utenfra:D
Så kjekt med nye her inne, håper enda flere får ånden over seg og finner ut hvor bra trening dette er:_punk: (syns faktisk den magen min begynner å se ganske så grei ut nå, takket være de DVDene fra Jillian!!) Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Sitat:
Jeg kan nok dessverre ikke si det samme. Har fortsatt for mye polstring :o Men det er super trening :ja: |
Nok av polstring her også ja!! Haha, men det skal vi bli kvitt. Flat mage i 2012?? :D
Jeg lada opp til Jillian i morgen med 1,5 time joggetur. Driver å tenker litt på Birken, men vet ikke om jeg tørr og vil ha noen like dårlig trente som meg som kan være med først! Nå gikk det treigt med meg, og jeg brukte 1,75 time ca på halve birken tror jeg. MÅ vite at jeg greier å fullføre før jeg tørr å melde meg på. Målet blir jo isåfall å fullføre!! :) Gleder meg til Jillian i morra, da kommer det oppdatering! |
Sitat:
Birken :eek::eek: Vil nå si du alt er i god form som klarer å jogge i 1,5 time. Imponert :heia: |
Sitat:
Birken :D JA :D BLI MED :D Det jeg egentlig skulle spørre om da, var; hvor mye trener dere som driver med jillian til vanlig? Trener dere noe mer i tillegg? Eventuelt hva og hvor mye? Tenkte å komme meg ut og gå/jogge en times tid + jillian hver dag, men det blir kanskje litt mye? Jeg er egentlig definisjonen på lat, skjønner du, men prøver å late som jeg er sprek :p Da jeg prøvde level 1 med mamma, så hadde jeg akkurat kommet fra en minifjelltur. Holdt på å dø etterpå igrunn. |
Sitat:
Er veldig jobbrelatert hvor ofte det blir, og enkelte dager orker jeg ikke :o, men Jillian prøver jeg å få besøkt hver dag :boxing: En times gåtur + Jillian er helt flott ( da blir det flat mage innen 2012 );) |
Hvor lenge gikk dere på level 1 før dere gikk over på level 2? :)
|
Sitat:
|
1 Vedlegg
Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level 1 i boks :boxing:
Vedlegg 8612 |
Idag ble det joggetur i sola også, etter Jillian :) måtte le av det "svette smilet" ditt LIBBA..akkurat sånn følte jeg meg før dusjen idag; så varmt!!
Dag 14: level 1, 13.06.11 6wsp Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2) Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1) -------------------------------------- Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Sitat:
Tror jeg nok :ja: er vaaarmt i sola. Tenkte jeg skulle fått gått meg en tur noe senere i dag. Har fått vondt i ryggen :hylgrine:, og da er bevegelse det beste ( når man klarer ). Var hardt ( og vondt ) med Jillian i dag, og sideplanken kunne jeg bare glemme :rolleyes: Satser på at det går raskt over ;) |
Gruver meg. Har ikke startet ennå.. hehe
|
Sitat:
Lykke til :klem: |
God bedring med ryggen LIBBA! Håper det går veldig fort over, kjedelig med sånne ryggplager som bare kommer snikende hvis man løfter litt feil eller stresser litt ekstra noen dager..:blomster::helsesjek
Og lykke til med starten idag Littleme, :goodluck:sikker på at det går fint - bare å ta en dag av gangen, så går det så greit som bare det:) |
Sitat:
Fikk strekt den litt feil i går kveld, men satser på at det glir fort over. Ha en super kveld :) :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27. |