Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Bildetråden 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35510)

Fettman 28-06-12 02:00

Sv: Bildetråden 30+

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Marella77 (Innlegg 1361873)
Vet ikke om denne var til meg, men takker likevel, hehe, i tilfelle... ;)

Mente deg også ja, men du var ganske pen på før bilde også. På noen av jentene så kommer liksom ansiktstrekkene mer til syne så det blir som en annen person, mer harmonisk. Men deg også ja, veldig pen dame :)

Marella77 28-06-12 19:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fettman (Innlegg 1362922)
Mente deg også ja, men du var ganske pen på før bilde også. På noen av jentene så kommer liksom ansiktstrekkene mer til syne så det blir som en annen person, mer harmonisk. Men deg også ja, veldig pen dame :)

Tusen takk, så veldig koselig å høre!!! :D

Bedazzeled 29-06-12 23:19

Blir kjempemotivert av å se bildene deres. Har gått ned 27 kg på lavkarbo før, meeen lagt på meg 20 kg igjen. Nå har jeg holdt på i snart 3 uker og har gått ned 5. Har ennå ca 35 kg å gå ned. Har noen bilder av meg selv på før...ikke noe hensikt å legge ut etter ennå da. Skal legge de ut snart.

Marella77 30-06-12 22:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bedazzeled (Innlegg 1363464)
Blir kjempemotivert av å se bildene deres. Har gått ned 27 kg på lavkarbo før, meeen lagt på meg 20 kg igjen. Nå har jeg holdt på i snart 3 uker og har gått ned 5. Har ennå ca 35 kg å gå ned. Har noen bilder av meg selv på før...ikke noe hensikt å legge ut etter ennå da. Skal legge de ut snart.

Lykke til videre Bedazzeled :) :heia:

StineH 08-07-12 20:05

Nå har det vært stille nok her en stund så jeg slenger ut litt "agurkbilder". Ikke har jeg kommet langt, og har sikker godt over 60 kg igjen før jeg er der jeg vil være - MEN jeg kan se en viss forskjell på før og etter bildet, så jeg slenger det ut her :D

http://i25.photobucket.com/albums/c7...ucker/cats.jpg

Forklaringen til bildet er:
I april i år begynte jeg på lavkarbo igjen etter fødsel og graviditet. Jeg har en mistanke om at jeg trekker inn magen på bildet, slik at den dårlige samvittigheten skulle bli litt mindre...
I Mai hadde jeg da nesten holdt på i 6 uker og INGEN forskjell syntes jeg. Bildet er tatt med treningsklær rett etter en økt, og jeg følte meg smashing.. :o
17. Mai og pinsen røk hele opplegget, jeg var lei av å ikke få den fremgangen jeg forventet meg og fristelsene ble for store. Stort sett hele juni gikk med i både dåp og konfirmasjon, og du kan vel si at jeg var god på å forsyne meg av kakene...

Mandag 25. Juni begynte jeg og samboeren på STRIKT lavkarbo i kombinasjon med trening. Denne lavkarboen vi spiser går nok lett under kategorien 50+ til Skaldeman.
Jeg har veiedag i morgen, etter to uker uten å vite hvor jeg står - Men etter å ha sammenlignet litt bilder er jeg evig optimist... :D

kennygirl 08-07-12 22:06

Så flink du er Stine! Ser godt forskjell på bildene:heia::heia::heia::heia:

bærrgen 08-07-12 22:09

Javisst ser vi forskjell, du er kjempeflink Stine :blomster:

kennygirl 08-07-12 22:54

2 Vedlegg
Da hopper jeg i det og legger ut FØR og UNDERVEIS bilder :p
Ca 20 kg forskjell, men jeg syns ikke at det vises... Merker det jo på klærne da :cool:
(beklager dårlige før bilder, tok de før jeg fikk kjøpt meg nytt kamera)

Lich 08-07-12 23:16

Jo det synes veldig godt !!!
Så flink,klapp deg selv på skulder

smgj 09-07-12 07:35

Kenny og Stine - det vises godt på dere begge. Stine - jeg synes det kan virke som du ikke gikk opp så mye selv om du hoppet av lavkarbo for en periode? I så fall - heldige du! :)

vimsen85 10-07-12 10:22

Kennygirl, du har jo fått midje! Kjempebra!

Stine, magen din har blitt litt stammere ser jeg :) Flink. Det er lettere å se forskjell når du bruker gul topp. Den svarte har en tendens til å skjule litt mer. Stå på!

vimsen85 10-07-12 10:24

Jeg så nå at det sto 90 kg på bildet ditt Kennygirl. Det er jo fantastisk! Hadde tippa kanskje 80, jeg.

StineH 10-07-12 10:38

Ja, jeg også la merke til det med den gule toppen..

Bør vel gå over til å ta bilder i truse og bh, det er jo egentlig det beste.. :)

Marella77 10-07-12 18:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1365965)

Stine, magen din har blitt litt stammere ser jeg :) Flink.

Enig med Vimsen her!! :)

kennygirl 10-07-12 18:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1365965)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1365966)
Jeg så nå at det sto 90 kg på bildet ditt Kennygirl. Det er jo fantastisk! Hadde tippa kanskje 80, jeg.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Marella77 (Innlegg 1366085)
Enig med Vimsen her!! :)

Så gøy at dere ser forskjell :D Har brukt veldig lang tid, så ser det ikke selv :p

StineH 10-07-12 19:34

:love:

Stinepusen 18-07-12 11:00

2 Vedlegg
Er SÅ inspirert av deg stine!

Så nå starter jeg på nytt igjen jeg også. Fikk baby i september i fjor, så derfor har slankingen ligget litt på vent pga amming. Men nå er det på'n igjen :p

Og for å virkelig riste meg selv i nakkeskinnet, legger jeg ved dagens tjukkebollafeita bilder:eek:

StineH 18-07-12 14:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Stinepusen (Innlegg 1367572)
Er SÅ inspirert av deg stine!

Så nå starter jeg på nytt igjen jeg også. Fikk baby i september i fjor, så derfor har slankingen ligget litt på vent pga amming. Men nå er det på'n igjen :p

Og for å virkelig riste meg selv i nakkeskinnet, legger jeg ved dagens tjukkebollafeita bilder:eek:

Du er kjempekul! :D
Blir kjempekjekt å følge deg på veien nedover...

Forøvrig syntes jeg du var supersøt, og utrolig fint langt hår! *Misunnelig*

medas 18-07-12 19:34

1 Vedlegg
Så mye bra inspirasjon her! Fødte en jente for 4 mnd siden og har minst 30 kg å ta av. Veier 100 nå og tenker at jeg hvertfall må ned til 70. Er bare 162 høy. Synes ikke sommern er enkleste tida å slanke seg på, men holder meg stort sett til lavkarbo og for en ukes tid siden hadde jeg kommet i ketose helt uten å mene det. :rolleyes:

StineH 18-07-12 20:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av medas (Innlegg 1367661)
Så mye bra inspirasjon her! Fødte en jente for 4 mnd siden og har minst 30 kg å ta av. Veier 100 nå og tenker at jeg hvertfall må ned til 70. Er bare 162 høy. Synes ikke sommern er enkleste tida å slanke seg på, men holder meg stort sett til lavkarbo og for en ukes tid siden hadde jeg kommet i ketose helt uten å mene det. :rolleyes:

Utrolig gøy å se at flere legger ut bilder av seg selv. Det er jo den beste motivasjonen man kan få, når man ser tilbake på "før" bildene!

Jeg fødte også for bare en liten stund siden, nærmer seg 6 mnd nå.. Gleder meg til å følge deg videre :D

Elewyn 19-07-12 00:14

4 Vedlegg
De grå bildene er rett etter oppstart, ca. 100kg, de med farger er fra i dag 93kg. Jeg begynte på 103kg, men tok ikke bilder før etter den første uka.

Vedlegg 10653Vedlegg 10654
Vedlegg 10655Vedlegg 10656

smgj 19-07-12 08:55

Ser du er på rett vei, ja. :)

medas 19-07-12 09:51

Ser helt klart forandring Elewyn! :)

Marella77 19-07-12 17:55

4 Vedlegg
Om du sitter foran pc´n og tenker: Jeg ønsker en endring men jeg klarer det ikke... Se her! Dette er fra forrige sommer, da jeg selv tenkte sånn, og nå... 30 kg i forskjell...

Ps, jeg er ikke i mål ennå, men har fått til en endring iallfall ;)

Redigert inn senere: ps2, Jeg virker kanskje litt selvgod her, mener ikke det... Vil bare si at når jeg kan gå ned 30 kg, så kan alle det... Jeg ble selv veldig motivert av andre bilder her, så derfor legger jeg ut bilder. Kanskje jeg kan motivere en person? Huff, så føler jeg bare at jeg ror her... Håper dere skjønner hva jeg mener. Mener ikke å skryte...

kennygirl 19-07-12 22:56

Du har god grunn til å skryte av deg selv marella! 30 kg på så kort tid er sinnsykt bra, flink er du! Og veldig motiverende for oss som ikke klarer å komme i gang igjen ;)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.